Ďalší mesiac je fuč. Za ten mesiac sa teda udiali veci. Zavítali sme do Mystic falls. Išli sme len ja, Klaus a Hayley. Neviem prečo nepovedali mi čo chcú robiť. Sme v ich dome a niekam sa chystáme. Kam? Absolútne netuším. Klaus ma chytil za ruku a išli sme aj s Hayley niekam. Vážne som nevedela kam.
Boli sme pred veľkým domom a Klaus zaklopal na dvere.
Otvoril muž, blonďák ktorého, ale ja už veľmi dobre poznám.,,O môj bože!!''
Skríkla som a Stefan vystúpil von a ja som mu rýchlo skočila okolo krku. Mala som s ním jednu aférku keď sme sa s Klausom pohádali nevideli sme sa asi 2 roky. A on mi pomáhal. Odtiahli sme sa od seba a on nás pozval ďalej.,,Ako vidím si tehotná? Ako?''
,,Moja matka dlhý príbeh zlato.''
On sa usmial a prikývol. Či Klaus vedel o tom čo som s ním mala? Nie nevedel.,,Stefan zato?!''
Krikla na neho hnedovláska zo schodov. Ja som sa rýchlo postavila a v zápätí som bola pri nej a ona natlačená na stene,,Katarina!''
,,Láska to je Elena!''
Povedal mi Klaus a odtiahol ma od nej.,,To nie je možné vyzerá ako Tatia. A ako Katarina. Čo to je?''
,,Som dvojnica.''
Povedala mi a ja som sa usmiala.,, Prepáč.''
Ospravedlnila som sa jej a ona sa usmiala.,,Ako vidím teba neopustila tá podobnosť na Katarinu.''
Zasmiala som sa a on sa pousmial a pokrčil ramenami,, Čo potrebuješ Klaus?''
,, Potreboval by som Eleninu krv.''
Povedal a ja som sa na neho otočia. On sa usmial.,,A na čo ju potrebuješ?''
Spýtala som sa a on sa posadil.,,Aby mohla byť Hayley hybrid.''
Ja som podvihla obočie a sadla si pri neho.,,Prosím.''
Povedal a ja som sa vyrovnala a pozrela som sa naňho. Podvihla som obočie,, Niklaus Mikaelson niekoho prosí ooo.''
Zasmiala som sa a on mi stisol ruku za ktorú má držal. Bol naštvaný ja som mu Niklaus nehovorila nie nahlas. Iba keď som na neho naštvatá. Väčšinou Klaus alebo Nik.,,Dobre.''
Povedala Elena a Hayley sa usmiala a objala ju,, Ďakujem.''
Pošepkala jej a ja som sa usmiala.,,A ako to funguje?''
Spýtal sa Stefan.,,Dám Hayley svoju krv. Zlomím jej väz a potom sa musí napiť jej krvi.''
Objasnil to Klaus a usmieval sa. Zahryzol sa do zápästia a priložil ho Hayley k ústam. Potom jej zlomil väz a ja som sa pozrela inam. On ma chytil za stehno a pohladil ma,,Ak to nebude fungovať zabijem ťa osobne.''
Povedala som a on prevrátil očami a pousmial sa,,A ako žiješ Stefan. Žiješ vôbec?''
Zasmiala som sa a on pokrútil hlavou,,Áno mám úžasnú priateľku a môj brat je osina v zadku.''
Zasmiala som sa a on sa pousmial.,,Ako keby sa ho hovorilo o mne.''
Hovoril čiernovlasý muž zo schodov. Mal výrazne modré oči. Vyrovnala som sa keď som ho uvidela a on sa na mňa pozrel a pousmial sa. Usmiala som sa a sledovala som ako ide k nám,,Damon Salvatore.''
Povedal mi a pobozkal ma na chrbát ruky.,,Lisa Ellis.''
Povedala som mu a usmiala som sa. Sadol si vedľa mňa a ja som cítila jeho výraznú vôňu. Oprela som sa o Klausovo rameno a rozprávali sme sa,,Ale no tak zlato! Opováž sa to povedať.''
So smiechom som hovorila Stefanovi. On sa pousmial a ja som s úsmevom pokrútila hlavou.
Hayley sa nadýchla a vyrovnala sa.
Elena jej nastavila zápästie a Hayley sa zahryzla. Klaus ju od nej odtiahol a usmial sa.
Hayley mala v zápätí jantárové oči a ja som sa usmiala,,Som hybrid!''
Bola natešená.,, Ďakujem Klaus.''
Dala mu dlhú pusu na líce a na čelo ja som sa vyrovnala a pozerala som sa na nich on jej dal pusu do vlasov a chytil ju za ruku.,,No myslím, že môžme ísť!''
Povedala som a vstala som. Či som žiarlila? Áno asi hej.,, Ďakujem zlato. Rada som ťa videla.''
Povedala som mu a objala som ho dala som mu pusu na líce. Pobozkala som Damona na líce a usmiala som sa,, Ďakujeme za pomoc Elena.''
Povedala som a ona sa usmiala a objala ma.
Vyšli sme von a znova sme išli domov.Zašli sme do izby a ja som sa pretiahla.
,,Čo si to tam stvárala!?''
Skríkol na mňa Klaus a ja som sa na neho otočila a pozdvihla obočie.,,Čo?''
,, Všetky tie veci. Hovorila si mu zlato?!! Prečo?!! Pozerala si sa na Damona tak ako sa pozeráš na mňa!!''
,,Lebo keď si ma vykopol Stefan mi pomohol a bol môj priateľ! Áno vyspala som sa s ním!''
Klaus sa vyrovnal a ja som sa na neho iba pozerala,, Takže si ma podviedla.''
,,Ale prosím ťa chceš mi povedať že ty si ma nikdy nepodviedol! Prosím ťa nevideli sme sa 2 roky! To vieš komu môžeš hovoriť! A myslím že som na tom ešte dobre narozdiel od toho čo si tam robil s Hayley! A pri tom tie 2 roky sme spolu ani neboli rozišiel si sa so mnou!"
On sa pozrel do zeme a spravil krok ku mne.,,Ale tie 2 roky som bez teba nemohol žiť! Nespával som! Bál som sa či sa ti niečo nestane!''
Povedal mi a ja som ho objala. Vždy sme sa pohádali, ale nevedeli sme sa na seba hnevať...
YOU ARE READING
True Love ✔️
VampireLisa je upír. Klaus si ju premenil v 11. storočí. Prežili spolu veľa a s Mikaelson rodinou je celý svoj život. Do života jej prúde zvrat, ktorý nečakala. Preto musí utiecť aby zachránila svoj život a taktiež život Mikaelsonových. ⚠️ Milostné scény a...