Když jsme se natahovali omylem jsem si natáhl i zraněný bok a zaskučel.
"Au, au, au kluci stačí..." Opatrně jsem si na ten kousek kůže šáhl.
"Hazzo, co se stalo?" zeptal se ihned Liam.
"Pobil jsem se se skřínkou..." bolestivě jsem se usmál a vyhrnul kousek trika."Jo, Harry měl menší nehodu," přikývl jsem a rychle natáhl krk, abych viděl, zda se mu ranky neotevřeli a někde neprosakuje krev. Naštěstí nic takového nehrozilo.
"Chudáčku. Takhle se pobít už na začátku turné," zasmál se Liam a očima hypnotizoval obvaz na jeho boku."To víš, já - takový rváč..." zasmál jsem se bolestivě a koukl na Liama, jak to hypnotizuje pohledem.
"Ale učitě to bude brzy v pořádku," povzbudil mě Liam a chlácholivě mě pohladil po noze. "I tak to muselo bolet, chudáčku.""Určitě ano. Harry je bojovník," usmál jsem se a Harry se na mě zakřenil.
"Ani se nenaděješ a bude to zahojené. Stejně jako tetování. Každopádně do konce tour už budeš určitě v pořádku," zasmál se Liam."Já a bojovník? Mě zbije i moucha..." broukl jsem zamyšleně, ale na to jsem byl stáhnutý do Louiho náruče.
"Broučku," pípl jsem do Louiho objetí a nechal se pohladit po vlasech, které jsem měl snad na všechny strany."Ale no tak," zašišlal jsem mu do vlasů a pak ho po nich pohladil.
"Tvůj rytíř jsem přeci já. Já tě ochráníme před každou mouchou," usmál jsem se.
"Jste sladcí," ozval se ten narušitel."A teď něco, co nevíme," vyplázl jsem na Liama jazyk a pak se hned položil zpátky k Louisovi.
"No to bude těžší," zasmál se a poklepal si po bradě. "Asi nic nevymyslím."Pobaveně jsem nad Liamem pokroutil hlavou a i s Harrym, který se uvelebil na mé hrudi, jsem si lehl na záda. Hned se ke mně víc přitulil a společně jsme se mohli dívat ven okínkem.
"Tohle půlnoční rande se mi líbí," šeptl jsem mu do ouška."Je oběd," šepl jsem se smíchem a jemně jej líbl na tvář.
"Bože, vy dvě zlatíčka..." broukl se smíchem a ťukl mi do zad špičkou nohy.
"Nerozplývej se tady nadnáma...""Liame, hleď si svého," vydechl jsem se zavřenýma očima a užíval si Harryho blízkost.
"A nemohl bych se k vám vetřít?"
"Ne! Sám si říkal, když jsi sem přišel, že tohle není jedna z věcí, které chceš zkusit. Tak mezi ně nebude patřit ani tohle," uchechtl jsem se."Tak když ne vetřít, tak se přivtřu," zasmál se Liam a najednou jsem něl někoho na zádech.
" A je z nás senvič," zasmál se Liam a objal rukama i Louise.
"Máš ruce jako chobotnice," zabručel jsem se smíchem, když jsem viděl jak objal jak mě, tak Louise úplně bez problémů."Liam velká chobotnice. Myslím, že by se o tom měl natočit film," zasmál jsem se a užíval si naše velké objetí.
"Jsi strašná vtěrka," ušklíbl jsem se.
"Ne, já jsem přivtírka," obhajoval se."To tedy vidím!" zasmál jsem se, když jsem byl zmáčknutý mezi dvěma těli a sledoval jak se Loui usmívá.
"Co uděláme na oběd?" pronesl do ticha Liam.
"Hej... Před chvíli jsme snídali!""Liame sklidni se trochu," zasmál jsem se.
"Nebo snad chceš, aby z nás byli velké koule, které ani nevyjdou na jeviště?" zeptal jsem se podezřívavě."To určitě nechci, jenom malej Liam chce jíst," zasmál se a se smíchem se pohladil po bříšku.
"Ani nesranduj!" zasmál jsem se a položil se mezi ně, abych ulevil svým zádům.
"Nechci být zlý, Liame ale měli jsme tu hezkou chvilku než si se sem dovalil...""Vůbec nežertuji, myslím to smrtelně vážně," zasmál se Liam a ještě jednou si pohladil břicho.
"Oh, mám to brát jako vyzvání k tomu, abych odsud odešel a vy si tady dělali co sami chcete, ať už je to cokoliv?" ušklíbl se na nás dva."Tak trochu, ale bez toho úchylného podtónu," zasmál jsem se a položil se na Louiho hrudník, aby mě mohl dál hladit.
"Tak to tedy zkusím z druhé strany," broukl a položil hlavu na Louiho z druhé strany.
"Za chvíli začnu žárlit."Harry se ke mně přitulili z jedné strany a Liam jeho činu hned následoval, čili se ke mně přitulil z druhé strany.
"Nemáš proč," zasmál jsem se a políbil Harryho do vlasů.
"A já pusu nedostanu?" uculil se na mě Liam.
"Ale ovšem, že ne," usmál jsem se na něj sladce a vyplázl u toho jazyk."Pche! Tak ty kvůli tomuhle štěněti, co se k nám připojilo, zahodíš náš vztah? Myslel jsem si o tobě víc Tommo!" předváděl se smíchem, no pak se položil nazpět a já ho políbil na čelo, abych mu to trochu vynahradil za Louiho.
"Lepší?" broukl jsem s otázkou v očích."Už jsem zahodil i můj milostný vztah s Niallem... Možná byste to mohli táhnout společně," zasmál jsem se žertovně. Do zorného pole se mi však dostal Harry, který dal Liamovi pusu místo mě.
"Jo," zosmal se Liam a pocuchal Harrymu vlasy. "Díky štěně.""Tak je dobře," zasmál jsem se a protočil očima nad tím štěnětem.
"Nejsem pes," zabručel jsem a položil si hlavu zpět na místo, kde měla být.
"To víš, že nejsi..." pípl Liam a znova mi pocuchal vlasy.
"Já se ostříhám!" pohrozil jsem oběma přitom, jak mi pořád šahali do vlasů.Zatímco Liam mu jeho vlasy cuchal, já se snažil mu je nějak nepravit, což mi ale Liam mile rád kazil.
"Ne!" vykřikli jsme ve stejnou chvíli s Liamem a trochu se tomu uchechtli.
"Mně se tvoje vlasy líbí," usmál jsem se na něj."Tak mi je laskavě přestaňte cuchat!" zabručel jsem a v tu chvíli všechny provokace opravdu přestali. Jenom jsme zůstali ležet a já poslouchal Louiho srdce pulzovat pod tenkou kůží.
"Hazzo, nesmíš se ostříhat!" zakázal mi Liam. Já jenom poraženě složil ruce a nechal se hladit."Jo, takhle vypadáš moc hezky a sluší ti to," zamumlal jsem Harryho směrem.
"My už přestaneme, přísahám," přidal se ke mně i Liam a zamrkal na Harryho, aby ho trochu obměkčil."Tak tedy dobrá... Nebudu stříhat," připustil jsem a vyhoupl se do sedu. Už se mi nechtělo ležet. Najednou jsem měl hodně energie a potřeboval jsem něco dělat, ikdyž v autobusu to moc nejde. Tak jsem jenom slezl dolů pro můj notový sešit.
"Musíme udělat něco nového, ať si to fanoušci užijí."Když se od nás Harry odpojil a sešel dolů, nespokojeně jsem zamručel.
"Promiň. Příště vás už rušit nebudu," zasmál se Liam a také se posadil.
"To si piš, že nebudeš," zavrčel jsem, ale pak jsem s tichým smíchem slezl dolů za Harrym.
"Takže máš nějaký nápad?" usmál se na něj Liam, který také slezl dolů."Tak trošku... Začal jsem na něčem dělat a zatím se mi to celkem líbí. To víš, Louis je velká inspirace," řekl jsem popravdě a zanotoval jím prvních pár řádků.
"Tak tedy Kiss you? Náš malej romantik," podpíchl mě Liam a otočil si můj sešit na sebe, aby si mohl přečíst celý text.
"Líbí se ti?" zeptal jsem se, když jeho oči doběhli až na konec strany.Liam si to vzal celé jenom pro sebe a četl si. Hele! Já to chci také vidět!
"Jo, moc se mi líbí! Sice bych tady malinko pozměnil melodii, jestli dovolíš, ale je to super!" zasmál se Liam a hned mu ukázal onu pasáž.
"Dostanu se k tomu i já?" zanaříkal jsem."S tou částí jsem měl problémy už když jsem to dával dohromady," přiznal jsem se a koukal na to, jak Liam pomaloučku posouval prst na místa, kde se mu to nezdálo. A já tam dělal červená kolečka. No pak se znovu ozval Loui a já mu to s úsměvem otočil.
"Naco ti to je, když je o tobě.""Přece chci vědět, co dalšího si o mě napsal," usmál jsem se samolibě a začal si v hlavě hrát melodii a do toho zpívat text písně.
"Hmm, jo, je skvělá," usmál jsem se a ty noty v kroužku jsem si prošel ještě jednou.
"Podej mi tužku," vyhrkl jsem.Všichni jsme se skláněli nad textem a melódií, než ze stěny kde byla sprcha vylezl Mick jenom s ručníkem omotaným kolem pasu. On měl barevné dokonce i terování! A to konkrétně obřího kolibříka na levém ramenu s růžovými kvítky.
"Broučci, co děláte?" zeptal se ihned a strčil k nám hlavu.
"Dávame dokupy novou písničku," vysvětlil jsem a poukázal na popsaný papír.
ČTEŠ
Secret little rendezvous ~ Larry ✓
FanfictionZažili jste už někdy pocit dokonalé příležitosti, která by mohla změnit celý váš život? Že ne? Harry Styles takovou příležitost zažil. Přímo obrovskou příležitost! Celosvětově známá chlapecká skupina One Direction vyhlásila konkurz na pátého člena s...