Prešli dva mesiace a ja som stále na úteku. Chodila som vážne všade a nikde som sa nezdržala viac než jednu noc. Musela som stále utekať. Začal mi zvoniť telefón a bol to Klaus. Zrušila som ho a šla som ďalej.
Takto to chodilo už mesiac nechcela som ho počuť. Bolo by to ešte horšie. Zaujíma ma ako sa má Hope. Bojím sa o ňu. Nikdy som nebola preč. Neviem ako to zvláda.
Zastavila som sa v moteli za mestom. Šla som do neho a ovplyvnila som recepčnú. Dala mi kľúče od izby a šla som rýchlo do izby ktorú mi dala. Hodila som veci na posteľ a Vydýchla som a začala som plakať. Oprela som sa o posteľ a Dala som si ruky do vlasov . Tak moc mi chýbali. Klausa som nevidela dva roky a už som zasa preč.
Zavrela som oči a po chvíli som ich zasa otvorila.Všetko bolo preč. Nič som necítila. Prevrátila som očami a utrela som si slzy. Šla som do sprchy a nechala som si tiecť vodu na vlasy.
Konečne som nič necítila. Žiadnu bolesť. Žiadny smútok. Žiadnu zodpovednosť. Dokonca ani Žiadnu lásku. A takto to bol dobre. Pokiaľ budem preč nechcem cítiť nič.
Nebudem trpieť keď môžem spraviť toto....Klaus...
Prešli dva mesiace a ona tu stále nebola. Snažil som sa jej dovolať, ale vždy ma zrušila alebo mi nezdvihla. Aspoň som vedel, že je nažive. Viac som nepotreboval.
Šiel som dole a tam bola Hope a Freya. Freya mala ruky na Hopeinej hlave a niečo hovorila.,,Freya?''
Ona sa na mňa pozrela a polkla.,,Freya?!''
Prišiel som za ňou a Hope odpadla. Chytila ju do náručia a ja som sa pozrel na Freyu.,,Čo si to spravila?!''
Skríkol som a prišiel som k nej zobral som Hope a Freya rýchlo šla preč. Hope nebilo srdce.,,Nie nie nie nie...Hope...''
Mal som ju v náručí a čakal som kým sa preberie. Odniesol som ju na nádvorie a položil na gauč.
Nalial som jej krv do pohára a Prišiel som za ňou.
Zrazu celá obloha zčervenala a Hope otvorila oči.Dala som jej tú krv a ona sa napila. Zavrela oči a potom ich otvorila.
,,Ventus.''
Povedala a mňa odhodilo.
Ona sa začala premieňať na vlka a ja som spravil krok dozadu.
Bola to zasa ona. Zavrela oči a po chvíli ich otvorila.,,Nikdy sme nechceli aby si bola monštrum ako ja Lisa.''
Povedal som jej a ona sa pousmiala..,, Neexistujú žiadne monštrá ako ja.''
Povedala mi a ja som polkol.,,Tvoja ľudskosť.''
Povedal som a ona pokrčila ramenami. Obišla ma a šla preč.
Zobral som telefón a písal som Lise.....Lisa...
Bol už večer a ja som zapla telefón. Prišla mi sms od Klausa."Hope je kompletný Tribrid a jej ľudskosť je preč. Neviem čo mám robiť"
Tak to sme dve. Pomyslela som si a Zasmiala som sa. Dala som ten mobil na nočný stolík a zavrela som oči. Bolo mi to jedno. Hope tribrid alebo nie.Zobudila som sa, ale bola som niekde úplne inde kde som bola večer. Objavila sa predomnou matka a otec. Podvihla som obočie a moja matka sa usmiala.
,, Zlatíčko nemáš na výber.''
Povedala mi a ja som pokrčila ramenami.,,Hm..asi mi je to jedno. Rob čo musíš ty psychopatka.''
Povedala som jej a ona zovrela ruku a zložila ma na kolená.
Začala niečo rozprávať a ja som nevedela dýchať. Začala som kašľať a cítila som ako sa mi zastavuje srdce. Začala som blednúť a žily sa začalo objavovať na mojom tele. Pamätám si že som odpadla už má len pohltilo Biele svetlo..
YOU ARE READING
True Love ✔️
VampireLisa je upír. Klaus si ju premenil v 11. storočí. Prežili spolu veľa a s Mikaelson rodinou je celý svoj život. Do života jej prúde zvrat, ktorý nečakala. Preto musí utiecť aby zachránila svoj život a taktiež život Mikaelsonových. ⚠️ Milostné scény a...