Zobudila som sa okolo jednej a pretiahla som sa. Klaus stál oproti mne a maľoval.
,,Ty klamár!''
Zasmiala som sa a šla som za ním. Objala som ho okolo pása a pozrela som sa na ten obraz. Objala som ho zozadu okolo pása a Klaus sa na mňa otočil a štetcom mi prešiel po nose.
Zasmial sa a ja som si chytila ten nos a polkla som buchla som ho do ramena a usmiala som sa. On mi tým štetcom prešiel po celej ruke. A z provokovania sa stalo potešenie. Zavrela som oči a vnímala som štetiny na mojej koži. A bolo mi jedno že som vlastne celá od farby. Klaus si ma k sebe pritiahol a ja som sa pousmiala. Vysadil ma na seba a niesol ma do kúpeľne. Venoval sa mojim perám. Ja som mu dala dole tričko a rozopínala opasok. Pustila som sprchu a Klaus ma na sebe posadil nižšie. Usmiala som sa a zaklonila som hlavu. On si so mnou preplietol prsty a pritlačil ma o kachličky. Špongiou mi začal umývať tu farbu. Usmiala som sa a zahryzla som si spodnú peru..Keď som ležala vedľa neho v posteli mala som hlavu opretú o jeho hruď a on ma hladil po chrbte.
,, Môžme byť vážne takýto?''
,, Aký?''
Spýtal sa ma..,,Veď sa na nás pozri sme ako deti ktoré bez seba nemôžu vydržať. Nevieme mať ani jeden deň bez sexu keď sme spolu.''
Povedala som mu a pozrela som sa na neho.,,Asi by sme si mali dať pauzu aj od toho. Ja mesiac bez krvi a ty mesiac bez sexu.''
Povedala som a Klaus podvihol obočie. Nadýchol sa a stiahol ma na seba. Ja som sa zasmiala a on nás prikryl..Bol už večer a ja s Klausom sme šli na večeru. Dala som si na seba biele šaty a náhrdelník. Usmiala som sa a šla som dole. Tam už na mňa čakal Klaus. Keď ma videl prevrátil očami a ja som sa usmiala. Prišla som k nemu a pobozkala som ho na pery a on mňa tiež. Chytil ma za ruku a pobozkal ma na ňu, ja som sa usmiala a viedol ma do mojej najobľúbenejšiej reštaurácie.
Cestou tam sme sa zastavili pri stánku s náhrdelníkmi a bižutériou. Usmiala som sa a chytila som do ruky jeden.,,Ten..je pre šťastie... dodáva energiu a pozitívnu energiu.''
Povedala mi predavačka a Klaus ma chytil okolo pása.,,Chceš ho láska?''
Spýtal sa ma. Ja som sa Usmiala a on mi ho kúpil. Zapol mi ho a ja som zavrela oči. Prišlo mi znova zle. Zatočila sa mi hlava a skoro som odpadla. Klaus ma chytil a otočil na seba.,,Akú má moc ten náhrdelník?!''
Skríkol Klaus po tej predavačke. Ja som ho rýchlo strhla zo seba a hodila som to na ten pult.,, Oslabiť upíra.''
Povedala nám. Ja som pokrútila hlavou a tiahla som Klausa preč.,,Kto by ma chcel oslabiť?''
Spýtala som sa ho a on pokrútil hlavou. Preplietla som si s ním prsty a šli sme ďalej smerom do reštaurácie.,,Niečo ma k nemu tiahlo. Kto by to chcel urobiť?''
Spýtala som sa ho a on zastavil.,,Niekto kto ťa chce poraziť.''
Povedal mi Klaus a ja som zamračila obočie.,, Musíš byť v strehu. Hocikto môže prísť. Moja matka, tvoja matka, tvoj brat tvoj otec. Alebo hocikto z našich nepriateľov. A to že ich teda máme.''
Povedal mi a ja som kývla hlavou.,,Ale však moju úžasnú rodinku a tvojho otca som zabila.''
Povedala som a on si oprel čelo o moje.,,Ja viem láska, ale vieme aké sú naše matky. A čarodejky tu. Nikdy never čarodejkám. Spiknú sa proti tebe ani nevieš ako."
Povedal mi a pobozkala som ho na pery. On mi bozk oplatil a ja som sa usmiala. Nebudem si kaziť krásny večer. Ale Klaus mal pravdu musím si dávať pozor. A to veľký. Nikdy som čarodejkám neverila ani ja. Musím mať Teraz oči na stopkách. Nemôžem sa len tak niekde ukazovať. Moja matka bola nevyspytateľná a Klausova tiež. Vedeli manipulovať ľuďmi. A to, že nepijem krv im ešte príde vhod. Začínala som sa báť čo sa to tu všetko deje. Mám, ale jednu výhodu o ktorej skoro nikto nevie. Som pôvodná..
YOU ARE READING
True Love ✔️
VampireLisa je upír. Klaus si ju premenil v 11. storočí. Prežili spolu veľa a s Mikaelson rodinou je celý svoj život. Do života jej prúde zvrat, ktorý nečakala. Preto musí utiecť aby zachránila svoj život a taktiež život Mikaelsonových. ⚠️ Milostné scény a...