Časť 34. -Sestrička!

77 8 0
                                    

Sadla som si na linku a napila som sa kávy.
Dostala som strašné kŕče do brucha. Ale až nehorázne veľké. Pustila som tú kávu na zem a hrnček sa rozbil. Padla som na kolená a tiekli mi slzy po tvári.

,, Sestrička!''
Povedal mužský hlas od dverí. Pozrela som sa na neho a bol to on. Môj brat Samuel.
Postavila som sa a v zápätí som bola za ním a držala som ho pod krkom.

,,Ako sa si páčilo zabiť nás všetkých?!''
Stisla som mu viac ten krk a on začal lapať po dychu.

,,Nebude mi robiť problém urobiť to znova!''
Pošepkala som mu do ucha.

,,Mel! Ovládaj sa!''
Ukázal na mňa prstom Elijah.
Ja som Samuelovi zašla rukou do hrudi a on začal kašľať.

,,Nie si jediná pôvodná Zlatko! Som Heretic a k tomu pôvodný!''
Skríkol a ja som mu vytrhla srdce z hrudi.
Začala som zrýchlene dýchať a pozrela som sa okolo. Kľakla som si k nemu a začala som ho prehľadávať. V kabáte mal kolík z bieleho duba. Zobrala som mu ho a zovrela v ruke.

,,Lisa!''

,,Vypadni! Obydvaja vypadnite!!''
Skríkla som a oni sa zobrali a odišli. Ja som si sadla za stôl a čakala som kým sa preberie. Keď sa nadýchol usmiala som sa a podvihla som obočie. Schovala som si ten kolík a on sa pozbieral.

,, Predtým ako ťa zabijem si trochu užijem.''
Povedala som mu a on si zašiel rukou do kabáta a hľadal tam kolík.

,, Hľadáš toto?''
Ukázala som mu ten kolík a on sa vyrovnal. V zápätí som bola pri ňom a vytrhla som mu znova srdce.

,,Toto môžem robiť aj celý deň.''
Povedala som a usmiala som sa. Naliala som si Whisky a napila som sa. Pozbierala som ho a posadila na stoličku. Roztrhla som si kus trička a priviazala ho.
Usmiala som sa a napila som sa.
Po chvíli sa nadýchol a ja som bola v zápätí pri ňom.

,,Čo tu chceš?!''
Spýtala som sa a zašla som mu rukou do hrudi.

,,Matka..''
Nestihol to dopovedať a už mal srdce vonku von z tela. Dostala som taký hnev na matku.
Keď sa znova prebral odtrhol sa a ja som bola natlačená na stene.

,, Škoda, že nepiješ krv. Vždy som bol silnejší. Priznaj to!"
Zašiel mi rukou do hrudi a ja som polkla.

,, Časy sa zmenili milý braček!''
Chytil som mu tú ruku a vykrútila som mu ju on začal kričať a padol na kolená. Dala som mu päsťou. Znova a znova. Zlomila som mu chrbticu a potom som mu znova vytrhla srdce.
Keď sa nadýchol v zápätí stál a ja som podvihla obočie a napila sa Whisky.

,,Kto je silnejší Teraz?''
Spýtala som sa a on sa pousmial.

,,Ja..''
Povedal a na mňa prišla obrovská bolesť hlavy. Padla som ani kolená a zakričala som. V zápätí som bola pri ňom aj cez moje veľké bolesti a kopla som ho do brucha. On padol na zem a dala som mu znova päsťou.

,,Nikdy nebudeš silnejší ako ja. V zápätí som stála za ním a zaklonila som mu hlavu do zadu. Rozbila som ten pohár a črepinou som mu rozrezala ústa. On začal kašľať a ja som mu zlomila väz a vytrhla srdce.
Vydýchla som a zobrala som ten kolík posadila som ho na stoličku a dala som mu facku.
Po nejakej chvíli sa prebral a ja som mu dala facku. Znova a znova. Dala som mu päsťou a potom ešte raz. Kopla som ho do brucha a chytila pod krkom.
Hodila na zem a znova zlomila chrbticu. Otočila som ho a držala som ho za tričko. Dávala som mu päsťami a on začal krvácať. Bol zničený. Zobrala som ten kolík a priložila som mu ho k srdcu.

,,To máš za to všetko čo sa mi s otcom robili!"
Dala som mu ešte raz päsťou a potom som mu zabodla ten kolík do srdca. Vydýchla som a postavila som sa.
Na zemi bolo päť jeho sŕdc. Vydýchla som a posumiala som sa. Urobilo mi to veľmi dobre.  Bola som celá od krvi. Otvorila som dvere a vyšla som von. Pozrela som sa na Elijaha a Klausa, ktorí stáli na nádvorí. Pousmiala som sa a šla som hore do našej izby..

True Love ✔️Where stories live. Discover now