32.

1.1K 80 4
                                    

Byl to takový menší zážitek vidět někoho nového v rukou Noaha. Sledovat ostatní při jejich tetování už byla nuda a měli jsme to tak zřejmě všichni. Ovšem tohle... Tohle byla novinka...
S úsměvy jsme se usadili a dívali se na ně jako na film v kině. Noah si udělal předlohu tetování a vytáhl jehlu. To se ale Harrymu moc nelíbilo, no podle jeho výrazu a dýchání se snažil uklidnit.

"Broučku klid, jsme tady, dobře?" broukl na mě Mick a chytl mě za ruku. Opravdu jako máma.
"Tak jo Hazzo, jdeme na to," promluvil ještě Noah, než se jehla dotkla mé kůže a já zanadával. Tohle bude těžké...

Noah si nasadil rukavice a všechno to začalo. Jehla se dotkla kůže a Harry vykulil oči. Noah dál pracoval a Harryho oči se pak jen křečovitě zavřeli. Pevně mačkal Mickovu ruku v té své a občas sykl bolestí. Přišel jsem tedy blíž k nim a Mivkovi podal židli, ať si sedne. Z druhé strany jsem si sedl já a taky mu chytil jednu ruku.
"To zvládneš. Jsi velký bojovník. Mysli na to, jak hezky to pak bude vypadat."

Tahle ta podpora z obou stran byla skvělá. Po chvilce jsem si na ten mírně bolestivý pocit i zvykl a dokázal mluvit i dýchat bez toho, abych se šklebil nebo kňučel.
"No vidíš, že to jde," zasmál se Noah, zatímco pracoval.
"Vidíš Harry, příště to už půjde jedna báseň," zasmál se Mick, který si již i s Louisem sednul zpátky na gauč.
"No, to tedy jo," prohodil jsem s úsměvem.

Po půl hodině jsme se s Mickem vrátili na gauč. Harrymu zbývalo udělat už jen druhou půlku tetování a už vypadal, že to zvládne i sám. Někdy sevřel ruce v pěstí, někdy skrčil obočí, ale už nevydal ani hlášku a jeho oči už nebyli plné paniky.
"Vidíš! Zvládl si to!" vypískl Mick, když už bylo opravdu po všem.

Ani jsem nečekal, že to půjde tak rýchle. Za ani ne tři hodiny jsem už stál před zrcadlem i s ošetřeným a namazaným tetováním a tenkým igelitem na něm.
"Vypadá to skvěle," pochválil jsem a zakoukal se na to jěště víc.
"Děkuju, jsem rád, že se ti líbí. Podle mě to na tobě vypadá skvěle," usmál se na mě Noah a poplácal mě po ramenu. "Teď si to jenom musíš mazat a dávat na to pozor, ať se to hezky zahojí."

"Jo Harry, tak žádný blbosti," zasmal se Liam a nenápadně do mě drcnul. Cože? No tohle!
"Tak jo kluci, jeden pán už je vybavenej, kdo bude další? Co třeba ty, Nialle?" ušklíbl se na něj Noah.
"Ne! Ani náhodou!" křikl a oplatil mu úšklebek.
Já zatím přešel k Harrymu a nenápadně jsem mu šeptl do ucha: "Hodí se ti."

Spokojeně jsem se na něj ušklíbl.
"Já vím," pípl jsem a mrkl na něj. Po mně se na křeslo rozvalil Liam a ukázal místo na ruce, kde něco chce.
"Nemusíš mi to říkat," zasmál jsem se tak, aby to nikdo neslyšel a hned potom jsem si šel opatrně sednout ke klukům na gauč.

Pobaveně jsem nad ním pokroutil hlavou a raději se usadil k ostatním na gauč. Harry a Liam si vyměnuli místa. Oba si udělali pohodlí a usmívali se jako blázni.
"Tak co Harry, spokojený?" usmál se zvědavě Mick a přisedl si k Harrymu.

"Jo. Myslím, že to vypadá skvěle. A hlavně myslím, že to nebylo až tak příšerné, jak jsem si myslel, že bude," zasmál jsem se a opatrně přejel prstem po igelitu, který chránil nový obrázek na mé kůži.
"Musíš teď na to dávat pozor, ale když to bude všechno zahojené, bude to vypadat skvěle i na focení!"

Mick vypadal stejně nadšeně jako Harry. No aby ne, z toho tetování jsme byli na větvi všichni. Bylo to Harryho první tetování a navíc se opravdu povedlo.
"Micku, ty chceš fotit porno, nebo jak?" ušklíbl jsem se na něj.

"A kdyby jo, tak co? Hazza by tam vypadal skvěle! Jěště mu hodíme někoho do postele a bude to dokonalé!" prohlásil se smíchem a já nahlas polkl.
"Hej a mě se na názor zeptá kdo?" zabručel jsem a zmateně koukl kolem sebe.
"Nikdo broučku, nikdo."

Secret little rendezvous ~ Larry ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat