Mick si za chvíli přinesl laky a já si nechal ruce v těch jeho. Nehty mi zabarvil jemnými odstíny mátově zelené. Cítil jsem jako kdyby mě ta barva uklidňovala. Pak si mě k sobě přitáhl Loui a krmil mě pizzou.
"Co tam vůbec je za blbej odstavec, který něco takové zakazuje?" zavrčel z ničeho nič Liam.
"Li-li, neřešme to, prosím. Nechci na to myslet," fňukl jsem.Celou dobu, kdy byl alespoň na chvíli klid, jsem sledoval Harryho. Chtěl jsem ho do konce života vidět jenom šťastného. Nikdy bych nedovolil, aby se mu něco stalo. A také už nechci dovolit, aby nás něco rozdělilo.
Liam se najednou jakoby uklidnil, když slyšel to zakňučení z Harryho strany a hodil po něm omluvný pohled.
"Probereme to ráno," řekl nakonec Mick. "Ráno budeme o něco moudřejší."Louis mě hladil po zádech a za chvíli jsem měl pocit, že na zádech budu mít vydřená kolečka.
"Nechme to na ráno, teď na to kašleme," přikývl Niall.
"Jo, kašleme na to," zopakoval jsem a koukl na Louiho, kterému jsem věnoval polibek na čelist. "Kolik je vůbec hodin?""Je," začal Mick a koukal na hodinky na své levé ruce, "čtvrt na jednu."
"Páni, dnes to uběhlo rychle," vydechl jsem.
"Jo, trošku se nám to protáhlo ," zasmál se Niall a podrbal se na vrchu hlavy.
"Takže navrhuji už jenom klid a spánek před telkou," usmál se Mick na nás všechny."Myslím, že nikdo nebude odporovat," zasmál se Liam. Chvíli jsme koukali na film, no pak Niall zapl youtube a začal něco hledat a o chvíli na telce běželo video z prvního koncertu, co jsem byl v kapele.
"Mám pocit, jako kdyby to bylo včera," špitl jsem s úsměvem na tváři. "Pořád tomu nemůžu úplně uvěřit."Zprvu jsem nechápal, co to Niall dělá, co to tam hledá, no beztak jsem se nestihl zeptat a v televizi jsme se objevili my. První koncert s Harrym. Drobounce jsem se usmál.
"Já nemůžu uvěřit, že tě Louis neměl rád a teď bez tebe nemůže žít," zasmál se Liam a já zrudl."Byl jsem vcelku trn v pozadí, že jo?" ušklíbl jsem se s pohledem na Louiho.
"Opravu tě nemusel a koukni, co se z toho vyklulo," zasmál se Mick a koukal na televizi.
"Zdá se to jako dávno a zároveň jako včera. Zní to zvláštně, ale je to tak," zasmál jsem se a koukl na kluky. "Kdo z vás si myslel, že to nakonec dopadne takhle, když jste mě vybrali na konkurzu?""No já rozhodně ne," ušklíbl jsem se nad jeho slovy a zase na oplátku se všichni od srdce zasmáli nad těmi mými.
"Ale za nic bych neměnil," špitl jsem svému sluníčku do ucha a šťastně se u toho usmál."Tak tebe se ani nemůžu ptát, ty si byl velký silný heteráč, než jsem tě zkazil," zasmál jsem se, přičemž jsem ho několikrát šťouchl do hrudě.
"Něco na tom bude. Zjistili jsme, že Louis má city... jako opravdové city," zasmál se Niall, kterého tenhle citlivý Louis praštil do ramene."Ticho blondýnko," zamračil jsem se na něj lehce poté, co jsem ho praštil do ramene. Pouze se mi opět zasmál a tak jsem jenom nad ním a jeho chováním zavrtěl hlavou.
"Jo, Harry, úplně jsi mě nakazil a proměnil na teplouška ," ušklíbl jsem se.
"A my všichni jsme ti za to vděční, Harry, protože je to s ním konečně k vydržení," zasmál se Liam. Pouze jsem protočil očima a víc utáhl ruce kolem svého andílka."Ale zase pŕŕ, bylo s ním k vydržení i před tím, ale teď víc," vypustil jsem ze sebe, když se jeho objetí kolem mě utáhlo tak moc, že jsem téměř vyplivl duši.
"Ale nikdy bych si nepomyslel, že to takhle dopadne. Na Louise bych to opravdu netypl, no jsem za to rád," usmál se Mick a pohladil Louise po koleni."Hele, ruce pryč, jsem zadaný," ušklíbl jsem se na Micka a Harryho políbil do vlasů.
"A ty taky, Micku," zasmál se Áron a přitáhl si ho zpátky k sobě, načež se místností ozval smích.
"Jo, Árone, drž si ho pěkně u sebe, dnes se nějak odvázal," zasmál se i Zayn.
ČTEŠ
Secret little rendezvous ~ Larry ✓
FanfictionZažili jste už někdy pocit dokonalé příležitosti, která by mohla změnit celý váš život? Že ne? Harry Styles takovou příležitost zažil. Přímo obrovskou příležitost! Celosvětově známá chlapecká skupina One Direction vyhlásila konkurz na pátého člena s...