Časť 53. -Je mŕtvy!!

121 8 4
                                    

O pár mesiacov neskôr
Sedela som na gauči na nádvorí a pila som krv. Prišla za mnou Rebekah a ja som prevrátila očami. Stále sa mi snažila zapnúť emócie.

,, Čo to je tento krát Rebekah?''
Spýtala som sa jej.

,,Lisa, Hope ťa potrebuje!''
Povedala mi a ja som prikývla a prevrátila som očami.

,,Je v škole. Tam má kamarátov. Myslím že ma nepotrebuje.''

,,Ona prežíva takú istú bolesť ako ty!''
Skríkla na mňa a ja som sa v momente keď toto povedala postavila.

,,Ona nemôže prežívať to isté čo ja prežila som s ním celý život, Tisíc rokov!! Tak si ani na sekundu nemysli že prežíva to isté čo som prežívala ja!!''
Skríkla som na ňu a ukázala som na ňu prstom.
Obišla som ju a šla som do mesta. Zastavila som sa na námestí a pozrela som sa okolo. Vydýchla som a šla som do baru. Posadila som sa pri jedného muža.

,,Poď za mnou za bar.''
Povedala som a on sa pousmial. Šla som za Bar a zahryzla som sa do neho. Pila som z neho a keď už v sebe nem nič pustila som ho na zem a utrela som si ústa. Zrazu som cítila bodavú bolesť v bruchu. Pozrela som sa na moje brucho a mala som v ňom dýku. Ten človek ju vytiahol a ja som sa otočila. Bola to Rebekah. Ona mi tú dýku bodla do ruky a zatočila ju.

,,Ty štetka!''
Ona mi ju znova bodla do brucha a zatočila ju.padla som na kolená a tiekli mi slzy od bolesti. Ona vytiahla tú dýku a ja som sa postavila a zlomila jej väz. Čo si o sebe myslí. Nechala som ju tam a šla som preč po auto. Chcela som odísť. Toto mesto..už sem nikdy neprídem. Len mi ho to tu všetko pripomínalo.

Bol už večer a Rebekah sa prebrala. Ja som bola v aute. Vystúpila som s šál som za ňou. Ona sa na mňa pozrela a polkla.

,,Sme stále rodina Lisa.''
Povedala mi a ja som pozdvihla obočie

,, Čo je to za rodinu keď ťa len bodne do chrbta?''
Povedala som jej a pozdvihla som tú dýku. Hodila som ju jej pred nohy a ona sa nadýchla.

,,Ak by si chcela vedieť mučenie ma dýkou moje emócie nezapne Rebekah.''
Povedala som jej a ona vydýchla.

,, Musela som to skúsiť..Nik by..''

,,Je mŕtvy!! A vieš čo ho zabilo?! Rodina, láska JA!!
Tak možno by si sa mala prestať chovať ako on.''

,,Čo chceš robiť zabodnúť ma ako to robil on?!''

,, Možno len jednoducho... pôjdem za ním.''
Povedala som a Rebekah sa vyrovnala a spravila krok ku mne. Ja som polkla a pozrela sa okolo.

,,Ja ti emócie nezapnem, ale ona áno.''
Povedala a pozrela sa niekam cez moje rameno. Bola to Freya a začala niečo hovoriť. Ja som padla v bolestiach na zem a zavrela som oči. Konečne to prestalo. A všetko to bolo späť. Všetka bolesť, smútok, on.. všetko má to zasa pohltilo. Rýchlo som sa pozrela okolo a začala som plakať. Skríkla som a nevedela som to zastaviť. Bola to neskutočná bolesť vedieť že sa mi Nikdy nevráti. Že už hi nikdy neuvidím. Rebekah si pri mňa kľakla a ja som ju rýchlo objala a plakala som v jej objatí.

,,On..Bex...''

,,Ja viem Lisa..viem..''
Povedala mi a pritisla ma k sebe. Postavila sa so mnou a ja som si utierala slzy. Nechcela som tie emócie zapnúť. Presne pre toto bála som sa toho že sa zrútim a že budem žiť už len v smútku.
Šli sme na aute domov a ja som sedela v zadu a mala som hlavu opretú o okno a po ňom stekali moje slzy. Námestie.. lavičky, Kaviareň, uličky všetko mi ho tu len pripomínalo. Vydýchla som a vystúpila som. Šla som rovno do izby a vybrala dopis a kolík z bieleho duba ktorý mi Klaus dal.
Zobrala som si pero a nadýchla som sa.

Milá Hope. Moja malá princezná. Na začiatok sa ti chcem hneď ospravedlniť za to čo som ti spravila a že som ti nebola po boku keď si to potrebovala. Milujem ťa nadovšetko. Vždy budem a nikdy neprestanem. Nikdy som nevedela, že dokážem niekoho tak bezpodmienečne milovať ako teba. Nikdy som netušila a hlavne som nemala byť matkou. Nebola som na to ani pripravená. Ale ty si mi do života priniesla niečo čo v ňom chýbalo. Moje dieťa ktoré som mala raz bolo preč..Nikdy som to nikomu nepovedala, ale myslím, že máš právo to vedieť. Si niečo čo milujem najviac ako sa dá. Jedna polovica srdca patrí tebe a druhá tvojmu ockovi. Nedokázala som si ani len predstaviť, že sa o niekoho budem tak moc báť aby sa mu niečo nestalo, že sa niekoho tak naučím milovať. Tvoj pôrod bol veľmi komplikovaný, ale stále som tu a stále si tu ty. A presne preto ti píšem tento dopis. Keď toto budeš čítať už tu nebudem. Budem v pokoji s tvojím ockom a budeme na teba dohliadať. Nájdem svojho kľudu len vďaka tebe. Vďaka tvojej láske. Milujem ťa, tak moc ťa milujem. Prepáč.
                                                 S láskou Lisa.

Dala som ten list do obálky a šla som na ňu bozk. Zobrala som si ten kolík a dala som si ho do kabátu. Šla som dole a bola tam Rebekah.

,, Prosím pošli toto Hope. Musí sa to k nej dostať.''
Povedala som a Rebekah Prikývla. Objala som ju a vydýchla som.

,, Ďakujem že si to si mnou nevzdala. Ľúbim ťa. Zbohom.''
Povedala som jej a Rebekah pokrútila hlavou.

,,Lisa.. Lisa nie..''
Iba som sa usmiala a v zápätí som bola preč.
Bola som na námestí a vybrala som ten kolík. Priložila som si ho k srdcu

,, Milujem ťa Hope.''
Povedala som a zabodla som si ho do srdca. Zavrela som oči a bola len tma.

...Hope...
Hneď ako mi volala teta Rebekah som šla mojou rýchlosťou do New Orleans.

,,Teta Bex!!"
Skríkla som a ona po chvíli pribehla. Dala mi nejaký dopis a ja som ho otvorila. Bol to dopis od mojej mamy keď som ho čítala padla som na kolená a plakala som.

,,Ona..''

,,Ja viem Hope..''
Kľakla si ku mne a ja som ju objala..Môj otec a moja matka sú mŕtvi..

...Lisa...
Objavila som sa v nejakom lese a pozrela som sa okolo. Počula som hlasy tak som šla za nimi. Bolo to námestie v New Orleans. Pozrela som sa okolo a boli tam ľudia. Smiali sa, hrala hudba.

,,Lisa?''
Povedal hlas za mnou. Otočila som sa a stál tam on. Bol to vážne on. Môj Klaus. Rozplakala som sa a bežala som k nemu. Objala som ho a on ma chytil okolo pása. Pritisol ma k sebe a pobozkal ma na pery. Ja som mu bozk oplatila. On mi utrel slzy a pobozkal ma na čelo..

,, Milujem ťa.''
Povedal mi a ja som sa usmiala.

,,A ja teba. Konečne som tu. Konečne som tu s tebou.''
Povedala som a Pobozkala som ho na pery.

Always and forever.❤️♾️
Ďakujem vám za aktivitu ste úžasní. 🍾

True Love ✔️Where stories live. Discover now