41.

954 69 2
                                    

Tiše jsem sledoval, jak župan pomalu sklouzává z jeho těla až na zem, kde zůstal ležet. Jeho majitel se mi ztratil za dveřmi koupelny a nechal mě samotného na posteli. Ovšem ne na dlouho. Jakmile jsem se trochu vzpamatoval, za zvuku tekoucí vody jsem ze sebe rychle sundal triko a vydal se za ním. Postával u napůl napuštěné vany, tak jsem využil příležitosti ho obejmout zezadu kolem pasu. A přitisknout se nosem k jeho krku, pomalu vdechujíc jeho krásnou vůni.

"Ale ale, broučku ty si přišel," usmál jsem se a nechal se políbit a obejmout.
"Nejsme moc neslušní, že se jdeme koupat společně?" broukl jsem se smíchem a vypnul vodu, která tekla do vany, aby jsme jí pak nevylili. Na teploučké vodě plula voňavá pěna, kterou jsem tam nalil, aby jsme se necítili až tak blbě.
"Jdeme dovnitř?"

"Byli bychom, kdyby nás někdo načapá, ale víme o tom jenom my dva," zasmál jsem se.
"Samo sebou. Když už si nám tu koupel připravil, byla by škoda, kdyby jsme do té vody nevlezli," usmál jsem se. Stáhl jsem ze sebe poslední kousky oblečení a vlezl si do teplé vody.
"Tak pojď," usmál jsem se.

"Jo," broukl jsem a sklopil oči, aby jsem se nekoukal na inkriminovaná místa a raději jsem vlezl do vany za ním.
"Tohle je fajn," zasmál jsem se a rozvířil vodu. Spokojeně jsem se usadil do rohu velké vany a koukal na všechna Louiho tetování, ktoré byli nad vodou a mohl jsem je vidět. "Jsi jako omalovánka."

"To je," pousmál jsem se a na chvíli přivřel oči, abych se pořádně zrelaxoval. Bylo to moc příjemné, krásně to uvolnilo ztuhlé svaly.
"Jo," uchechtl jsem se a prohlédl si má tetování.
"Jo, jsem taková sbírka omalovánek. Ale ty už máš taky jednu., podotkl jsem. "Plánuješ i další do své soukromé sbírky?"

"Samozřejmě, že ano. Určitě jěště několik, když to nebylo až tak strašné jak jsem si myslel. Asi jich nebudu mít tolik co ty, ale aspoň několik dalších určitě chci," přiznal jsem s úsměvem. Tetování se mi vždy líbila a teď, když jsem věděl, že to není až tak nepříjemné, plánoval jsem jich hodně. "Kam by se mi hodilo další? Co myslíš?"

Tvářil jsem se, že přemýšlím, vlastně.... Já vážně přemýšlel, no příležitost na to udělat si z něj srandu a vidět jeho překvapený výraz, to jsem si nemohl nechat jen tak ujít.
"Myslím, že něco malého na zadku by ti určitě slušelo," ušklíbl jsem se na něj. Harry nadzvedl obočí a pozorně mě sledoval.
"Co je? Přece ses ptal, tak jsem ti odpověděl," zasmál jsem se.
"Ale další by sis mohl dát udělat na ruku, nebo na rameno," řekl jsem upřímně.

"Na prdel si dám udělat nápis 'majetek Louise Tomlinsona', co ty na to?" zasmál jsem se a poslal mu vzdušný polibek. Užil jsem si to, jak hned zrudl.
"No možná něco na ruku, ale uvidím co to bude. Možná něco vymyslíme společně, ale nechci něco, co už máte vy, abych neopakoval," broukl jsem a spokojeně se opřel o vanu.

Nečekal jsem, že by se toho chytl a vrátil mi úder, ale tak což. Asi jsem si to zasloužil.
"Jo, to bys mohl," zasmál jsem se s lehce rudými tvářemi.
"Něco hezkého ti vybereme. Ještě si to hezky promysli, ať tedy neopakuješ," usmál jsem se spokojeně.
"Tady je tak fajn," vydechl jsem spokojeně a ponořil se do vany až po krk.

"Souhlasím," zasmál jsem se a když se ponořil, pomalounku jsem připlul k němu a objal ho kolem krku.
"Teď mi je o moc líp," ušklíbl jsem se a políbil rty mé lásky.
"O hodně líp. Jen se bojím, že nám sem někdo vtrhne," zasmál jsem se a položil se k němu.

