Časť 20. -Čo to bolo za zvuky vo vašej izbe včera

87 7 0
                                    

Večer sme za zabávali tancovali a smiali sa. Ja som tancovala s Elijahom. Mala som ruky okolo jeho krku a on mal ruky na mojich bokoch.

,,Som za teba veľmi rád.''
Povedal mi a ja som sa usmiala a pobozkala ho na líce. Dohrala hudba a ja som sa usmiala a šla pre šampanské. Napila som sa a Rebekah prišla ku mne. Objala ma a ja som sa usmiala.

,, Ďakujem ti Rebekah, že si to všetko tak rýchlo zorganizovala."

,,V tom som najlepšia.''
Povedala mi a ja som sa usmiala. Klaus sa na mňa pozrel a pousmial sa.

V noci keď už všetci boli preč ja som šla uložiť Hope.

,,Mami?''

,, Áno zlatíčko?''

,,Takže už si kráľovná?''
Spýtala sa ma.

,,Áno. A ty si naša princezná.''
Povedala som a ona sa usmiala. Prykrila som ju a ona zavrela oči. Pobozkala som ju do vlasov a šla som preč.
Prišla som do izby a zavrela som dvere. Zavrela som oči a oprela sa o tie dvere. Usmiala som sa a cítila som ruku na mojom krku. Otvorila som oči a zamkla som. Začal ma jemne bozkávať na krku a ja som si zahryzla spodnú peru. On začal zo mňa dávať dole tie šaty.

,,Čo to do prdele je?!''
Nešlo mu to. Rýchlo som sa otočila a on mi ich rozopol. Usmiala som sa a on mi ich dal dole. Toto bola naša noc. Boli sme v zápätí v posteli a on mi dal dole spodné prádlo.
Bozkával ma na bruchu a na podbrušku. Pozrela som sa na neho a usmiala som sa. Pokračoval nižšie medzi stehná. Vošla som mu rukami do vlasov a zaklonila som hlavu do zadu.
Keď sa odo mňa odtiahol ja som mu rozvezovala kravatu a dala dole sako a košeľu.
Dal si dole nohavice a moje nohy si dal okolo jeho pása. Začal ma bozkávať na krku a ja som mu ho nastavila.

...Klaus...
Miloval som sa s ňou celú noc.

,,Tak moc ťa milujem.
Zaboril som hlavu do jej krku a vydýchol som. Prevalil som sa vedľa nej a ona sa chytila za brucho. Usmial som sa a ona sa postavila.
Začala sa obliekať a to isté ja.
Prišli sme do izby Hope a ona sedela na posteli a maľovala. Usmial som sa a ona bežala k nám.
Šli sme s ňou dole a tam už boli všetci.

,,Mami?''
Spýtala sa Hope.

,,Áno princezná?''
Odpovedala jej Lisa.

,,Čo to bolo za zvuky vo vašej izbe včera?''
Spýtala sa Hope. Lisa sa rýchlo otočila na mňa a ja som sa pozrel okolo. Všetci sa len potichu zasmiali a Lisa polkla.

,,Em.. zlato...hrali sme sa.''
Povedala Lisa a ja som ju objal okolo pása a ona sa pozrela na mňa. Podvihol som obočie a usmial som sa.

,,Hrali?''
Pošepkal som jej do ucha.

,,A čo ste sa hrali? Môžem nabudúce aj ja??''
Zaboril som hlavu do jej ramena a potichu som sa zasmial.

,,Hrali sme šachy. Ja som sa s tvojím ockom rozprávala a smiala sa. Prepáč ak ťa to zobudilo.''
Povedala jej Lisa. Pobozkal som ju a krk a nalial som nám kávu. Podal som jej kávu a ona sa rýchlo napila a vydýchla. Pousmial som sa a ona si sadla na linku.

...Lisa...

,,Aké boli tie šachy Mel?''
Spýtal sa ma Elijah a pousmial sa. Ja som sa na neho nahnevane usmiala a zaťala som čeľusť.

,, Úžasné.''
Povedala som a Klaus ma hladil po chrbte.
Zašiel mi rukou pod tričko a ja som zavrela oči. Nikoho som nedokázala tak milovať ako jeho a Hope. Nikdy mi v živote na nikom tak nezáležalo ako na nich..

Pardon že taká krátka.👑😅

Aaaa nový príbeh bež pozrieť Unreal life

True Love ✔️Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang