Yüzü allanan oğlan İlker'in kolunun altına iyice sinip sığınırken Öncü sinirle bir küfür daha savurdu dişleri arasından.
Kadınlar ya da erkekler fark etmezdi.
Kirli düşlere sahip ağabeyi daima eve birilerini getirir hevesi geçince bir kenara itinayla yollardı.
Kim olursa olsun Öncü sinirden alevlenen alev mavilerini çekemiyordu zira burada Ceylin ve Eflin varken yabancı insanların eve girip çıkmasına toleransı yoktu.
Kız kardeşleri ve onların anneleri bu evdeyken "hovarda" baba ve ağabeyinin yatak odalarına bu evde yer yoktu."Acele bir karar."dedi babası bir kız olsa daha kolay olabileceğini varsayarak.
"Hem bunun için ülke dışına gitmen gerekir İlker.""Giderim.."dedi İlker gevşek bir gülüşle soluk mavilerini dikerken babasına.
"Burçak için değer..."diye mırıldandı.İsminin Burçak olduğunu öğrendiği oğlana sert bir bakış attı Öncü.
Buram buram varoş kokuyordu.
Belli ki İlker ve asla savurmayı bırakmadığı kirli aile mirasının kokusuna gelen ve kuyruk sallayan yüzbinlercesinden biri dahaydı.Babası ve Ilker sayesinde o denli para kokusuna köle olmuş varoş görüyordu ki Burçak ne ilkti ne de sondu.
Tek bir farkı vardı.
Genelde eve getirdikleri kadın idi.
Bir erkeği elinden tutup getirmeye tenezzül etmiyordu ya da kadınlara göre tek gecelik olarak kalıyordu erkek aşıkları İlker'in.Burçak baştan aşağı kızarırken "Merhaba.. "diye mırıldandı kadife kadar ince bir sesle.
Öncü durumun saçmalığını sorgulamıyordu zira artık mide bulantısı verecek kadar şahit olmuştu çarpık ilişkilerin her birine.
Birden fazla kişiyle bile olan ağabeyinin uçuk ve kirli fantezilerine de aşinaydı babasının " binlerce" oyuncağına da.Öncü sadece Nisa ve kızların olduğu evde bu tip çarpık ilişkilerin olmasına tahammül edemiyordu.
Ve alev mavisi yangın rengi gözleri ateş saymaktan geri durmadı.
Ceylin ve Eflin'e bakınıp babasına geri döndü.
"Kardeşlerimin olduğu bir evde yabancı bir erkeği görmek istemediğimi tekrar belirtmeme gerek yok.""Yabancı bir erkek mi?"dedi Ilker soğuk ve kasıntı erkek kardeşine bakınıp.
"Öfkeli küçük kardeşim alışsa iyi eder. Çünkü o artık benim eşim olacak kişi.
Burçak burada bizimle kalacak.""Ne zamana dek?"dedi Ceylin sıcak bir tebessümle elini Burçak denen oğlana uzatırken.
Eflin de uzatacak oldu lakin Öncü'nün delici bakışlarıyla kendini geri çekerek sadece baş selami ile yetindi kız."Evlenip evimize gidene dek."diye yanıtladı İlker telefonuna gömülüp.
"Eşyalarını odama yerleştirsene canım. Durma öyle yabancı gibi."Burçak her halinden belli olan gergin bakışlarıyla birlikte bir evdeki kadınlara bir de kendisine bakan sinirli kumral adama bakındı acizce. "Birlikte çıksak? Odanı da bilmiyorum hem...Karıştırmak istemem odaları."
Öncü sinirle bakındı Burçak'a.
Vakit vakitti.
Baş başa kalma vakti.
"Ben."dedi Öncü oğlanın valizine uzanırken. "Müstakbel eniştemi uğurlarım odasına."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasaklarda
Romance"Ben seni uzaklarda, ben seni tuzaklarda Ben seni yasaklarda sevdim, ben seni yasaklarda..." Tutulduğum aşkın adı yasak aşk. "Yasaksın..."diye yineledi. "Sen bana yasak elmasın."