"Tak to se opravdu nemusíš bát," zasmál jsem se a políbil ho zpátky.
"Kluci už dozajista spí a jediný, kdo by nás mohl slyšet přes zeď je Mick, který sem určitě nepřijde a jen si z nás bude zítra utahovat. Stejně ale neděláme nijaký hluk a ani nic pohoršujícího, takže můžeme být v klidu a užívat si společnou koupel," mrkl jsem na něj.

"To je pravda. Zatím nic nebudeme dělat, aby se Mick nemohl smát." Spokojeně jsem si lehl tak, aby mi nenatekla voda někam, kde bych jí nechtěl a taky, abych mohl jemně pusinkovat Louiho krk. "Zítra usneme na stage."

"A sociální sítě budou plné našich fotek a popisků, jak jsme roztomilý, když spíme," zasmál jsem a rukama jej pevně objal kolem pasu. Nechal jsem si dál pusinkovat krk a užíval si teplou vodu a Harryho společnost.
"I tak bude za chvíli voda studená a my půjdeme spát. Tak snad zítra na vystoupení neusneme," zasmál jsem se.

"Snad ne, ikdyž ty fotky by byli opravdu rozkošné," broukl jsem a líbl jej na krk.
"Jinak, nekoukal jsem jestli náhodou už neudělali nějaké obrázky na nás dva. Co ty?" zasmál jsem se. Byl jsem na to celkem zvědavý.

"Já vlastně také ne. Tak nějak mě to nikdy nezajímalo a úmyslně jsem to nikdy nevyhledával," uchechtl jsem se.
"Tak se na to kouknem? Alespoň bychom zjistili tu naši přezdívku," zasmál jsem se.

"Jo," zasmál jsem se, no když jsme to začali hledat, tak jsme zjistili, že mě fanoušci párujou s Liamem. Jenom s Liamem! Dokonce tam bylo hodně videí, jak mrkám na koncertech. Ale to jsem mrkal na Louiho, ne na Liama!
"To jsem dopadl."

"Takže s Liamem," uchechtl jsem se a dál si prohlížel různé fan-arty.
"Liarry, to je lepší, než co jsme vymýšleli," zasmál jsem se.
"Ale tak koukni, mohlo to dopadnout i hůř. Sice i lépe, ale tak pořád jsi na tom dobře. Právě jsem našel jednu se mnou a Niallem a jsem ten dole," řekl jsem a oklepal se nad tou představou.

"Tak to opravdu ne," zasmál jsem se a položil si hlavu na Louiho hruď. Jemně jsem přecházel prsty po každičké línii každého tetování.
"Jak to uděláme, aby nějak maličko pochopili, že já a Liam nejsme cesta?"

"Řekl bych ti, aby ses mu vyhýbal, ale to by šlo opravdu dost těžce, když jsme spolu v skupině," zasmál jsem se.
"Ale některým by to jen potvrdilo jejich domněnky a říkali by, že to je proto, aby jste to zakryli." Dál jsem přemýšlel, ale nějak nic moc mě nenapadlo. "To víš, fanoušci si vždycky něco najdou."

"A kdybych tě přímo políbil na stage, tak nás média sežerou," zasmál jsem se a jemně jej líbl na bradu.
"Takže to asi taky nebude dobrý nápad, co?" doplnil jsem a sám přemýšlel, jak by jsme jim jemně naznačili, že zrovna Liam není můj.

"Jako, já bych si to užil a i fanynky, ale kluci a Modest by asi moc rádi nebyli," zasmál jsem se, no bohužel to byla pravda.
"Tak pojď ven, začíná mi být zima. Přemýšlet o tom můžeme i v teple postele," zasmál jsem se a začal se zvedat.

"Hmmm, tak to se bránit nebudu," pousmál jsem se a vylezl z vany. Utřel jsem se ručníkem, provokativně zakroutil pozadím a přes rameno jsem na něj ještě mrkl. Bavilo mě ho škádlit a tak jsem jenom tak, jak mě pán bůh stvořil, skočil do peřin a čekal.

Když tam tak zavrtěl jeho dokonalým a hlavně nahým pozadím a pak na mě ještě mrkl, polkl jsem a cítil příjemné teplo v rozkroku. A když pak ta prdelka vypochodovala z místnosti, rychlostí blesku jsem vyskočil z vany, rychle se osušil a běžel za ním. Ten už se vyvaloval na posteli a čekal na mě.

Secret little rendezvous ~ Larry ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat