Časť 15. -Som tak rád že si tu

94 9 0
                                    

Keď malá Hope znova zaspala šli sme ju uložiť. Lisa ju dala do postieľky a prikryla ju. Dal som jej vlasy na stranu a pobozkal som ju na krk. Dal som jej ruky okolo pása a pusinkoval na krku.

,,Pod už do izby.."
Pošepkal som jej do ucha a pobozkal som ju pod ušný lalôčik.
Ona ma chytila za tie ruky chytila a pozrela sa na mňa.

,,Ja sa na ňu neviem prestať dívať. Ona je taká krásna.''

,,Po mamičke.''
Povedal som jej a ona sa usmiala. Otočil som ju k sebe a pobozkal som ju na pery. Ona mi bozk oplatila a ja som si ju vysadil na seba. Niesol som ju do izby. Ona sa zasmiala a ja som otvoril dvere a v zápätí bola na dverách. Zamkla a postavil som ju na zem. Ona si zaprela ruky o moju hruď a v zápätí sme boli v posteli. Ja som sa zasmial a ona mi dala dole tričko. Ja som ju prevalil pod seba a vyzliekol som jej tielko.

,,Už si spokojná so svojím telom.''
Pošepkal som jej Popri bozkoch.

,,Mlč.''
Povedala mi a rozopínala mi opasok ja som sa usmial. Preplietol som si s ňou prsty a ona začala sténať. Tak dlho som ju nemal. Konečne bola moja.

,,Som tak..tak..rád že si tu..''
Pošepkal som jej a mal som hlavu zaborenú v jej krku.

Keď som ležal vedľa nej ona mala nohu cez moje a mala opretú hlavu o moju hruď. Ja som ju hladil po chrbte. Ona ma pobozkala na hruď a ja som sa usmial.

,,Tak si mi chýbala. Celé tvoje telo.''

,, Áno chýbal ti sex. Nie je to také ako keď ťa uspokojím že.''
Povedala mi a ja som sa zasmial.

,, Áno áno.''
Povedal som jej a ona sa zasmiala.

,, Milujem ťa.''
Pošepkal som jej a ona sa na mňa pozrela a pousmiala sa. Pobozkal som ju na pery. Ona sa na mňa posadila a ja som sa usmial. Začala sa na mne pohybovať.

Ráno som sa zobudil a Lisa ešte spala. Usmial som sa a obliekol som sa. Pozrel som sa na ňu a ona sa usmiala. Zasmial som sa a ona otvorila oči. Pretiahla sa a ja som sa usmial. Bolo niečo okolo desiatej. Bol som v zápätí pri nej a ona sa pousmiala.

,,Hope.''
Povedala mi.

,,Rebekah.''
Povedal som jej a ona sa zasmiala. Začal som ju bozkávať na bruchu a pokračoval na podbrušku a medzi stehnami.

Z izby sme vyšli okolo jednej poobede. Hayley bola s Hope na nádvorí a hrala sa s ňou. Prišli sme k nej a ona nám ju podala. Usmiala sa a objala ma.

...Lisa...
Keď sa objali prevrátila som oči a sadla som si na gauč.
Dala som si nohu cez nohu a Pozerala som sa na nich on mal ruky na jej bokoch a niečo sa rozprávali. Ja som sa postavila a dala som Hope do kočíka. Šla som s ňou von. Nemohla som sa na nich pozerať.
Bola som v meste a Klaus sa objavil za mnou.

,, Láska prečo si tak znmizla?''
Spýtal sa ma a ja som prevrátila očami.

,,Len tak. Chcela som byť s Hope sama.''
Povedala som mu a on ma chytil za ruku.

,,Čo sa deje?''
Spýtal sa ma.

,,Nič.''
Povedala som a on vydýchol.

,, Tak ešte raz čo sa deje?''
Spýtal sa ma a ja som prevrátila očami.

,, Nič. Dobre.''
Povedala som mu a on ma chytil za ramená.

,, Láska.''

,, Vadí mi keď si s Hayley! Dobre! Dotýkaš sa jej tak ako sa dotýkaš mňa! Stále je ti oddaná dobre ja to beriem! Ale toto je už moc!''
Skríkla som a on polkol. Pokrútila som hlavou a on ma objal. Vydýchla som a objala som ho tiež.

,, Prepáč. To nič nebolo.''
Povedal mi a ja som prikývla. Pobozkal ma a ja som sa usmiala. Vydýchla som a pozrela som sa mu do očí.

,,Dobre milujem len teba. Teba dobre.''
Povedal mi a ja som prikývla a usmiala som sa.

,,Dobre.''
Povedala som mu a on sa usmial a šli sme spolu mestom.

,,Dnes chcem byť s tebou.''
Povedala som mu a on sa pousmial.

,, Prečo máš hneď nechutné myšlienky. S tebou a HOPE.''
Zdôraznila som slovo Hope. On prevrátil očami a ja som sa zasmiala..

True Love ✔️Where stories live. Discover now