Časť 9. -Áno žiarlim

116 6 0
                                    

Ležala som v posteli a s Klausom sme sa iba sledovali on sa pousmial a pobozkal ma na pery. Dal mi ruku na brucho a hladil ma po ňom. Ja som sa usmiala a ani neviem ako som zaspala

.....Rok 1010......
Boli sme v lese a ja som mala zavreté oči a Klaus bol za mnou a držal ma za boky. Boli sme tam aby som sa naučila počúvať. Aby som vedela kde je kdo a ako mám loviť.
Ja som sa pousmiala a oprela sa o jeho hruď.

,, Sústreď sa!''
Dala som mu ruky okolo môjho pása a znova som sa pousmiala. Zaklonila som hlavu a on ma pobozkal na pery a na krk.

,, Sústreď sa!''
Povedal mi znovu a ja som sa usmiala. Stále som mala zavreté oči a on ma otočil k sebe a ja som otvorila oči. Pobozkal ma na pery a pritlačil o strom

,, Sústreď sa!''
Povedala som mu a on sa zasmial a ja tiež. Vyzliekla som mu sako a košeľu. On ma bozkával na krku. Nechápala som to všetko som to cítila tak intenzívne. Nebolo to ani možné. Začal mi rozvezovať šaty a ja som sa pousmiala.

Sedeli sme na zemi on bol opretý o strom a ja o neho.

,,Tak akože..mali sme sex hocikde, ale v lese
Mmm..''
Povedala som a on sa zasmial a ja som sa usmiala a oprela si hlavu o jeho rameno. On ma pobozkal na pery a ja som ja usmiala.

,,Prečo to cítim všetko tak intenzívne?''

,,Lebo si upír a jemu sa všetky pocity znásobia. Včetne tohto.''
Pousmiala som sa a začali sme sa obliekať..

.....Lisa súčastnosť....
Ráno som sa zobudila a zasmiala som sa. Áno toto sa mi snívalo prežila som to s ním. Klausa to zobudilo a posadil sa.

,, Pamätáš na náš úlet v lese?''
Povedala som zo smiechom a on sa zamyslel a zasmial sa

,, Sústreď sa hej? Keď ma obchytkávaš.''
Zasmial sa a pobozkal ma na pery.
Išli sme dole a ja som si spravila kávu. Napila som sa a Klaus ma objal a ja som sa rýchlo otočila a musela som zvracať. Klaus mi chutil vlasy a ja som sa oprela.

,,Och toto nemusíš vidieť.''

,,Láska sme spolu 10 storočí. Myslíš, že som ťa ešte nevidel zvracať.''

,,No..nie..nebolo mi zle.''

,,Hm..pravda.''
Povedal mi a ja som sa nadýchla a vyrovnala sa. Chytila som ho za ruku a zahryzla som sa mu do zápästia.

,,Mmm..''
Pila som z neho a ona ma hladil vo vlasoch.
Keď som sa odtiahla utrela som si pery a on ma pohladil po tvári.

,, Ďakujem.''
Povedala som a on sa pousmial sa pobozkal ma. Bozkávali sme sa až nás od seba odtrhla Hayley.

,,Klaus mám problém.''
Povedala a ja som sa od neho odtiahla a pozrela som sa na Hayley ona bola celá od krvi a Klaus bol v zápätí pri nej. A objal ju

,,Čo sa stalo láska?''
Spýtal sa jej a ja som prišla k nim

,,Zabila som asi 10 ľudí ja..ja..mala som taký...hlad.."

,,To je v poriadku.''
Pohladil ju po vlasoch a pobozkal na čelo a objal ju ja som si sadla a ona išla hore..
Klaus si sadol vedľa mňa a chytil ma za ruku. Ja som sa odtiahla a išla som preč. Žiarlila som? Áno, áno žiarlila. Zavrela som dvere do izby a oprela som sa o svoj kozmetický stolík.
Vydýchla som sa,sadla som si a pozrela som sa na seba. Prišiel Klaus a zamkol.

,,Čo sa deje?''

,, Nič.''
Odvetila som hneď a on prišiel ku mne a dal mi ruky na ramená.
Ja som mu ich dala dole a on si ku mne kľakol.

,,Spravil som niečo?''

,,Nie.''
Znovu som odvetila hneď.

,,Lisa čo sa deje?''

,,Neviem spýtaj sa Hayley.''
Postavila som sa a išla som ku dverám.
Zastavila som sa nebol tam kľúč.

,,Niklaus Mikaelson! Okamžite mi daj ten kľúč.''

,,Snáď si nemyslíš, že mám niečo s Hayley. Nežiarli."

,, Niklaus áno žiarlim! Žiarlim lebo tak to vo vzťahoch chodí! Žiarlim lebo sa k tebe chová ako k bohovi! A ty ju v tom podporuješ!''
Pousmial sa a ja som išla na balkón. Zoskočila som dole a išla som preč. Toto nečakal. Áno nečakal určite nie.
Pousmiala som sa a išla som preč. Prechádzala som sa mestom. Dlho som sa takto neprechádzala. Bolo to úžasné. Len ja sama zo sebou...

True Love ✔️Where stories live. Discover now