"Deren, prosím. Len na dve hodiny.. a potom sa vrátim. Sľubujem." už minimálne stý krát som ho prosila aby ma pustil do telocvične, no on stále urazene sedí a nenechá si vysvetliť, že potrebujem aktívny pohyb.
"Izzy, ako inak ti to mám povedať? Nemôžeš ísť sama. Nie sú to ešte ani tri dni čo si sa vrátila z Miami a ja nechcem nič riskovať. Pochop ma.." nezaujímali ma jeho výhovorky. Celý čas len sedím v jeho 'garážovam byte' a nenechá ma ísť ani do potravín.
"Čo ti mám sľúbiť, aby si zmenil názor? Urobím čokoľvek!" sadla som si ku nemu na gauč a dúfala že môj plán zaberie.
"Naozaj čokoľvek?" prikývla som. "Úplne hocičo, len aby som ťa pustil do posilky?" opäť mi nezostávalo nič iné iba prikývnuť. "Dobre. Môžeš ísť ale..-" nestihol ani dohovoriť keď som mu skočila do reči.
"Ďakujem! Ďakujem! Si ten najúžasnejší.." zasekla som sa, pri opísaní jeho osoby. Čo vlastne je? Môj záchranca? Opatrovateľ? Únosca? "Ochranca aké ho som kedy mala.." nakoniec zo mňa vypadlo, no nevyzeral veľmi presvedčene.
"Za prvé: pochybujem, že by si ma mala s kým porovnávať. Za druhé: aj tak si cením tvoj názor a som poctený titulom najlepšieho ochrancu, "určite si robil srandu..on nevie hovoriť vážne. "A za tretie: neskáč mi do reči, boha!"
"Okej, prepáč."
"Aby som sa vrátil k mojim podmienkam.. Zaveziem, aj odveziem ťa odtiaľ ja. Nebudeš sa tozprávať s nikým cudzím a vôbec nie nasadať k nemu do auta!" cítila dom sa ako šesť ročné dieťa ktoré rodičia púšťajú prvý krát samé do školy.
"Áno, a nebudem si brať cukríky od starých nadržaných dedkov. Neboj sa mami.." ironizovala som, no Deren sa netváril veľmi pobavene.
"To nie je vtipné Izzy. Vieš, že to myslím vážne." karhajúco sa na mňa pozrel a ja som si radšek zahryzla do jazyka. "A ako posledné, mi zajtra umyješ všetky autá v garáži. A v plavkách!''
Chcela som niečo namietať no jeho výhražný pohľad ma zastavil. Asi nemám na výber..Π•Π•Π•Π•Π
Nastúpil do svojeho bieleho Mustanga a ja som nasadla hneď za ním. Radšej som bola tichoo, aby mi z úst nevypadlo niečo, prečo by sme z jeho garáže nevyštartovali.
"Sadni si dozadu." prikázal mi, no ja som čakala vysvetlenie. "Keby náhodou..prosím, len si tam sadni, a nebuď zase tvrdohlavá."
"Fajn, fajn.." preliezla som pomedzi sedačky a usadila sa v kožených poťahoch.
Deren bez slova naštartoval a dvere na garáži sa automaticky zdvihli. Býval ďaleko od centra mesta, a s každodennými zápchami cesta mohla trvať aj viac ako pol hodinu. Našťastie dupol na plyn, a keď som si myslela, že sme konečne tam, zastavil.
Zastavil presne o ulicu skôr, na kraji cesty a rýchlo sa na mňa pozrel v zrkadle.
"Skrč sa. A hlavne buď ticho!" naznačil perami a ja som nechápala prečo by som to mala robiť.
No keď sa k autu začal priblyžovať pochybný černoch ovešaný desať kilovými zlatými reťazami, pochopila som, čo mal na mysli.
Napchala som sa za jeho sedačku a dúfala, že ma to čierne individum nezbadá.
"Ty Bastard! Nevidel som ťa skoro mesiac. V ktorej riti sa zase hrabeš?!" začal na neho hovoriť černoch a došlo mi, že zastavil práve kôli nemu.
"Poznáš to. Roboty vyše hlavy, nestíham udržovať kontakty. Stopol som zopár obchodov a momentálne som čistý." prehovoril aj Deren, no bolo počuť že je nervózny.
"Takže už žiadne drogy? Chlapec sa nám čistí..a počul som o Ashtonovy,-" pri jeho mene ma zamrazilo. Snažila som sa na neho nemyslieť, dostať ho z hlavy, no to tak skoro možné nebude. "Vraj sa niekam odpratal. Išli po ňom poliši, a dokonca aj nejaký ľudia z gangu."
