Bir Garip His

3.7K 279 54
                                    

Öncü bütün geceyi dışarıda içerek geçirmişti sevgili dostlarıyla.

En azından bu çevreden insanlar haricinde hoş sohbet edebileceği bir kaç arkadaşı vardı. Ne babasının kirli oyunlarında yer alan adamlardı ne de o alemin bilindik adamlarıydı bunlar. Üniversiteden kalma dostluklarıydı Öncü'nün.

Birlikte her sıradan adamın yaptığı gibi denize karşı bir sahil meyhanesinde iki tek atabildiği ve tonla muhabbeti paylaşabileceği adamlardı. Gece güzel başlamıştı. Öncü arkadaşları Melih ve Arif ile birlikte rakısını yudumlarken çalgıcılar en kıyağından müziğini yapıyor ve gece yine olması gerektiği gibi...

Ancak gece olması gerektiği gibi sonlanmamıştı.Yan masadaki üç beş şerefsiz kendi halinde içkilerini yudumlayan kadınların masasına laf atmaya başlayınca Öncü birilerinin kafasında buz dolu bir tabak kırmış,yumruk yumruğa birilerinin soluğunu keserken gecenin kanla boyanmasına neden olmuştu.

Elbette soyadı yüzünden polis gelince olduğu gibi kaçmak zorunda kalmıştı zira Karaca soyadını duyacak olan polis direkt olarak babadan gelme bu soyadın etkisiyle mevzuyu olmadık yerlere çekecekti. Arif ve Melih karakola ifadeye giderken kolundan kesik alan Öncü ise kan sızan gömleğiyle birlikte gecenin kuytusunda eve adımlamıştı.

Babası hangi metresiyleydi bilmiyordu ama evde değildi. Bu iyiydi. Böyle durumlarda kız kardeşlerine görünmeden Nisa Hanım oğlana pansuman ederdi. Bazen Ceylin uyanır ağabeyine nutuklar çekerdi ama babası evde olmadığı sürece konuyu kapatarak odasına çekilirdi Öncü.Lakin şimdi babası yoksa da İlker gereksizi evdeydi ve İlker denen zibidi babasının kuklası gibi dolanmayı sevdiğinden sebep Öncü ne adım atsa uçururdu bilgileri.

Saat o kadar geçti ki...

Ne Nisa Hanım uyanıktı ne kızlar. İlker ve yeni varoşu da muhtemelen yataklarında huzurla uyuyordu.Bu iyiydi. Öncü kendi kendine pansuman yapabilirdi...Karanlığın hakim olduğu konaktan içeriye adımladığında önce bahçe ışıkları içeri giren salona bakınsa da mutfaktan yanan loş ışıkla duraksadı.

Evde hala uyanık biri vardı.

Mutfağa doğru adımlayan Öncü alev mavilerini dikti öylece mutfaktaki kişiye...

Burçak denen oğlan iki eliyle kavradığı bardaktan su içiyordu sessizce ve.. Pek de uygun olduğu söylenemezdi.

Üzerinde incecik transparan ve dantelli bir kumaş vardı. Bir erkeğin genelde giymediği türden. Yalnızca göğüslerini temsilen kapanan ve olduğu gibi içini gösteren ince transparan bir danteldi bu.Bacakları tamamen çırılçıplaktı ve beyaz uzun sütunlar halinde görünüyordu uzaktan bile.

Ve onun kalçalarını dahi kapatmayan ipek kuşaklı bir sabahlıkla duruyordu öylece.Tam kalçalarının hizasında duran ve örtmeye bile yetmeyen eksik kumaşlı haliyle...Yalnızca mahremi gizleyen lakin merak ve içgüdü tetikleyici olarak soru işareti olarak...

Açık kapı bırakılmış halde.

Oğlan omzuna uzanan karamel rengi saçlarıyla yorgunca su içiyordu. Karamel rengi saçlar terden birbirine yapışmıştı ve nefes nefeseydi hala Burçak'ın göğsü.

Sevişmiş gibi görünüyordu ve bu tamamen seks sonrası görünüştü...

Sinirle yumruklarını sıkıp mutfağa doğru adımladı Öncü. Yerinden sıçrayan ve panikle Öncü'nün kanlı koluna bakan Burçak irileşen badem gözleriyle kendi ağzını kapattı çığlık atmamak için. "İ-iyi misiniz?"

"Çekilsene."dedi Öncü oğlanın transparan kumaştan pembe ve dik görünen uçlarına sinirle bakarak.

"B-ben.."

"Yara bandı var çekmecede.."diye mırıldandı Öncü yutkunup. "Uzatır mısın ?"

"Bir şey mi oldu.."diye fısıldasa da Burçak Öncü'ye yara bandını uzatıp endişeyle bakınmayı sürdürdü.

"Hassiktir ya!"diye gürledi Öncü zira kolundan sızan kan mutfak fayansına ve halısında damlamaktaydı. "Bez yok mu ?"

Yarayı sarmalık bir şey lazımdı ve etrafta ne bir havlu ne de bir bez görüyordu Burçak.

"Bekle.."diye aceleyle mırıldandı ve ince kıvrımlı belini tutan sabahlığın ipek kayışığını çözüp yavaşça bastırdı Öncü'nün kanına.

Ancak bu yeterli değildi. Öncü acıyla yüz ekşitirken sabahlığını omzundan sıyırıp sadece erkekliğini örten ancak kalçalarını gözler önüne seren bir ipli tanga ve transparan braletle duraksayan Burçak kalmıştı.

Abisine ait olan.

Abisinin belki de bir kaç dakika önce kendine yeniden ait ettiği.

Abisi tarafından terletilmiş...

Çok güzel olan.

Ama abisine ait olan...

Burçak endişeyle Öncü'nün kolunu suya tutarken Öncü zorlukla yutkundu.

Abisine ait olamayacak kadar güzeldi.

YasaklardaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin