Sen Olmayınca

2.3K 222 83
                                    

----------------VOTE VE YORUM BIRAKMAYI UNUTMAYIN -------------

Beni buradan kurtar gidelim 

Yolumu kaybettim güzelim 

Sen olmayınca, sen olmayınca 

Kara gölgeler düşmüş yüzüme

 Kötü bir adam girmiş içime

 Sen olmayınca, sen olmayınca 

Yaramı sarsan iyi gelir 

Belki zamanla iyileşir 

Ama sabretmeyi öğrenmem gerek 

Korkularım yine döndü geri 

Yine karşımda eskisi gibi 

Çok da geç olmadan beni bulman gerek

 Anlatırım derdimi geceye 

Uyku diker yırtık kalbimi 

Sen olmayınca, sen olmayınca 

Bana kızınca neler söyledin 

Başka şeyler söyledi gözlerin

 Beni kandırma geçiyor zaman 

Hala beni seviyorsan 

Beni buradan kurtar gidelim

 Yolumu kaybettim güzelim 

Sen olmayınca, sen olmayınca 

-------

Yangın mavisi gözleri artık yalnızca göz kapaklarının ardında sakınmış bakışlarında değildi.

O yangının her zerresi artık Öncü'nün bedenini bir sis gibi kaplayan alevler bütünüydü. Kendi ateşiyle dans etme sanatını kendi kurmuş gibiydi. Öfkesi artık gözlerinin ardında kalmıyordu. Nefret ve öfkeden salt oluşmuş gibi duran kalbi zifirini içine atmıyordu.

Öncü Karaca,Karaca'nın bin tonundaki karacalığın kara ziftini ruhuna,kalbine,değiştiremeyeceği geçmişe akıtırdı. Her Karaca kötüydü madem ; ama en büyük zararı kendineydi.

Burçak gidene dek. Burçak'a imkansız ve geri dönülemez şekilde vurgun bitmiş aşkı da onunla birlikte boğazın dibine gömülene dek...

Şimdilerde kara gecelerden daha kara zift gibi öfke kusuyordu Öncü.

İlker'in kafasına silahın kabzasıyla vururken tükürürcesine inletti Karaca Konağını. "SANA SEVKİYAT İPTAL DEMEDİM Mİ AMINA KODUĞUMUN ! İPTAL DEMEDİM Mİ BEN SANA!"

Öncü kendi ağabeyinin başını silah ucuyla yararken İlker'in açılan kaşından sızan kanla daha da hırslanıp yumruk yemekten morarmış yüzüne bir tokat daha savurdu Öncü. "Sana ne dedim...Sen ölmeyeceksin..."diye fısıldadı. "Sen böyle sürüneceksin...Sen kendi kendini bitirene kadar sürüneceksin böyle.."

İlker bir put gibi Karaca ailesinin başında dururken günlerdir Öncü'nün sert vuruşlarıyla attığı sayısız dayakla kan kusuyor,inliyordu. Eli ve ayakları kırık hale geldiği için yerinden doğrulamazken Öncü daha da sert vuruyor ve en pis işlere bizzat İlker'i sürüyordu.

YasaklardaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin