Sedeli sme s Klausom na nádvorí len ja a on keď už všetci poodchádzali. Mala som opretú hlavu o jeho rameno a on ma hladil po ramene. Ja som sa pozerala na moju ruku na môj prsteň. Usmiala som sa a preplietla som si prsty s Klausom. On ma pobozkal ma ruku a potom na zápästie. Bozkami pokračoval po celej ruke až ku krku. Posadil ma naňho obkročmo a ja som sa usmiala. Začal ma bozkávať na krku a ja som mu ho nastavila. On sa do mňa zahryzol a ja som zasténala.
Pritiahol si ma k sebe a ja som mu zaryla nechty do ramien. Po chvíli sa odtiahol a oprel si hlavu o moje rameno.,,Urob to.''
Povedal mi a pobozkal ma na to rameno.,,Nie nebudem..z krku to neznášaš...nikdy..nikdy si mi to nedovolil.''
Pošepkala som mu....Klaus...
,, Musíš to urobiť máš v tele môj jed.''
Pošepkal som jej. Áno nikdy som jej nedovolil nikdy zo mňa nesmela piť. A z krku už vôbec nie. Ale teraz teraz to bolo iné. Chcel som aby sa zo mňa napila. Potreboval som to. Poznáte ten pocit keď niečo strašne chcete a musíte to mať. Ten pocit som mal ja teraz.,, Urob to.''
Povedal som jej a ona mala v zápätí podliate oči krvou a ja som videl jej tesáky. Pousmial som sa a ona sa mi rýchlo zahryzla do krku. Ona sa ku mne viac pritiahla a začala sa na mne pomaly pohybovať. Usmial som sa a chytil som ju za boky. Zdieľanie krvi bolo niečo veľmi osobné. Nikdy sme to takto nespravili. Ona zo mňa nepila nikdy iba v tehotenstve. Ja z nej iba raz.
Odtiahla sa odo mňa a ja som sa pousmial. Pobozkal som ju na pery a boli sme v zápätí v izbe. Začal som jej rozopínať nohavice.,, Vážne ma budeš provokovať. Prečo si naschvál dávaš takéto oblečienie?''
Začala mi rozopínať opasok a usmiala sa.
Pritlačil som jej ruky o posteľ a ona sa posumiala. Zaklonila hlavu dozadu a zasténala. Ja som jej prikryl ústa rukou a dal som si jej nohy okolo môjho pása.Keď som ležal vedľa nej už slnko svietilo do izby. Usmial som sa a hladil som ju po vlasoch.
,,Kedy chceme mať svadbu?''
Spýtala sa ma a ja som sa usmial.,,Kedy si povieš KRÁĽOVNÁ''
Zdôraznil som slovo Kráľovná.,,Takže ty si nás s Hope počul. Preto. Aha takže to nebolo z lásky, ale z toho že som o tom rozprávala.''
Povedala mi a ja som sa zasmial. Pobozkal som ju na pery.,,Áno to nie je z lásky ja ťa mám len na sex. Vôbec som to nevybavoval už týždeň pred tým než si to povedala.''
Povedal som jej a ona sa posadila a usmiala sa. Pousmial som sa a posadil som sa.,,Dnes.''
Povedala mi.,,Hm?''
,,Dnes chcem svadbu.''
Povedala mi a ja som sa zasmial a prikývol.,,Povedz to Rebekah a ona to má za dve hodiny vybavené.''
Povedal som jej a ona sa zasmiala. Postavila sa a ja som si ju obzrel. Obliekla sa a ja som sa postavil tiež a obliekol som sa. Ja som šiel za Hope. Ona ešte spala a ja som sa usmial.,, Princezná..''
Pošepkal som jej a pohalidl som ju po vlasoch. Ona sa zobudila a ja som sa usmial. Posadila sa a objala ma okolo krku. Ja som sa usmiala a objal ju. Zdvihol som ju a niesol som ju dole.,,Mamii!''
Bežala za Lisou Hope. Ona sa rozprávala s Rebekah. Lisa sa otočila a Hope ju objala okolo pása. Lisa sa usmiala a keď sa Hope odtiahla sadla si za stôl.,, Zlatíčko neboj sa do večera bude všetko hotové na tebe je len vybrať si šaty. Chod s Hayley.''
Povedala Rebekah Lise. Usmial som sa a ona prikývla. Prišla aj Hayley a Elijah.
Rebekah ich obišla a šla preč. Lisa zobrala Hayley za ruku a ťahala ju preč a ona chúďa ani nevedela čo sa deje....Lisa..
,,Lisa..čo sa deje kam to ideme?!''
Spýtala sa ma Hayley.,, Dnes mám svadbu a ty mi ideš pomôcť vybrať šaty.''
Povedala som jej a nasadli sme do auta.Boli sme v tom obchodde skoro celý deň a nevedela som nájsť tie pravé. Už som začala strácať nádej že niečo nájdem.
Pozrela som sa na seba do zrkadla a oči sa mi rojasnili. Boli nádherné. Vyšla som von a Hayley sa postavila.,, Nádhera!''
Zatlieskala si pre seba a ja som sa usmiala. Zašla som znova do tej kabínky a vyzliekla som sa.,,Tieto šaty ste tu nikdy nemali a nás ste nikdy nevideli. Teraz mi ich prosím zabaľte do krabice.''
Povedala som tej predavačke a ona prikývla.Keď sme eboli doma tam už bolo všetko nachystané a ja som sa usmiala. Hostia už boli tam a ja som sa pozrela okolo. Rebekah ku mne pribehla a ukázala na svoju izbu.
,, Okamžite bez tam za 30 minút začíname.''
Povedala mi a ja som sa usmiala a prikývla s Hayley sme išli do izby.
Ona ma posadila do kozmetického stolíka. Začala mi česať vlasy.,,Za 20 minút stíham všetko.''
Áno prešlo 20 minút a ja som mala nádherný účes a jemný make up.Prišla aj Rebekah a ja som sa usmiala.
,,Som tu Klaus sa nevedel obliecť. Nevie si zaviazať kravatu.''
Zasmiala som sa a vyzliekla som sa.
Hayley s Rebekah mi pomohli do šatov a ja som sa usmiala.,, Ďakujem.''
Povedala som im a oni sa usmiali.,,Pre boha a kto má odvedie?''
,,Elijah.''
Povedala Rebekah a ja som prikývla.Už som stála s Elijahom v kuchyni a držala som v ruke kvety a aj jeho rameno.
Usmiala som sa a on ma pobozkal do vlasov.Začala hrať hudba a ja som sa nadýchla. S Elijahom sme vykročili do uličky a všetci sa postavili a otočili na nás.
Elijah ma predal Klausovi a on sa usmial.,,Si tak nádherná.''
Pošepkal mi a ja som sa usmiala. Malá Hope držala prstienky.,, Pýtam sa vás Klaus Mikaelson beriete si za ženu Melisu Ellis za svoju právoplatnú manželku? Budete ju cítiť ucitievať a milovať kým vás smrť nerozdelí?''
,, Áno''
,, Taktiež sa vás pýtam Melisa Ellis beriete si tu prítomného Klausa Mikaelsona za svojho právoplatného manžela? Budete ho milovať ctiť a uctievať kým vás smrť nerozdelí?''
,, Áno.''
Hope podala prstienky a ja som ho dala Klausovi a on mne.,,Preto s mocou mi zverenou vás prehlasujem za manžela a manželku. Môžte pobozkať nevestu.''
Usmiala som sa a Klaus ma pobozkal. Chytil ma za boky a venoval mi ešte jeden bozk.
Všetci tlieskali a ja som sa otočila a usmiala som sa...
YOU ARE READING
True Love ✔️
VampireLisa je upír. Klaus si ju premenil v 11. storočí. Prežili spolu veľa a s Mikaelson rodinou je celý svoj život. Do života jej prúde zvrat, ktorý nečakala. Preto musí utiecť aby zachránila svoj život a taktiež život Mikaelsonových. ⚠️ Milostné scény a...