Časť 33. -Nerob to!!

67 7 0
                                    

Prešli asi 3 hodiny a ja som sa začala extrémne potiť. Zrýchlene som dýchala a Klaus ma držal za ruku.

,,Počkaj láska idem ťa schladiť.''
Povedal mi a ja som prikývla. Nečakala som že to budú až také bolesti.
Keď prišiel Klaus mal utierku a vedro. Namočil tú utierku do vody a priložil mi ju na čelo. Pohladil ma po vlasoch a pozrel sa mi na tú ranu.

,, Poď dáme to dole.''
Povedal mi a posadil ma. Dal mi ruky nad hlavu a vyzliekol mi tričko. Znovu ma poľahol a prikladal mi tú utierku na čelo.
Srdce mi bilo ako o závod a Klaus mi priložil utierku aj na tú ranu.
Potichu som zasténala od bolesti a on ma pohladil po tvári

,,Ja viem láska, ja viem.''
Povedal mi a ja som zavrela oči.

...Klaus...
Sedel som pri nej a prikladal som jej utierku na čelo a na tvár. Slzy jej tiekli po tvári a ja som vydýchol. Hrozne trpela. Ja som to vedel. Najhoršia časť sú halucinácie. Bál som sa čo uvidí.
Ona sa prehla pod chrbtom a ja som ju chytil.

,, Pššt láska ja viem..''
Povedal som jej a ona buchla rukou do postele. Chytil som ju za ruku a ona mi ju tisla vo svojej. Niekto prišiel do izby otočil som sa na dvere a bol to Elijah. Prišiel ku mne a prikladal jej utierku na hlavu. Vydýchol som a Elijah ma chytil za rameno. Pokrútil Som hlavou a postavil som sa.
Šiel som preč. Musel som sa len ukľudniť.

...Elijah...
Keď Klaus odišiel pokrútil som hlavou a prikladal jej obklady.

,,Mm Klaus..''
Povedala Melisa.

,, Milujem ťa..''
Povedala znova.

,,Mhm áno..''
Odpovedal som jej.

,,Nikdy ťa neprestanem milovať.''
Povedala a ja som vydýchol.

,, Elijah?''
Spýtal sa ma Klaus od dverí.

,, Má halucinácie. Hovorila tvoje meno.''
Povedal som a on si sadol pri mňa.

,,Nie!! Nie!! Nie!! Klaus!! Niee!! Nerob to!!''
Začala kričať a metať sa na tej posteli. Chytil som jej ruky a Klaus ju pritlačil na tú posteľ.

,,Pšššt Lisa..''
Pohladil ju po tvári a ona začala zrýchlene dýchať. Chytila sa za hrudník a prehmatávala si ho.

...Klaus...
Jedenásť hodín bolo preč a ona sa už upokojovala. Hladil som ju po vlasoch a ona už len zrýchlene dýchala.
Vydýchol som a priložil som jej utierku na hlavu. Zaspala. Usmial som sa a pobozkal som ju do vlasov. Oprel som sa o čelo postele a cítil som ako sa Lisa zdvihla. Pozrela sa na mňa a ranu už nemala. Usmial som sa a pobozkal som ju na pery. Ona sa usmiala a objala ma. Posadila sa na mňa obkročmo a ja som ju k sebe pritiahol.

,, Prepáč..''
Pošepkal som jej a ona pokrútila hlavou.

,, Nevadí.''
Povedala mi a ja som sa usmial a pokrútil hlavou.

,,Ako ti to nemôže vadiť? Skoro som ťa zabil. Ty si tu umierala a povieš mi, že ti to nevadí.''
Povedal som jej a ona sa zasmiala a pobozkala ma na pery. Usmial som sa a ona sa prevalila vedľa mňa. Dala si dole nohavice a oprela sa o moju hruď. Ja som sa pousmial a pritiahol som si ju k sebe. Preplietol som si s ňou prsty a ona po chvíli plynulo dýchala. Usmial som sa a sledoval som ju, ako spí. Musela byť vyčerpaná. Aj keby som ju zabil ona mi to ospravedlní. Keby som jej spravil všetko na svete, ona by mi to ospravedlnila.
Zavrel som oči a po chvíli som zaspala aj ja.

Ráno som sa zobudil a Lisa spala vedľa mňa. Bola chrbtom ku mne. Usmial som sa a ona sa otočila na mňa a pootvorila jedno oko. Usmial som sa a ona tiež. Otvorila obe oči a pobozkala ma na pery. Prevalila sa cezo mňa a šla sa obliecť. Šiel som s ňou dolu a tam bol Elijah. Usmial som sa a kývol som hlavou.
On kývol hlavou tiež a Lisa si naliala kávu a podala ju mne. Usmial som sa a pobozkal som ju do vlasov.

,, Prepáč ak som ťa včera nejako obťažovala. Cítila som, že si tam bol.''
Povedala Lisa a pozrela sa na Elijaha.
On sa usmial a pokrútil hlavou.

,,V poriadku.''
Usmial sa znova a ja som sa usmial a pokrútil hlavou. Lisa sa usmiala a pobozkala ma na pery..

True Love ✔️Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt