Dnes naša Hope slávi 18 rokov. Je taká nádherná. Je celá po Klausovi. On bol teraz 2 roky preč. 2 roky som bola bez neho. Hľadal čo Hope je. Nevedela to ani Freya. A to je veľmi mocná čarodejka. Divila som sa, že to nevie. Klaus chodil často preč a Hope mala na neho zlosť. Vždy som ju ukľudňovala on to robil pre ňu. V pätnástich rokoch mala svoju prvú premenu. Klaus bol našťastie pri nej. Bola to nehoda kedy dostala záchvat zlosti ako ich dostával Klaus. Chodila do Mystic Falls do Salvatore školy pre takých ako pre ňu. Každý ňou pohŕdal lebo je to dcéra Klausa Mikaelsona. Zlého hybrida s tisíce nepriateľmi. Ale za ten čas sa tam stala obľúbenou. Bola som rada, nikto nevedel aký je Klaus v skutočnosti. Každý riešil jeho minulosť. Kvôli Hope sa veľmi veľmi zmenil.
Pozerala som sa na Hope, sedela na stoličke a smiala sa, rozprávala sa s Freyou. Tak milujem jej smiech. Milujem keď je šťastná a to ona bola.
Sedela som na gauči a pila som krv. Usmiala som sa a postavila som sa. Pozrela som a okolo, ako sa všetko chystá na jej veľkú oslavu. Všetci tam boli ovplyvnený. Pre Hope by som aj položila život. Nikdy som nikoho tak nemilovala. V bráne som ho uvidela. Bol to môj Klaus. Pustila som ten pohár na zem a všetci sa na mňa pozreli. Celá tá krv sa vyliala na zem. Ja som bola v zápätí pri ňom a okamžite som ho objala okolo krku. On ma objal okolo pása a pritiahol si ma k sebe. Zatočil sa so mnou pobozkal ma do vlasov. Začala som plakať a on si ma k sebe viac pritiahol. Tak dlho som ho nevidela a bola bez neho.
Pozrela som sa na neho a on mi utrel slzy. Pobozkal ma na pery a usmial sa.,,Tak moc si mi chýbal...tak moc..''
Pošepkala som mu a objala som ho ešte raz. On ma pobozkal do vlasov a ja som sa odtiahla. Hope pribehla ku Klausovi a objala ho. On sa usmial a objal ju tiež. Pobozkal ju na čelo a ona sa usmiala.,,Tati..chýbal si nám..mama bola zrútená. Musela som ju ukľudňovať. Ja.. chápeš..ja..''
Povedala mu a ja som sa usmiala a pokrútila hlavou. Hope sa odtiahla a šla znova za Freyou. Je pravda že som mala niekedy menšie záchvaty plaču. Niekedy mi tak moc chýbal. Niekedy som ani nevyliezla celý deň von a bola som v Klausovom tričku celý deň.
Klaus ma ešte raz objal a ja som si privoňala k jeho tričku. Usmiala som sa a pobozkala som ho na krk.,,Je to pravda?''
Spýtal sa ma a ja som prikývla. Znova som sa rozplakala a on si ma k sebe pritiahol.,,Už som tu..som tu..''
Pošepkal mi a ja som sa k nemu tisla.
Utrel mi slzy a ja som sa usmiala. Nadýchla som sa a vydýchla.,,Chcela som to vypnúť.''
Povedala som mu a on sa na mňa rýchlo pozrel. Pokrútil hlavou a chytil ma za tvár.,,Láska niečo sme si o tomto povedali.''
Povedal mi a aj som polkla a prikývla. Mala som to zakázané.,,Ja viem ale bola to taká bolesť.''
Povedala som mu a on sa usmial a prikývol.,,Ja viem láska.''
Povedal mi a pobozkal ma na pery.,, Späť do práce na čo čumíte!?''
Luskla som prstami a oni začali znova robiť.
Usmiala som sa a Klaus šiel hore. Nadýchla som sa a šla som za ním. Zamkla som a on sa na mňa otočil.,,Tak?''
Spýtala som sa ho.,,Hope je Tribrid. Prvá svojho druhu. Vie vytvárať hybridov. Je čarodejnica vlk a upír. Upíra aktivuje tak, že umrie. Je to najmocnejšia bytosť na tomto svete. Ešte silnejšia ako ja. Hovorili, že Hope je skáza pre tento svet.''
Povedal mi a ja som vydýchla a usmiala som sa. Pokrútila som hlavou a prišla som k nemu. Objala som ho a on ma pobozkal na pery.,,Povedz mi, že nikto nebol.''
Povedala som mu a on pokrútil hlavou. Usmiala som sa a vydýchla som.,,Dva roky..''
Povedala som mu a on prikývol. Pobozkal ma do vlasov.
Vyšli sme von a Hope sa na nás pozrela a usmiala sa. Prevrátila som očami a pokrútila som hlavou. Šli sme dole a ja som ju objala.,,Tribrid. Čarodejnica, vlk, upír. Najmocnejšia bytosť.''
Pošepkala som jej a ona sa usmiala a prikývla.Večer keď bolo všetko hotové sme tancovali zabávali sa a pili. Hope tancovala s Keelin ktorá tam bola s nami. Boli tam všetci. Bola som s Klausom a mala som opretú hlavu o jeho rameno. Napila som sa šampanského a usmiala som sa.
Moja matka sa teda riadne zmýlila. Žiadne videnie do budúcnosti. Uľavilo sa mi. Hope zrazu padla na rameno Keelin ja s Klausom som vyštartovala pri pri nich a pozrela som sa na Keelin,,Je v poriadku??''
Spýtala som sa a Keelin prikývla.,,Moja diagnóza je príliš mnoho šampanského.''
Povedala nám a ja som sa usmiala a vydýchla..
ESTÁS LEYENDO
True Love ✔️
VampirosLisa je upír. Klaus si ju premenil v 11. storočí. Prežili spolu veľa a s Mikaelson rodinou je celý svoj život. Do života jej prúde zvrat, ktorý nečakala. Preto musí utiecť aby zachránila svoj život a taktiež život Mikaelsonových. ⚠️ Milostné scény a...