Časť 13. -Hope Andrea Mikaelson

112 10 1
                                    

A je to tu. 9. mesiac tehotenstva je tu. Bolo to vážne náročné tehotenstvo. Klaus sa staral o mňa ako o jeho dieťa. Vlastne jedno som nosila v sebe. Nechcela som takú starostlivosť, ale tak presvedčíte Klausa? Samozrejme že nie. Je tvrdohlavý ako baran. Keď sa zaťal už sa nepustil. Tak som to nechala tak aj keď musím uznať, že v týchto posledných týždňoch som to vážne potrebovala.
Sedela som na posteli a Klaus bol pri mne. Mala som opretú hlavu o jeho hruď a on ma hladil vo vlasoch.

,,Aj keď to bude dievča bude po tebe. Baby Klaus v ženskom.''
Povedala som a on sa zasmial. Pobozkal ma do vlasov a ja som sa usmiala a zavrela oči.

,,Možno bude po tebe."

,,Možno bude po tebe..mhm.. pochybujem, že by bola iba upír. Určite bude po tebe. Hybrid. Veď mi vyliečila tvoje uhryznutie. To dokáže upír hm..asi ne''
Povedala som mu a on sa pousmial.

,,Ale no tak.. nebuď nahnevaná.''
Povedal mi a zasmial sa. Ja som sa usmiala a zavrela som oči.
Klaus ma pobozkal na pery a ja som otvorila oči. On sa usmial a pobozkal ma ešte raz.

,,Hope Mikaelson."
Povedala som.

,,Hope Andrea Mikaelson."
Povedal.
Ja som sa posadila a postavila som sa. Klaus ma pobozkal a ja som sa usmiala.

,,Bude nádej tejto rodiny. Preto Hope.''
Pobozkal ma a ja som sa usmiala

,,Kam máš namierené?''
Spýtal sa ma Klaus.

,,Do sprchy.''
Povedala som a usmiala som sa. Dala som si dole tričko a šla som do kúpeľne.

,,Nie že sem prídeš!''
Povedala som mu z tej kúpeľne. Otvorili sa dvere a ja som sa rýchlo otočila.

,,Hovorila si niečo?''
Spýtal sa ma. Ja som prevrátila očami a on ma pobozkal.

,,Choď preč...no tak..''

,,Láska.''

,,Nie vadí mi moje telo. Dobre vadí mi moje telo a nechcem aby si ho videl.''
Povedala som mu a on ma pohladil po tvári.

,,Láska. Mne to nevadí.''

,,Veľmi veľa krát som ti povedala že mne to vadí dobre mne nie tebe nejde tu vôbec o teba!''
Povedala som mu a on sa pozrel do zeme a potom do očí. Ten jeho pohľad. Nedalo sa mu povedať nie.
Vydýchla som a on mi dal ruky okolo pása.

,,No..''
Nestihla som to dopovedať a Klaus ma pobozkal ma pery. Nemohla som nič robiť.
Rozopol mi podprsenku a kľakol si ku mne a pobozkal ma na brucho.
Dal mi dole nohavice a nohavičky. Nadýchla som sa a odstúpila som od neho krok dozadu.
On si ma k sebe pritiahol a ja som sa pozrela dohora. Pár krát som sa nadýchla a potom som sa pozrela na Klausa.

,, Láska buď v kľude. Mne to nevadí. Áno nevadí videl som už aj horšie veci ako ženu ktorá...nie je...''

,,Ticho ani mi to nehovor!''
On sa pousmial a bozkával ma na bruchu a pokračoval medzi stehná. Ja som mu vošla rukami do vlasov a zasténala som.
Postavil sa a ja som sa mu pozrela do očí. Dal si dole tričko a nohavice. Ja som ho zatlačila do sprchovacieho kúta a dala som mu dole boxerky.

,, Prečo máš tak úžasne telo?''
Šepkala som popri bozkoch ktoré som mu dávala na bruchu. On pustil vodu a tá mi začala tiecť po vlasoch. On ma začal hladiť vo vlasoch a pritlačil ma k sebe.
Odtiahla som sa a postavila som sa. On ma začal bozkávať na pery..

Keď sme vyšli von ja som sa obliekla a Klaus tiež. Ľahla som si a Klaus vedľa mňa. Dal si ruky na moje brucho a pritiahol si ma k sebe.

,, Milujem ťa.''
Povedal mi a ja som sa usmiala a pobozkala ho na ruku do dlane.
Rozprávali sme sa a ja som po chvíli zaspala v Klausovom objatí.
Zobudila som sa v noci a načiahla som sa medzi moje nohy. Pozrela som sa na ruku a mala som tam krv.

,,Aa kur..''
Začala som kričať od bolesti a Klaus sa zobudil.

,, Láska!''
Poľahol ma a bol preč. Ja som sa prehla pod chrbtom a kričala som..

,, Bože!!!''
Bola to bolesť ako nikdy.

....Klaus....
Šiel som po Freyu a Rebekah a po Hayley.

,,Freya!!"
Ona bola v posteli s Keelin. Keď ma uvideli rýchlo sa od seba odtiahli. Ja som zavrtel hlavou.

,, Prepáč, že ti ruším romantické chvíle, ale potrebujem ťa Lisa rodí!''
Otočil som sa a šiel so za Rebekah.

,, Rebekah prosím bež rýchlo za Lisou.''
Ona prikývla a bežala za ňou.
Započúval som sa a Hayley som počul s Elijahom.
Zaklopal som im na dvere a Hayley mi po chvíli otvorila v jeho košeli. Vážne dneska si všetci užívali len ja nie. Táto predstava ma rozosmiala.

,,Rýchlo prosím Lisa rodí potrebuje vás!''
Povedal som jej a ona prikývla.
Elijah po chvíli vyliezol tiež a objal ma. Len som počul ako kričala od bolesti.

,,Čo ak to neprežije? "
Spýtal som sa ho a on pokrútil hlavou.

,, Prežije dobre. Prežije.''
Povedal mi a ja som polkol...Musela to vydržať..musela..

True Love ✔️Where stories live. Discover now