"Hej, počul som o tom. No neriešim to. S Ashtonom sa moc už nebavíme a ani netuším kde je."
"Larry vravel, že sa chce vrátiť. Vraj s ním včera volal a jeho kroky ho možno znovu zavedú do L.A." nakukla som spod sedačky a viac si obzrela toho chlapa. Na sebe mal biele tielko a šortky. Na pravej strane sa mu pod tričkom ukazoval obrys zbrene. Nič iné som nedovidela, no aj toto mi bohato stačilo.
"O tom nič neviem. Ale je to možné. Má tu nejaký biznis."
"Alebo sa vráti kôli tej svojej kurvičke. Všetci ju hľadajú..bože ako sa to volala.. Emily? Nie, nie. Eliz? Hej, myslím že tak, nepočul si o nej? Aj ja by som si ju rád vychutnal, keď sám A.B. [Ej-Bí] sa s ňou zahadzuje." zasmial sa no mne moc do smiechu nebolo.
"O žiadnej takej neviem, ale ak zistím, budeš prvý koho budem volať." zasmial sa aj Deren, a černoch mu na to zjavne skočil. "Počuj, mám ešte nejaké vybavovačky, takže musím letieť. Bolo fajn chvíľu pokecať, no vieš, práca nepočká." podal mu ruku cez okno a zjavne si ňou potriasli.
Rozlúčili sa rýchlym pozdravom a Deren hneď vyštartoval čo najďalej od neho.
"Je to pravda?" prehovorila som po chvíli ticha.
"Čo presne myslíš?"
"Ashton sa vráti?"Ashton's POV
Po tozhovore s Larrym som si niečo uvedonil. Aj keď stále hovoril len o biznise a o nových závodoch, pochopil som, že sa musím vrátiť. Nie kvôli jazdeniu ani práci. Ale kvôli žene, ktorá stojí za každé odrieknutie mojich koníčkov, zanechanie mojich záľub, každú bolesť a ospravedlnenie. Lebo tá žena mi zmenila život od základov, prišla do neho tak neočakávane ako aj odišla. Urobila v ňom neporiadok a chaos a nepokúšala sa ti napraviť. Žena do ktorej som sa zamiloval zo sekundy na sekundu. Bez nej nebol zajtrajšok ani včerajšok. Ona ma naučila čo je to život, a prečo sa oplatí žiť. A áno, ona je môj zmysel života. Stala sa ním nedobrovoľne no nenamietala. Boh vie, kde by som bol dnes, ak by som nestretol ju. Záhadnú jamajčanku so sexy postavou a najdokonalejším úsmevom. Ona je jediná žena v mojom živote, ktorá ma dokázala zmeniť a nevnímať len moju horšiu stránku.
No teraz tu nieje. V momente, kedy si uvedonujem, ako veľa pre mňa znamená ju dobrovoľne strácam. Zahadzujem svoj výnimočný vzťah každou minútou, kedy ju nechávam osamote. Možno ma vysmeje, pošle domov, bude ma nenávidieť, no odídem s pocitom že som sa o niečo pokúsil. Že som ju nenechal odísť z môjho života len tak, snažil sa jej zabrániť zabudnúť na mňa..na nás. Nemusí mi odpustiť. Odídem šťastný, aj keď sa na mňa posledný krát usmeje a povie mi, že sa nehnevá.
Chýba mi.. Moja Elizabeth..∆∆∆∆∆
Here it is :3
Časť mala byť už v stredu, no milý wattpad mi ju vymazal a musela som ju písať úplne nanovo -,-
Preto je jej nová verzia kratšia a možno menej záživná, ale je tu všetko :D a hlavne tu máme konečné Ashtonovo rozhodnutie O:)
Anyway, plánujem nový príbeh, tak ak by mal niekto záujem o podrobnosti, napíšem do komentu alebo do inboxu :)
•••si robíte srandu??!!! Práve sa pozerám na čísla príbehu...103 votov na prológu?! Rly! :O ja už neviem ako vám poďakovať ❤❤Your writer :* -Em ❤
See ya later darlings :*
ESTÁS LEYENDO
Boy from the fitness [SK] (dokončené)
RomanceAshton a Elizabeth. Tak na prvý pohlad odlišní dvaja ľudia, ktorých cesty sa zrazia v posilňovni. On je tipický bad-boy, ona poslušná sekretárka. Čo sa stane ak sa stretnú a bezhlavo zamilujú? Bude to ich happy end alebo len ďalšie trápenia a zlomen...