Večer sme sedeli v jedálni ja Klaus, Kol, Rebekah a Freya. S Rebekah som sa nerozprávala, ale to len kvôli Hayley.
Stále sa na mňa pozerala. Vstala som od stolu,, Ospravedlňte ma.''
Povedala som a išla som do izby. Zavrela dvere oprela sa o ne a vydýchla som.
Na zemi som mala všetky tie veci, ktoré som si kúpila. Bolo ich vážne veľa, ale tak prečo si niekedy nevyhodiť z kopítka. Vyzliekla som sa do spodného prádla a išla som do sprchy.
Pustila som si vodu a vyzliekla som si aj to spodné prádlo.
Po chvíli, ako som sa sprchovala sa otvorili dvere do sprchového kúta. Ja som sa automaticky rukami zakryla.,, Bože!''
,,Ale no tak nahú som ťa už videl.''
Vyrovnala som sa a potichu som sa zasmiala. Bol to len Klaus. začal sa vyzliekať a vošiel ku mne. Zavrel dvere a usmial sa. Chytil špongiu a začal mi ňou prechádzať po tele.
Bozkával ma na ramene a pokračoval na krk.....Klaus...
Vysadil som ju na seba a pritlačil som ju na kachličky.
Ona zaklonila hlavu a začala sténať. Prykril som jej ústa rukou. Lebo áno, tu všetci počujú všetko.
Ležali sme v posteli a ona bola schúlená pri mne. Hladil som ju po chrbte a ona spala zakryl som nás a zavrel som oči aj ja.Ráno sme sa zobudili postavil som sa a začal sa obliekať. Lisa stála pred zrkadlom a dala si na seba spodné prádlo. Ja som ju zo zadu objal okolo pása a pobozkal som ju.
,,Kde sú len tie 70,80 a 90 roky kedy neboli takéto mini šaty. Len ma s tým provokuješ.''
Povedal som a Lisa sa pousmiala.,,Tie sú už dávno preč. Bolo to oveľa náročnejšie. Ber to z tej lepšej stránky. Keď sa so mnou dnes budeš chcieť vyspať iba mi ich rozopneš. Tam si musel rozvezovať šaty, korzet. Pre nás to bolo hrozné. Vy ste si tam nosili obleky a bolo to oveľa pohodlnejšie, než nejaký korzet. A ty si to vedel veď si mi ho raz viazal. Pamätáš? Povedal si mi že už nikdy viac.''
Zasmial som sa a ona ma pobozkala na pery a usmiala sa
.....Rok 1876.....
Ráno sme sa zobudili nahý. S Lisou sme náš vzťah utajovali hrozne dlho. Oblieka sa dala si podväzok a ja som ju objal zo zadu okolo pása. Ona sa ku mne otočila a pobozkala ma išla si dať aj podprsenku a prišla s korzetom v ruke.
Ja som si dal zatiaľ spodné prádlo a nohavice.,,No dnes tu nemám služobnú aby mi to uviazala. Kvôli tebe ovplyvnila som ju aby sme nechodila. Takže viaž.''
Povedala mi a ja som sa pousmial. Začal som jej ho uťahovať.,,Prosím ťa. Viac mi to utiahni. Čo tak málo.''
,,A to sa nezadusíš?''
,,Pre krásu sa trpí zlato.''
Povedala mi a pozerala sa na mňa cez to zrkadlo.,,A pre koho máš byť krásna? Pre mňa si všetko. Aj bez týchto hlúpostí.''
Začal som jej to viac uťahovať. Bolo to strašné. Nevedel som, že toto musia nosiť.,, Napríklad pre to aby som dokázala, že sa dostanem na miesto dvornej dámy. Alebo pre mužov z okolia.''
Podvihol som obočie a ona sa zasmiala. Capol som ju po zadku a ona sa pousmiala.,,A tvojím... súrodencom nie...je divné.... že sa len tak....vytra..tíš a nevrátiš...sa celú...noc?''
,, Myslím láska, že sú radi, že ma tam nemajú.''
Zasmial som sa a ona sa usmiala držala sa o rámy toho zrkadla.
Pomohol som jej do šatov a ona ma pobozkal,,Už nikdy viac.''
Povedal som a ona sa zasmiala. Ponúkol som jej svoje rameno a išli sme von.....Súčastnost Lisa....
Boli sme dole a ja som si naliala krv do pohárika napila som a polkla som. Bola nejaká divná nechutilo mi to.
Zrazu mi len prišlo zle a začala som zvracať tu krv. Klaus si pri mňa rýchlo kľakol a to isté Elijah.
Sadla som si na zem a oprela som sa o linku.,,Bože čo to bolo?''
Elijah mi podal kapesník a ja som si utrela ústa.,, Ďakujem.''
Postavila som sa a namočila som utierku. Začala som to tam utierať aby nebolo všetko od krvi.
Postavila som sa a sadla som si na stoličku,,Čo to bolo?''
Spýtal sa ma Elijah,, Elijah. Netuším.''
Pobozkala ma na čelo a objal ma
Klaus išiel hore a je som si oprela hlavu o stôl....Klaus...
,,Freya. Prosím poď so mnou"
Prišli sme do jedálne a Lisa mala opretú hlavu o stôl.,, Láska Freya sa pozrie čo ti je.''
,,Freya vďaka bohu.''
Postavila sa a išli sme na nádvorie Lisa si ľahla na zem Freya si k nej kľakla a začala hovoriť niečo v jej jazykuRýchlo otvorila oči a vyrovnala sa spravila krok dozadu a ja som sa postavil a vyrovnal pomohol som Lise vstať.
,, Čo sa deje?''
,,Ona je tehotná.''
,, Čo?!''
Skríkla Lisa.,,To nie je možné som mŕtva!''
Pozerala sa na mňa a ja som sa pozrel na Freyu..Čakali ste to?😂😅
YOU ARE READING
True Love ✔️
VampireLisa je upír. Klaus si ju premenil v 11. storočí. Prežili spolu veľa a s Mikaelson rodinou je celý svoj život. Do života jej prúde zvrat, ktorý nečakala. Preto musí utiecť aby zachránila svoj život a taktiež život Mikaelsonových. ⚠️ Milostné scény a...