Boli sme v izbe. 2 mesiace prešli ako voda. Bruško mi rastie prirodzene a v poriadku.
Áno musím piť len Klausovu krv. To dieťa nechce nič iné normálne jedlo ide hneď von a to isté aj ľudská krv. Aspoň, že mi dovolí piť vodu. I keď to nie je moc po mojej chuti. S Hayley chodí Rebekah. Nepáči sa mi to, ale tak čo môžem robiť však? Každý jeden sa tu o mňa stará ako keby som nosila jeho dieťa. Ale mne to nevadí. Aspoň na mňa má niekto dohľad 24/7. No len niekedy je to už otravné. Nik do mnou chodí aj na záchod. A to už je vážne moc. Ale mne to vždy prišlo vtipné.Ležím v posteli s mojou životnou láskou. Mám ruky na bruchu a Klaus mi začal vyhŕňať tričko. Keď bol pod prsiami zastavil sa a pobozkal ma na brucho. Prišiel k nohaviciam a chcel mi ich dať dole.
,,No tak!''
Povedala som a posadila sa stiahla som si to tričko a on prevrátil očami.
Je pravda, že sme sa nahý nevideli ja som mu to nedovolila. Nemusel ma vidieť.,,Bože láska prečo?!''
Spýtal sa ma a v jeho hlase som počula hnev.,,Lebo za prvé. Čakám dieťa!
Za druhé by sa to zvrhlo a ja mu nechcem ublížiť!
A za tretie nedokážem sa ani oholiť!''
Povedala som mu a on prevrátil očami. Ja som sa usmiala a postavila som sa no v zápätí som bola znova na posteli. Zatočila sa mi hlava. Nik ma chytil za ruku a obzeral si ma či je všetko v poriadku.,,Nik som v pohode.''
Povedala som a on sa zahryzol do zápästia. Ja som sa k nemu natiahla a zahryzla sa.
Po chvíli som sa odtiahla a on sa usmial
Postavila som sa a išla som do kúpeľne. On išiel hneď za mnou,,No tak nie som malé dieťa!''
Skríkla som a on sa zastavil.,,Nie to tvoje stupidné pravidlo mám vieš kde!''
Skríkla som znova a on prišiel ku mne a objal ma,,Prečo si mi nepovedala, že ti to vadí?''
Spýtal sa ma a ja som iba pokrčila ramenami. Zašla som do tej kúpeľne a on na mňa čakal.
Išli sme do knižnice a ja som si zobrala knihu, ktorú mám rozčítanú hrozne dlho, ale nikdy som sa k nej nedostala. Sadla som si a Klaus si položil hlavu do môjho klína. (Ako neviem, ale aj na internete po slovensky píšu že Klín😂🤷🏻♀️)
Začala som ho hladiť vo vlasoch a čítala som si. Počula som, ako plynulo dýcha usmiala som sa a chcela som sa zohnúť a dať mu pusu ,ale nešlo to. Dala som si pusu na ukazovák a prostredník a priložila som mu ich jemne na čelo. Veď aby nezaspal. Sledoval ma celé dni ani poriadne nespal aby som bola v poriadku. Áno toto tehotenstvo bolo..bolo to na lome s prírodou. Nebolo to možné. Ja som bola mŕtva. Čo by za to dali iné ženy, ale ja som to nechápala. Freya tiež hľadala, ale nič nenašla. Som v 2 mesiaci a už by sa aj mohlo dať odhadnúť pohlavie dieťatka.
Keď sa Klaus zobudil ja som sa usmiala a on ma pobozkal na brucho a potom na pery.,,Lisa!! Klaus!!''
Kričala na nás Freya. Nik mi pomohol sa postaviť a išli sme za ňou. Ona bola na nádvorí a mala všade sviečky a bol tam vytvorený kruh z mesačného prachu.,,No poď láska zistíme či budeme mať Malého Klausa alebo Malú Melisu.''
Zasmiala som sa a pobozkala ho na pery. Zišli sme dole po schodoch a ja som si ľahla do toho kruhu. Freya začala rozprávať kúzlo a ja som mala iba zavreté oči a čakala som čo nám oznámi.,,Tak vieš to?!''
Rýchlo som sa posadila a ona iba záporne pokrútila hlavou,,Ale viem niečo iné.''
,,Čo??''
Kľakla si ku mne a ja som mala uši nastražené a počúvala som čo povie.,,Toto tehotenstvo je nemožné to vieš. Tvoja matka videla budúcnosť je to tak?''
Ja som prikývla a kľakol si ku mne aj Klaus,,Vedela, že sa staneš upírom. Keď si spala začarovala ťa aby si mohla mať potomka. A povedala, že bude po nej. Čarodejnica. Bola to temná mágia. Preto umrela. Povedala, že sa jej rod musí šíriť ďalej. Preto môžeš mať dieťa.''
Ja som ju počúvala a neverila som vlastným ušiam. Klaus ma objal,,Takže vlk, upír a čarodejnica? Čo to akože má byť?''
Spýtala som sa a Freya sa zamyslela,,Tribrid. Jediný svojho druhu.''
Povedala mi a ja som sa vyrovnala,,Si vyčerpaná?''
Spýtala som sa a ona pokrútila hlavou, že nie,,A môžeš skúsiť ešte raz to pohlavie prosím?''
,, Samozrejme.''
Povedala a usmiala sa ja som si znova ľahla a ona znova začala hovoriť kúzlo.
Keď dohovorila posadila som sa a ona sa vydýchala.,,Tak?''
Spýtal sa Klaus,,Bude to dievčatko.''
Povedala nám a ja som sa rozplakala. Klaus ma rýchlo objal postavil a zatočil sa so mnou ja som sa zasmiala a pobozkala ho na pery. Mať dievčatko bude niečo neuveriteľné. Ja ju milujem a on ju určite bude bezpodmienečne milovať tiež...
YOU ARE READING
True Love ✔️
VampireLisa je upír. Klaus si ju premenil v 11. storočí. Prežili spolu veľa a s Mikaelson rodinou je celý svoj život. Do života jej prúde zvrat, ktorý nečakala. Preto musí utiecť aby zachránila svoj život a taktiež život Mikaelsonových. ⚠️ Milostné scény a...