Selam benim canım KT severlerim..
Keyifle okuyun..
Korkmamıştı!
Ve kesinlikle ölene dek bu lanet adada mahsur kalacağı gibi bir his de çöreklenmemişti içine.
Hayal kırıklığı yaşadığı da külliyen yalandı genç kadının. Hayallerinin gizli ve utanmaz bir köşesinde kaçmadan bir gece önce Brian ile sevişmek ve onun o güçlü kolları tarafından sarmalanmak asla yoktu.
Kimyasal silah üreten bir suikast timi tarafından tutsak olması ise basit bir ayrıntıydı sadece. Her insanın başına gelebilecek kadar sıradan bir sorunu vardı Alin'in ve eğer ölmez sağ kalırsa kurtulacaktı bu durumdan.
"Sessizleştin." diyen Brian'a bir süredir boş boş baktığını fark eden Alin'in aslında yalnız kalması, bir müddet düşünerek çözüm üretmeye çalışması gerekiyordu ama ne yazık ki böyle bir süreye sahip değildi kendisi.
En kısa sürede burada dönen olayları ve bu olayların boyutlarını öğrenmeli, ilk fırsatta haber uçurmalıydı Öküz Damı ve Örümcek Ağı'na ama nasıl?
"Düşünüyorum." dedi hala dibinde olan ve ona şeytani bir şekilde gülümseyen Brian'a.
"Neyi?"
"Bu adamların arasına gireceksem burada tam olarak ne iş yaptığınızı ayrıntılı bir şekilde öğrenmem gerektiğini düşünüyorum Brian. Adamların karşısında aptal gibi görünmek istemem."
"Peki, birer kahve söyleyeyim bize önce. Uzun uzun ve ayrıntılı anlatacağım sana."
Alin, adamın dürüstçe tüm pisliklerini anlatmasını asla beklememişti. Lakin anlatmıştı Brian.
Duydukları karşısında sorunu bir tık daha büyümüştü Alin'in.
İki saat on yedi dakika ve tam olarak kırk üç saniye boyunca dinlediklerine göre Brian gerçekten genç ve yakışıklı bir profesör olarak bir üniversitede eğitim verirken yolları Gregor ile kesişmiş; hayat görüşleri de aynı olunca Gregor onu yanına almak istemişti. Gregor, güçlü bir iş adamı olarak tanınsa da aslında pis işlerin gizli organizatörüydü ve kendisine sadakatle bağlı adamlarla çalışarak dünyayı avuçlarında tutan bir takım adamlar için suikast düzenliyordu. Bu bazen bir bomba ile toplu katliam oluyordu, bazen de bir devlet adamının cinayeti. Karşı tarafın ne istediği ve ne kadar ödediğine göre değişiyordu görevler. Tepedeki adamları tanımıyordu Brian. Öyle bir sistem vardı ki, sadece en yukarıda olanlar birbirileriyle iletişime geçiyor, içlerinden biri ölünce sıradaki yükseliyordu o masaya. Toplantılar daima adada oluyordu ve adamlar yüzlerinde maskelerle kendileri için özel olarak hazırlanan ve kalenin doğu kanadında bulunan bölümlere geçiyor, önce kendilerine gönderilen hediyeleri kabul ettikten sonra toplantı odasında toplanıyorlardı. Her toplantı yeni bir görev içerdiğinden adamlar mutlaka yüklü bir meblağ ile geliyorlardı adaya. Suikast timi uygun görürse kabul ediyordu görevi ama şimdiye dek uygun görülmeyen bir görev olmamıştı. En imkânsız ve en tehlikeli görevleri bile kabul ederek kendilerini vazgeçilmez kılmak ilk öncelikleriydi.
Suikast timinin bir diğer önemli özelliği ise kimyasal silah üretmesi ve asla radara girmeyen bombalar üretebilmesiydi. Zaten Brian ile Gregor'un yollarının da kesişmesi bu şekilde olmuştu. Brian bir seminerinde hükümetlere kaydırınca uzun süredir ders verdiği -ki dersin konusu aşkın insan kimyasının üzerindeki etkileriydi ilginç bir şekilde- üniversiteyle arasında sorunlar baş göstermiş, Brian dayanamayarak rektörün burnunu kırınca işsiz kalmıştı. Gregor ona iş fırsatı sunduğunda Brian tam olarak ne iş için çalışacağını biliyordu ve bilerek, isteyerek kabul etmişti Gregor ile çalışmayı. Zamanla aralarındaki arkadaşlık kardeşliğe doğru yol alınca Gregor, ortak etmişti adaya Brian'ı ve varisi olarak ismini duyurmuştu katiller dünyasına.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAÇINILMAZ TUTSAK (AŞK-I KİMYA) (TAMAMLANDI)
RomanceAşk ve diğer tüm formüller... EYLÜL 2021/ #hüzün 1. TEMMUZ 2022/ #romantikkomedi 1. ŞUBAT 2023/ #kimya 1. +18 BU KİTAPTAKİ KİŞİ VE OLAYLARIN GERÇEK HAYATLA ALAKASI YOKTUR!