Sedeli sme na zemi a hrali sme šachy. Videla som že Klaus znova vyhrával. Pretočila som oči a iba som potiahla. Oprela som sa o posteľ a sledovala som ho. Milovala som ho jeho vlasy,telo, oči,povahu. Všetko čo len na človeku ide milovať. To všetko som na ňom milovala. Nikdy sme nevydržali deň bez seba. Iba keď sme boli pohádaný. Vtedy sme sa nerozprávali. Potiahla som a vyrovnala som sa. Pousmiala som sa a on sa na mňa pozrel. Usmiala som sa a on potiahol a stále sa mi pozeral do očí. Pozrela som sa na tú dosku a potiahla som.
Pousmiala som sa a pozrela som sa na neho,, Šach mat.''
Povedala som a podvihla som obočie. On sa ku mne natiahol a školil ma na zem. Všetko to tam porozhadzoval. Bol pri mne tak blízko. Začal ma štekliť a ja som sa začala smiať. Konečne prestal a ja som vydýchla chytil ma pod krkom a pobozkal ma na pery. Držal mi ruky pri hlave a hral sa s mojím prameňom vlasov. Díval sa mi do očí a ja som sa dívala do očí jemu. Iba sme sa na seba pozerali a ja som sa usmiala .,, Milujem ťa.''
Povedala som mu a pobozkala som ho.,,A ja teba.''
Povedal mi a posadil sa so mnou. Ja som sa postavila a pretiahla som sa.,,Idem do sprchy. Daj mi chvíľu.''
Povedala som mu a pobozkala ho.,, Pozývaš ma?''
Spýtal sa ma a podvihol obočie. Pousmial a sa ja som pokrútila hlavou.,,Nie.''
Odvetila som mu a on prevrátil oči. Zašla som do kúpeľne a vyzliekla som si tričko a nohavice. Pustila som si vodu a dala som si dole aj spodné prádlo. Sprchovala som sa a do kúpeľne vtrhol nahý Klaus. Ja som pokrútila hlavou. On ma k sebe pritiahol a ja som sa nadýchla. Pobozkal ma na pery bozkami pokračoval na krk a na rameno.,,No tak prosím choď preč.''
Vadilo mi byť v jeho prítomnosti neupravená. Neoholená. Neznášala som keď vyzerám hrozne a keď sa mi nepáči ako vyzerám. Keď vyzerám hrozne. Neznášam to.,,Láska myslíš, že mi to vadí?''
Spýtal sa ma a ja som sa nadýchla.,,Tebe možno nie, ale mne hej vadí mi keď vyzerám takto. Dobre vieš že nesmiem mať na tele ani jednu chybu."
Povedala som mu a on prikývol. Chytil ma prstami za bradu a zdvihol mi hlavu. Pobozkal ma a ja som ho pobozkala tiež.,,Už si dostal čo si chcel ideš?''
Povedala som mu a on prevrátil očami a išiel von. Vydýchla som a sprchovala som sa.
Vyšla som von a obmotala som si okolo seba uterák. Vošla som do izby a obliekla som sa.
Ľahla som si vedľa Klausa a on ma objal okolo ramien. Chvíľu sme sa rozprávali a ja som zachvíľu zaspala.
Ráno som sa zobudila a mala som odporný hlad. Klaus ležal vedľa mňa. Iba som tú krv v ňom počula. Moje oči mali v zápätí krvavú farbu. Musela som sa zahryznúť. On sa rýchlo posadil, ale ja som z neho stále pila.
Musel ma odtiahnuť až on. Ja som si utrela pery a pozrela som sa na neho,,Ja.. prepáč..."
On ma pohladil po tvári usmial sa a
zavrtel hlavou,,To je v poriadku.''
Pohladil ma po vlasoch a pobozkal ma na pery.,,Ja..ja.. môžem... ešte??''
Spýtala som sa nervózne. On prikývol a ja som sa mu znova zahryzla do zápästia. To dieťa chcelo tú krv tak moc. Nie je to ani možné ako veľmi ju chcelo.
Konečne som sa odtiahla, ale stále som cítila hlad. Prezliekla som sa a išla som do mesta našla som tam muža. Ovplyvnila som ho a zahryzla som sa mu do krku. Keď už v sebe nemal nič pustila som ho na zem a utrela som si peru. Prekvapivo som nezvracala a bola som v poriadku. Hlad odišiel a ja som sa usmiala. Za pár chvíľ som bola doma a sadla som si za stôl. Nadýchla som sa a usmiala som sa. Klaus ma pobozkal na ruku a ja som sa usmiala. On si ma obzeral a ja som sa vyrovnala.,,Zdá sa mi že si pribrala.''
Povedal a pousmial sa ja som sa rýchlo postavila.,,Nie to nie je možné! Nesmiem mať na tele ani jednu chybu!!''
Skríkla som a on pokrčil ramenami,,Do riti, do riti, do riti!!''
Prechádzala som sa nervózne sem a tam. On sa na mňa iba pozeral.,, Prestaň čo mám robiť!!??''
,,No najprv by si mala porodiť dieťa a potom sa venovať telu.''
Povedal mi a usmial sa ja som sa na neho pozrela. Priamo do očí. Bol nervózny. Vedela som to aj na ňom. Aj jeho som vedela znervózniť pohľadom.,,Prestaň ja musím byť fit! Aj teraz!"
Skríkla som a on sa postavil a objal ma. Ja som vydýchla. Ukľudnil ma. Áno ukľudnil. Ani neviem ako keď sa niečo týkalo môjho tela nikto ma nevedel upokojiť...
KAMU SEDANG MEMBACA
True Love ✔️
VampirLisa je upír. Klaus si ju premenil v 11. storočí. Prežili spolu veľa a s Mikaelson rodinou je celý svoj život. Do života jej prúde zvrat, ktorý nečakala. Preto musí utiecť aby zachránila svoj život a taktiež život Mikaelsonových. ⚠️ Milostné scény a...