,, Kol..''
,,Áno zlatíčko?''
Polkla som a on ma k sebe pritiahol ja som ho odstrčila a zlomila mu väz. Rýchlo som šla preč a šla som domov. Šla som do svojej izby a vydýchala som sa. Bože môj čo sa mu to deje.Večer som bola stále sama a Klaus neprišiel. Vzdychla som a šla som do sprchy. Nechala som si na seba tiecť horúcu vodu. Nevedela som vypustiť z hlavy Kola.
Čakala som na Klausa trošku inak ako vždy. Mala som na sebe čipkovanú košeľu. Chcela som mu spraviť radosť. Ale on neprišiel čakala som ho dosť dlho a už som nemala ani na nič chuť. Vzdychla som a zavrela som oči.Ráno som sa zobudila a Klaus tu stále nebol. Pokrútila som hlavou a prezliekla som sa. Šla som dole a tam bola Rebekah. Usmiala som sa a naliala som si kávu.
Pila som a do kuchyne niekto prišiel. Pozrela som sa a Klaus bol vo dverách. Vyrovnala som sa a on prišiel ku mne.,,Lisa... prepáč... mrzí ma to..''
Ja som zamračila obočie a po chvíli mi to došlo.,,Ty hajzel!! Ty nechutný hajzel!!''
Strčila som do neho.,,Ako si mi to mohol spraviť?!! Ja som ti odpustila všetko!!! VŠETKO!!! Zabil si mi toľko ľudí!! Tak veľa, že to neverím spočítať. Podviedol si ma niekoľko krát!!! Odpustila som ti 2 roky v temnote!! A vážne si ma podviedol s Camille!!?? Veľmi dobre vieš, že na ňu žiarlim!! Že neznášam ako jej venuješ pozornosť!! Dobre to všetko vieš!!! Čakala som na teba včera!! Chcela som ťa prekvapiť a ty si si zatiaľ užíval s Camille!!! Predpokladám, že nie som teda dobrá! Čakala som ťa aby sme mali pekný večer aby som mohla konečne povedať ostatným, že som už s tebou v pohode!! Toto vážne nie!! Toto ti neodpustím!! Tá štetka!! Tá štetka Camille!!! Išla po tebe aj keď si mal mňa!!! A tu si jej ako vidím vyšiel v ústretý'!!'
Kričala som na neho a plakala som, on sa mi ani nevládal pozerať do očí,,Lisa..ja..''
,,Nie vieš čo..je koniec.''
Dala som si dole obrúčku a hodila ju po ňom. On ju chytil a ja som pokrútila hlavou.
Šla som preč a Klaus na mňa zvolal.,, Sľúbil si ma ľúbiť navždy, Prečo sa ma srdce pýta, Kde je tá tvoja skurvená láska skrytá.
Nestačí ti, že som na dne, že je všetko stratené...
Môžeš si vziať všetko čo mám, Môžeš ma trápiť aj ísť sám,
Bez teba to dám...
Nechaj si svet čo patril nám,Bez teba to dám
A znova budem tu stáť, nová.
A vieš čo...Raz príde deň, keď ma nespoznáš
A ja zistím, že už mi nechýbaš,
Príde iný, lepší od teba. Bude ma milovať..''
Povedala som mu a na nádvorie nikto prišiel.,,Mami??''
Bola to Hope. Ja som vydýchla a v zápätí som bola preč....Klaus...
Keď som videl Hope a ju ako len zmizla..,,Otec?''
Spýtala sa ma Hope.,,Čo si spravil!??''
,,Ty nechutný kalamár!!''
Skríkla na mňa Rebekah.,,Ako si jej to mohol urobiť?!! Pre boha živého je to tvoja žena!!! Bola!!''
Skríkla Rebekah. Ja som sa pozrel do zeme a Hope pribehla ku mne.,,Čo sa do prdele stalo?!!''
Skríkla Hope a Rebekah zobrala Hope za pažu a ťahala ju preč. Ja som nevedel čo som mal povedať.....Hope...
,, Povieš mi už čo sa stalo?!''
Skríkla som a Rebekah sa zastavila.,,Tvoj úžasný odporný otec podviedol tvoju matku s tou posratou barmankou Camille.''
Povedala mi a ja som sa na ňu rýchlo otočila a moje oči mali jantárovú farbu.,,Hope..''
Bola som v zápätí preč a bola som v bare. Vrazila som do dverí a Camille bola otočená chrbtom ku mne. Mávala som rukou a všetci v tom bare zaslali.,,Ty skurvená štetka!!!''
Skríkla som a ona sa na mňa otočila. V zápätí som bola pri nej a chytil ju pod krkom.,,Ako si mohla?!!! Moja mama kvôli tebe opustila otca!!! Len kvôli tebe!!! Teraz budem žiť a rozbúranou rodinou!!! To si chcela??!!!''
Kričala som po nej a ona sa nevedela nadýchnuť. Dala som jej násilím svoju krv a zlomila jej väz. Jediné čo by otec ani ona nechceli aby bola upír. A je už na nej či sa rozhodne zomrieť navždy. Moje emócie boli znova preč..a predpokladám že mamine tiež. Cítila som to. Každej sa nám emócie zapli kvôli tej druhej..
ESTÁS LEYENDO
True Love ✔️
VampirosLisa je upír. Klaus si ju premenil v 11. storočí. Prežili spolu veľa a s Mikaelson rodinou je celý svoj život. Do života jej prúde zvrat, ktorý nečakala. Preto musí utiecť aby zachránila svoj život a taktiež život Mikaelsonových. ⚠️ Milostné scény a...