Ruky mu smerovali na moje stehná. Dlaňou prešiel až pod moje šaty. Druhou rukou našmatral vo vrecku bundy kartu a odomkol dvere. Vtiahol ma dnu za sprievodu vášnivých bozkov...
Tackavo sme sa premiestnili do spálne na kruhovú posteľ. Jemne ma položil na chrbát a nahol sa nado mňa. Rukami sa zaprel pri mojej hlave a začal ma bozkávať na krku. S ľahkosťou som mu vyzliekla bundu aj tričko. Z nôh som si skopla lodičky a nohy obmotala okolo neho.
Hlasno som vzdychla, keď začal sať moju kožu na krku. Jedným rýchlim pohybom mi vytiahol šaty a ja som si ich okamžite vyzliekla.
Ležala som pred ním už len v mojom čipkovanom sexi spodnom prádle. Rukami som nahmatala pracku jeho opasku a začala sa s ňou mordovať. Po pár potiahnutiach bola uvoľnená a Ashton si nohavice stiahol dole a odkopol niekam na podlahu.
Dlaňou som mu prechádzala po vypracovanom tele. Cítila som každú jednú krivku, každý jeden sval na jeho hrudi. Jeho neposedné prsty už brázdili moju odhalenú pokožku. Pri každom žhavom dotyku som sa zachvela a nahlas vzdychla.
"El-" prerušil spojenie našich pier.
"Šššš.." prstom som mu prešla po pere a žiadostivo ho pobozkala.
"Nie, Elizabeth-" znovu som ho umlčala bozkom. "Nechcem ťa do ničoho tlačiť."
"Ticho.. Urob to, chcem ťa.." už som nedokázala ďalej čakať.
Po mojich slovách sa už nepokúsil znovu prerušiť naše spojenie. Jazykom sa mi dobýjal do úst stále nástojčivejšie. Neodporovala som jeho rukám odopínajúcim mi podprsenku. Voľnou rukou som mu stiahla boxerky a odhodila ich na podlahu k ostatným našim veciam. Následne mi stiahol nohavičky a nechal nás unášať sa v kúpeli slasti...Π•Π•Π•Π•Π
Ako každé ráno, aj dnes ma prebudili ranné slnečné lúče. Ožarovali mi celú tvár, a ja som sa usmiala sama pre seba. Opäť som cítila to príjemné teplo. Ale nie to prúdiace zo slnečných lúčov..
Hlavu som mala položenú na Ashtonovej nahej hrudi. Dvýhala sa v pravidelných intervaloch, čo naznačovalo, že stále spí. Perami som sa mu jemne obtrela o tie jeho. Následne som mu po nich prešla jazykom, a pokračovala som cez krk až na jeho hruď.
Nechávala som mu na nej malé bošteky. Ani som sa nenazdala, už som ležala na chrbte pod ním, a hladeľ na mňa jeho zvodným pohľadom.
"Vždy musíš byť navrchu, čo?" len prikývol a ruku premiestnil pod moju-našu prikrývku.
Neposednou dlaňou ma hladil po bruchu, stehne aj lýtku. Pomaly, nenápadne svoje prsty premiestnil na moje vnútorné stehno. Pocítila som ten známi pocit v podbrušku (mne ani tak nie :D) a hneď za ním nasledovala ostrá bolesť.
Sykla som a zmraštila tvár. Vedela som, že moje telo má dosť.
"Si v poriadku?" okamžite stiahol ruku..no-odtiaľ a starostlivo na mňa pozrel.
"Áno, len.." hladala som vhodnú výhovorku "Idem si dať sprchu."
Prikývol a vstal z postele. Prešiel k skrini a ja som celý čas pozorovala jeho neskutočne sexi zadok. Áno, bože, tak sa mi páči jeho riť..a?
Odišiel z izby a ja som sa konečne odhodlala postaviť. Zatočila sa mi hlava a znovu sa ozvala tá bolesť v podbrušku. Ako dlho som už s niekým nespala?!
Tackavo som prešla do kúpeľne a vošla do vane. Príjemná voda mi stekala po tele a uvolňovala moje napäté svaly. Po kúpeli som sa cítila omnoho lepšie.
Bolesť z časti ustúpila a hlava sa mi nekrútila. Cítila som len pocit uhasenej túžby. No ozvala sa druhá. Ďalšia, ktorá po ňom túžila ešte viac. Toto snáď nikdy neskončí?!
V izbe som si obliekla moje čipkované tielko a šortky. Na nohy si dala béžové topánky na platforme, trochu sa nalíčila a vyšla z izby. Ashtona som nikde nevidela. No začula som zvuk tečúcej vody, čo nasvečovalo, že sa sprchuje. Zatiaľ som si sadla na gauč a skontrolovala esemesky.Ben: Kedy sa vrátiš?
Ben: Mohla by si mi aspoň napísať v ktorý deň?!
Ben: Si na mňa urazená? Alebo si len niekde užívaš a nemáš čas mi odpísať?!
Ben: Fajn! Ak si urazená, tak si buď. Aj keď nechápem prečo. A keď prídeš domov, zastav sa po psa.Nie! Ja nie som urazená! Len som sa dva dni nepozrela do mobilu. Našťastie mi nepísala Carmen, čo bola dobrá správa, že je všetko zariadené. Popravde sa mi nechcelo ísť domov. Veď mi tu bolo tak dobre..
Benovi som odpísala, že sa nemusí báť, že si dnes po Butterfly prídem, a že niesom urazená.
O chvíľu nato vyšiel z izby Ashton a ruka v ruke sme odišli na raňajky.Π•Π•Π•Π•Π
"Ale mne sa ešte nechce ísť domov!" znudene som sa zvalila na tú mäkkú posteľ v hotelovej izbe.
"El, vieš, že ani mne. Ale musíme. Ráno vstávaš do práce. A ja tiež." pohladil ma po zápästí a postavil na nohy.
Vzala som si do ruky svoju kabelku, aj kabelku z vecami, ktoré sme dnes doobeda stihli nakúpiť a vidala sa k dverám izby.
Mohli byť tak dve hodiny poobede, možno menej, no potrebovali sme vyraziť, aby sme do LA prišli včas.Cesta prebehla celkom v tichosti. Niekedy sme sa zarozprávali na nejakú tému, no väčšinou son bola ticho a pozorovala míňajúce sa cestné čiary. Skôr ako sme zamierili ku mne domov, zastavili sme pred panelákom, v ktorom mal Ben byt.
Ashton ma počkal v aute, a ja som vybehla na tretie poschodie. Zaklopala som na Benove dvere, a započula dievčenský chichot spoza dverí. Následne sa dvere rozleteli a v nich stál Ben len v boxerkách.
"Ah, Elizabeth!" vyzeral byť trochu zaskočený.
"Ahoj Ben, dáš mi psa?" išla som hneď na vec. Bolo mi jasné, že má spoločnosť.
Ako na zavolanie! Za ním sa zjavila vysoká štíhla bruneta v sexi košielke, a obmotala mu ruky okolo pása.
"Som Loraine. Ty musíš byť Elizabeth.. Ben mi o tebe toľko rozprával" chichotala sa, a ja som vedela, že majú čo-to vypité.
"Áno, som jeho sestra." hodila som na Bena pohľad. 'To mi vysvetlíš neskôr'.
Pred dverami sa zjavila Butterfly a ja som ju ihneď pripla na vôdzku.
"Oh, a ďakujem Ben. A rada som ťa spoznala Loraine!" zamávala som jej a kráčala dolu schodmi.
Butterfly som posadila na zadné sedačky a nastúpila na miesto spolujazdca.
"Ako si vravela, že sa to tvoj brat volá?" opýtal sa ma Ashton, no nevenoval mi ani pohľad. Už od rána bol nejaký zvláštny.
"Ben, prečo sa pýtaš?"
"Niečo mi to meno hovorí.."
Zvyšok cesty bol ticho, a ja som premýšľala nad nami. Môžem mu veriť? V tom, že on nieje nijaký zločinec ale romantický partner?Pred mojím domom som sa s ním rozlúčila jemným bozkom a s prísľubom, že mi zavolá.
Vnútri som dala Butterfly jedlo a vodu a zaľahla do mojej postele...∆∆∆∆∆
Here it is :3
Sľúbila som Vám pokračovanie, tak tu to máte :P nechcela som to tu vypisovať celé, tak som sa rozhodla, nechať aspoň časť na Vašej fantázií ;) čo myslíte? Prečo sa Ash správal tak divne, a pozná Bena?
Anyway, máme tu ďalšiu new postavu. Tam-ta-da-dá! Loraine! :3 ešte sa nám tu párkrát objaví ;)
Vote aj koment samozrejme poteší, a ďalšia časť bude o dva dni :)) tak ako som sľúbila :* dúfam, že sa mi ju sem podarí pridať.. :)Your writter :* -Em ❤
See ya later, darlings :*
KAMU SEDANG MEMBACA
Boy from the fitness [SK] (dokončené)
RomansaAshton a Elizabeth. Tak na prvý pohlad odlišní dvaja ľudia, ktorých cesty sa zrazia v posilňovni. On je tipický bad-boy, ona poslušná sekretárka. Čo sa stane ak sa stretnú a bezhlavo zamilujú? Bude to ich happy end alebo len ďalšie trápenia a zlomen...