Selam benim canım KT severlerim..
Alin ve Brian, sanırım en tutkulu çiftim ya da onlardan bana geçen bu. Şafak ve Ayşe ile yarışacak gibiler sanki🤷♀️
Tüm yorgunluğuma rağmen, beklettiğim için canlarım..
Keyifle okuyun..
Alin'in cinselliğe dair tecrübesi babasından kaçabildiği veya yine babasının korkutarak kaçırmadığı sevgilileriyle yaşadığı elleşme ve bol miktarda öpüşmeyi içeren anları içermekteydi. Her ne kadar Varis Yuvası kızları onu bu konuda eleştirmiş olsa da Alin, belli bir yaşın üstünde ve kim ne söylerse söylesin kadın erkek eşitliğine inanan bir kadın olup; birlikteliklerinde yakınlaşma yok tarzı kurallar koymamıştı. Kendini evleneceği erkeğe saklama fikrini de ortaya bir erkeğin attığına emindi ama kadınlar bu fikre sıkıca niye sarılmışlardı; işte o konuda hiçbir fikri yoktu doğrusu.
Alin'in cinselliğe karşı olan olumlu bakışı her önüne gelenle yatmayı kapsamıyordu zira ki zaten şimdiye dek biriyle yatmış değildi ama o, her kiminle sevgili olduysa karşısındaki kişi ona bir şeyler hissettirdiği için sevgili olmuştu ve o anki hisleriyle bir takım yakınlaşma faaliyetlerinin yaşanmaması için herhangi bir sebep göremiyordu.
Dolayısıyla kadın mastürbasyonunun önemine de inanıyordu Alin. Kendini bedenini tanımaktan, nelerden hoşlanacağını keşfetmekten kaçınan bir kadın olmadığı gibi bunun ayıp veya utanılacak bir şey olduğunu da düşünmüyordu. Az önce tüm mantık ve fizik kurallarına karşı gelerek Brian ile yaşadığı yakınlaşma sonrasında gerilen bedeni karşısında kesinlikle mastürbasyon yapmaya ihtiyacı vardı. Aksi halde hiç düşünmeden, sonunun nereye varacağını dahi hesaplamadan, üstelik kendi ayaklarıyla gidecekti adamın kollarına.
Hiç böylesine tutkuyla öpülmemişti bu yaşına dek ve tenine değen parmakların delirtici etkisine hiç böylesine hayran kalmamış, aklı asla böylesine başından gitmemişti.
İstiyordu!
Tüm kötü karakterine rağmen Brian ile sevişmek istiyor, bedeninin onun bedeni tarafından talan edilmesinin nasıl bir his olacağını öğrenmek için çıldırıyordu.
Keşke babasıyla ayrılsaydı bu adadan. En azından bir süredir füze gibi duran meme uçlarının işkencesini yaşamamış olur, hayatta en olmayacak adamı arzulamazdı.
Kapı çaldığında derin bir nefes alarak kendine gelmeye çalıştı.
"Gir!"
Bayan Sophia elinde iğne iplikle içeriye girdiğinde Alin, Brian'ın ne kadar ciddi olduğunu anlayarak gözlerini devirdi ama kimsenin yardımına ihtiyacı yoktu onun. Moda tasarımı okuyordu o, uygun malzemeler olduğu sürece her işini görebilirdi ve yırtmacının dikilerek çirkin bir görüntüyle dolaşması olası bile değildi.
İçeriye giren kadının eline onun için alınan zincir kolyelerden bazılarını tutuşturarak tam olarak kesilmesi gereken yerleri gösterdi.
"Jackson hızla kessin bunları. Gerisini ben hallederim."
Bayan Sophia ile arasının çok iyi olduğu söylemezdi. Alin'e her ne kadar çaktırmamaya çalışsa da kadın hoşlanmıyordu ondan ve yüzündeki tebessüm bile onu bir kaşık suda boğmak istediğini haykırırcasına nefret doluydu.
Kadın odadan çıkınca elbisesini çıkarttı üzerinden ve bir sabahlık giydi. Bir süre kendi bedenini görmemesi onun açısından daha sağlıklıydı zira bedenine baktığında gördüğü tek şey Brian'ın üzerinde bıraktığı baş döndürücü etkiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAÇINILMAZ TUTSAK (AŞK-I KİMYA) (TAMAMLANDI)
RomanceAşk ve diğer tüm formüller... EYLÜL 2021/ #hüzün 1. TEMMUZ 2022/ #romantikkomedi 1. ŞUBAT 2023/ #kimya 1. +18 BU KİTAPTAKİ KİŞİ VE OLAYLARIN GERÇEK HAYATLA ALAKASI YOKTUR!