47.

885 69 9
                                    

Oba jsme se uvolnili a dosyta najedli než jsme se rozhodli pro mazlení v posteli s opravdu velkou hromadou polibků. Rukama jsem šmejdil všude po jeho těle, kam jsem jen dosáhl. Než jsem však stačil Harrymu odpovědět, někdo nás vyrušil.
"Nialle..." vydechl jsem ohromeně, ale ten už otočil hlavu do chodby a zařval: "Zayne, dlužíš mi dvacku! Prohráls!"

S výrazem naprostého zmatení jsem koukl na Louise pode mnou a pak na Nialla, za kterým přiletěl Zayn a zaměřil svůj pohled na nás dva jako jestřáb.
"To nic neznamená... Pořád ti platit nemusím! Co když na něj jenom spadl?" začal Zayn, no Niall jenom protočil oči.
"Jo a víno a pizzu snědli myši!" zasmál se ten blonďák.
"Máme tady opravdu kultivované myši.." snažil se to zachránit Zayn.

Nemohl jsem jinak, než se začít smát nad těma dvěma. Byli k populární, i když by mě to mělo asi spíš pobouzet.
"Vy jste se stavili? Na nás dva?" zasmál jsem se a dál se na ně koukal.
"Jo! A tady Zayn prohrál! Tak naval prachy!" ušklíbl se vesele Niall ze své výhry.
My tady už nikdy nebudeme mít klid...

Se smíchem jsem zabořil svou hlavu do Louiho hrudě a smál se jako blázen. Uprostřed toho všeho přišel na scénu i Liam.
"Co se tady dě... Takže už to asi vědí i oni," zasmál se a opřel se o futra dveří.
"TYS TO VĚDĚL?" zakřičeli oba najednou a propálili ho pohledem.

Myslím, že to mě rozesmálo ještě víc. Navíc, i Harry už se smál.
"Jako čemu se vy dva smějete??" okřikl nás Zayn, který prohrál sázku. Není divu, že se nesmál taky.
"Věděl to i Mick, už od začátku," zasmál jsem se, až mi slzy vyšly ven.
"A nám jste to neřekli?!" tvářil se pohoršeně Niall.
"My to neřekli ani jim, přišli na to sami, zrovna tak jako teď Nini a ty," mrkl jsem na něj.

"Kdyby jste chodili budit, tak to víte!" zasmál jsem se a koukal se na ně s úsměvem na tváři.
"Takže ty mi chceš říct, že Payno a Mick to věděli jenom proto, že vás ráno našli v posteli? Tak to nemůžeš myslet vážně!" smál se Niall a koukal jak na nás dva, tak na Liama a Zayna.
"Ale skrývali jste to dobře," ušklíbl se Zayn, ikdyž byl naštvaný ze své prohry.

"Tak v to doufám. Nechtěl bych se objevit ve všech hlavních správách a na hlavních stránkách bulvárů s nápisem 'Zpěvák Louis Tomlinson má tajemství, ale my ho známe. Chodí se svým kolegou'," zasmál jsem se a pokroutil nad tím hlavou. Jednu ruku jsem si omotal kolem Harryho a políbil ho na čelo.
"Jste opravdu sladcí," usmál se na nás Niall a pak se rychle otočil na Zayna. "A teď naval ty prachy."

Spokojeně jsem se přitulil k Louimu. Teď jsem věděl, že kluci to sebrali dobře, takže jsem mohl být spokojený a užívat si jeho teplo.
"Ale jsem rád, že nejste nahý!" zasmál se Zayn, zatímco Ninimu vyplácel výhru.
"O co jste se vlastně stavili?" zeptal se se zdviženým obočím Liam. Myslím, že se ptal spíš pro jistotu.

"No já samozřejmě tvrdil, že Louis a Harry mezi sebou něco mají. Říkal jsem že spolu chodí, nebo alespoň spolu chrápou. A Zayn tvrdil, že mám bujnou představivost. Vůbec mi nevěřil!" prohlásil Niall a vyčítavě koukal na Zayna.
"Fajn, už ti věřím. Tak, teď jsem o dvacet dolarů chudší," řekl a podal Niallovi dvacku.

"Tak vidíš. To, že potřebujeme nejaký fyzický kontakt ti právě vydělalo dvacku," broukl jsem a spokojeně se otřel hlavou o Louiho hruď.
"Jste spolu opravdu rozkošní," rozplýval se Nini a já se musel jenom usmívat, protože jsem byl rád, že jim to nevadí.

"My přeci víme," usmál jsem se hrdě, no hned na to do mě Zayn hodil botu. Ano... BOTU!
"Au!" zaskučel jsem.
"To jste po sobě museli hned skočit jako takový nadržený králíci? Mohl jsem dvacku dostat já!" mluvil uraženě Zayn.

"Prý králík! Že prý králík!" vykřikl jsem a zakabonil se na něj, jelikož mě bota trafila do zad.
"A my na to neskočili, jenom jsme si prostě bližší, než s ostatníma," ušklíbl jsem se a posadil se, abych se jim mohl koukat do očí.
"A co tak aspoň 'děkujeme za pizzu, co jste nám přinesli'... Nic?" nadhodil jsem.

"A jo! To jsem se vlastně chtěl zeptat!" zasmál se Niall a pak běžel zase pryč, než ze schodů zařval další slova. "Děkuju!"
"Snad to nechceš všechno sníst sám!" zařval na něj Liam a hned běžel za ním.
"Blázni," pokroutil jsem nad nimi hlavou.

Oba vyšli z našeho pokoje a zůstal tu jenom Zayn.
"Dobrě tak, tedy jo..." zasmál se a prohrábl si vlasy.
"Ale jste spolu rozkošní, to musím uznat," zasmál se a otočil se na patě, aby si ukradl od kluků pizzu.
"Jinak za hodinu je tady kadeřník, zítra je focení a Hazza potřebuje ostříhat!" křikl k nám ze schodů a já se koukl na Louise.
"Já potřebuju ostříhat? No to mi je novinka!"

Hodil jsem se zpátky do peřin a zavřel oči.
"Měli bychom se začít zamykat, jinak už nikdy nebudeme mít klid," zasmál jsem se.
"Vždy nám někdo tu romantiku překazí," šeptl jsem a oči hned otevřel, dívajíc se na mého sladkého společníka.
"Dnešek je plný novinek a překvapení," zasmál jsem se a prohrábl mu ty jeho dlouhé kudrlinky.

"Máme asi pravdu smůlu, kluci nám už nedají pokoj," zasmál jsem se a nechal se pohladit ve vlasech. Když jsme se posadil, musel jsem uznat, že by to chtělo nový sestřih. Vlasy mi padali pomalu do půlky zad. "Ale asi opravdu potřebuju ostříhat. Co ty na to Lou?"

"Možná jen malinko," přikývl jsem a na to mi přistál ve tváři polštář.
"Co je? Vždyť říkám, že jen malinko!" vypískl jsem a hned mu to vrátil.

"Měl si říct ne! Měl si říct: Ne lásko, jsi nádherný a dokonalý takový, jaký jsi! A ne, že jenom malinko. Ty barbare!" zasmál jsem se a praštil ho do obličeje polštářem. "Strašný s tebou!"

"Ale vždyť sám si to přiznal, tak co?" zasmál jsem se trošku nechápavě.
"Vždyť jenom malinko, ať se můžu dál prohrabávat těma tvýma kudrlinkama," usmál jsem se a přitáhl si ho do polibku.

"Dobře, vyžehlil si si to," broukl jsem a vpil se do jeho rtů. Jemný polibek se prohoupl do vášnivého, když však opět někdo vtrhl do pokoje.
"Och holoubkové!" vykřikl Mick a já opravdu bojoval s tím ukázat mu prostředníček.
"Jack může dřív, a tak je dolů za deset minut! Hop, hop, cukrovat se můžete večer!"

"To si ze mě všichni děláte prdel?!" zařval jsem nevěřícně a okamžitě vyskočil z postele na nohy. Mick na mě vykulil oči a hned zmizel. Dobře udělal...
"To snad není pravda. Tady člověk nemůže mít ani chvilku klid a soukromí."

"Ale no, holoubku" zavrkal jsem se smíchem a pohladil ho po ramenu až na krk, za který jsem si ho přitáhl do polibku.
"Večer se zamkneme," špitl jsem a koukl do zrcadla, abych se upravil. "Ale teď pojď, Mick se tě lekl."

Jeho nápad se mi líbil, a tak jsem pouze přikývl a následoval jej dolů, kde už všichni čekali jenom na nás.
"Ahoj Jacku," kývl jsem na něj s úsměvem, který mi on hned oplatil.
"Louisi, kámo, no konečně. Že ses uráčil sejít ty schody dolů," zasmál se a plácl si se mnou.
"Ale teď už běž do křesla, ať ti s tím tvým vrabčím hnízdem něco udělám."

Loui šel na řadu jako první, no až tak moc mu toho s vlasy neudělal. Jenom mu zastřihl několik pramínků a několikrát si ho obešel.
"Dobře, teď Zayn" broukl. Při tom mu to trvalo už déle a tak jsme si s kluky pustili seriál. Já šel na řadu až jako poslední.
"Tak a teď náš nováček. Tak co s tebou uděláme? Myslím, že by jsme to mohli zkrátit po ramena," broukl a ani se neptal. Když dopadli první mé kudrliny na zem, chtělo se mi brečet, no raději jsem zůstal potichu a čekal, než to skončí.

Jack nás všechny dal do pucu, než se pustil do Harryho hřívy. Ostříhal ho trochu víc, než tvrdil, ale ne zas moc, aby je neměl příliš krátké. Kudrlinky mu pořád poletovaly kolem tváře, jen byly malinko kratší.
"Tak, hotovo!" prohlásil pyšně Jack a pak šel pro koště, ať může poklidit ten binec co tady udělal. Harry se postavil ze židle a smutně se díval na hromádku vlasů na zemi. Přišel jsem tedy hned k němu a objal ho kolem ramen.
"No tak, vždyť ti zase dorostou. Navíc vypadáš skvěle," pousmál jsem se.
"To je pravda. Hele, koukni se sem," usmál se Mick a podal Harrymu zrcadlo.

Secret little rendezvous ~ Larry ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat