Časť 17. - Predomnou si nikdy nespievala

91 8 0
                                    

Klaus bol celý deň s Hope a ja som bola na nákupoch s Rebekah a Hayley.

,,Rebekah čo si myslíš?''
Spýtala som sa jej. Mala som na sebe blúzku.

 Mala som na sebe blúzku

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


,,Klaus nebude rád. Ber to.''
Zasmiala sa a ja tiež. Zašla som znova do tej kabínky a dala som si dole tú blúzku

Boli sme tam celý deň. Ja som mala štyri plné tašky. Rebekah tiež a Hayley tiež. Vážne sme si nakúpili no nakúpili. Skôr nenakúpili. Ovplyvnili. Tak, ale prečo si trochu ten život upíra neužiť.

Prišli sme až večer. Malá Hope spala a Klaus sedel na nádvorí a čítal si knižku.
Ja som sa usmiala a dala si tie tašky na zem. Sadla som si vedľa neho a pobozkala som ho  krk. On sa na mňa pozrel a ja som sa usmiala.

,,Takto si bola v meste?''
Mala som na sebe len crop top a mini sukňu. Ja som sa usmiala a prikývla.
Pobozkala som ho na krk a začala ho tam bozkávať. On mi dal ruku na stehno a hladil ma smerom do vnútorného stehna. Posadila som sa na neho obkročmo a on mi dal ruky na boky.

,,Tati?''
Ozval sa Hlas Hope. Ja som sa rýchlo odtiahla a pozrela sa hore. On sa postavil a ja som sa usmiala.

,,Čo sa deje princezná?''
Spýtal sa jej a ona docupotala k nám.

,,Ja..mala som strašný sen..''
Povedala a objala ho.

,,To nič zlatíčko. Už si tu bol to len sen áno.''
Ona prikývla a usmiala sa na mňa. Ja som sa usmiala tiež a postavila som sa. Šli sme spolu do izby a ja som si sadla na kraj postele. Pohladila som Hope po vlasoch a začala som jej spievať to čo spievala Rebekah mne keď som mala zlé sny alebo nemohla zaspať.
(Somewhere over the Rainbow)
Po chvíli Hope spala a ja som sa usmiala. Dala som jej pusu do vlasov a Klaus bol opretý o rám dverí a usmieval sa.

,, Čo?''
Pošepkala som a šla som za ním. On pokrútil hlavou a stále sa usmieval. Potichu som zavrela dvere a šla som znova dole.

,,Predo mnou si nikdy nespievala.''
Povedal mi a ja som sa usmiala. Nie nikdy som pred nikým nespievala. Neznášala som to.
Sadla som si na gauč a Klaus si sadol vedľa mňa. Pohladil ak po stehne a ja som si oprela hlavu o jeho rameno.

,, Čo keby si sa mi ukázala vo veciach čo si si kúpila..hm..''
Pobozkal ma do vlasov a ja som sa zasmiala.
Postavila som sa a dala som si dole môj Crop top. Dala som si na seba tú blúzku čo som ukazovala Rebekah.
On prižmúril oči a ja som sa pousmiala.

,,Rebekah hovorila že nebudeš rád. A mám si to vziať.''
Zasmiala som sa a on sa pousmial a pokrútil hlavou.
Dala som si to dole a zložila som to na gauč vedľa Klausa. Dala som si dole moju sukňu a zostala som tam len v spodnom prádle.
Zohla som sa a hľadala som šaty ktoré sa mi veľmi páčili.

,,Kúpila som si tieto šaty a som strašne rada.''
Otočila som sa naňho a on sa mi pozeral na zadok a na prsia až potom sa mi pozrel do očí. Ja som sa usmiala a prevrátila očami.
Hodila som po ňom tie šaty a on sa zasmial. Na nádvorie prišiel Elijah a keď ma uvidel zastavil sa a ja som sa zasmiala a pozrela sa okolo. On sa usmial a šiel hore do svojej izby. Ja som sa zasmiala a pozrela sa na Klausa. On mi hodil tie šaty a ja som si ich obliekla.

Zatočila som sa mu a on sa pousmial

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Zatočila som sa mu a on sa pousmial. Dala som si ich dole a dala som si dole podprsenku. Klaus sa vyrovnal a dala som si ani seba čipkované tričko. Kraťasy a čiernu košeľu.

,,Tak v tomto chodiť nebudeš!''Ukázal na to oblečienie a ja som sa zasmiala a skočila vedľa neho

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


,,Tak v tomto chodiť nebudeš!''
Ukázal na to oblečienie a ja som sa zasmiala a skočila vedľa neho.
Pobozkala som ho na pery.

,,Nie?''
Spýtala som sa ho a pousmiala som sa.

,,Nie!''
Sadla som si na neho obkročmo a začala ho bozkávať na krku.

,, Stále nie?''
Pošepkala som mu a hrnula som mu tričko hore. On ma chytil za boky a v zápätí sme boli v izbe zamkla som a boli sme v zápätí v posteli. Dal si dole tričko a zo mňa dal dole tie veci.
Usmiala som sa a on ma začal bozkávať na krku. Zašla som mu rukami do vlasov a zasténala som...

True Love ✔️Where stories live. Discover now