سلام. خوندن این بخش الزامی نیست اما برای افرادی که دلشون میخواد اطلاعات بیشتری داشته باشن این بخش رو اضافه کردم. پایین تمام بخشها منبع رو ذکر کردم و اگه خیلی پر حوصله باشید میتونید چک کنید.
این بخش شامل چیزهاییه که بارها به خاطر نوشتنش قضاوت شدم. لطفا اگه ابهامی درمورد امپرگ این داستان وجود داره این بخش رو حتما مطالعه کنید که با چشم بسته در مورد امپرگش نظر ندین. بخشی از داستان تخیلی و غیرواقعیه که بر اساس این اطلاعاتی که به دست آوردم نوشتم.
ممنون که تا اینجای داستان دنبالم کردین.💜💐تاریخچه:
• موضوع پیوند رحم چیزی نیست که امروز یا دیروز مطرح شده باشه و این مسئله به سالها، پیش از موضوع فریز تخمک و جنین برمیگرده.○ در سال 1896 فردی به نام امیل نایور از استرالیا که در یک کلینیک زنان و زایمان فعالیت میکرد مطالعاتی دربارۀ پیوند رحم در یک خرگوش منتشر کرد. این تحقیقات سرآغازی شد تا در سال 1964و 1966 محققانی ازدانشگاه پزشکی میسیسیپی یک پیوند رحم موفق بر روی یک سگ انجام دهند که منجر به بارداری این حیوان شد.
○85سال پیش یعنی در سال 1931 لیلی البه به عنوان یک ترنس زن اولین جراحی تغییر جنس را انجام و در فکر جراحی پیوند رحم نیز بود. فکری که باعث شد جان خود را به دلیل عوارض آن از دست بدهد. او 3ماه پس از این پیوند رحم، به دلیل پس زدن عضو پیوندی راهی بیمارستان و فوت شد.
○در سال 1987 وقتی موضوع فریز جنین مطرح شد دیگر بحث پیوند رحم به فراموشی سپرده شد و همه سرگرم تحقیق IVF شدند. دربارۀ اولین پیوند موفق رحم در سال 1966 توسط محققانی از دانشگاه میسیسیپی بر روی یک سگ انجام شد که باعث بارداری حیوان شد.
○در 2011Augustدر ترکیه برای اولین بار رحم از فردی فوت شده خارج و به دِریا سرت SertDerya 21 ساله پیوند زده شد. این اولین جراحی پیوند بود که بدن توانست به مدت طولانی آن را حفظ، و رحم پیوندی عملکردی کاملا طبیعی داشت. این جراحی توسط تیمی از دانشگاه آکدنیز (دکتر عمر آزکان،دکترمنیره عمران آکار) در آنتالیا انجام شد.
○در April12 ، 2013 اعلام شد دِریا سرت باردار است ولی در 14May ،2013پس از یک معاینه معمولی اعلام شد که ضربان قلب جنین شنیده نمیشود جنین از بین رفته است.
■اولین پیوند رحم موفق که منجر به تولد فرزند شد در سال 2014 و در سوئد اتفاق افتاد.■اولین پیوند موفق رحم در مرد در آمریکا در سال 2009 بود که فرد توانست نوزاد دختری به دنیا بیاورد. بعد آن میتوان تریستن ریز و هیدن کراس را نام برد.
●توماس بینی یک ترنس مرد است که جراحی تغییرجنس را درسال 2002 انجام داده است و درسال 2007 به عنوان مرد باردار شناخته شد. همسر توماس، نانسی نابارور بود در نتیجه توماس از طریق اسپرم اهدایی و تلقیح به رحم خود درخانه توسط همسرش، موفق به بارداری و تولد اولین فرزند خود شد.
VOCÊ ESTÁ LENDO
V E N G E A N C E [S1]
Romance- خلاصه ↓ ورود بکهیون به خونهی ویلایی پارک، مساوی میشه با قتل دختر اون خانواده و زندگی شیرین بکهیون، در عرض یک شب، تبدیل میشه به یه کابوس بزرگ و پارک چانیول تبدیل میشه به فرشتهٔ عذابش! ༄•༊Fɪᴄᴛɪᴏɴ : تقاص ༄•༊ Cᴏᴜᴘʟᴇ : Chanbaek ༄•༊ Gᴇɴʀᴇ : Romance...