-VOTE VE YORUM BIRAKMAYI UNUTMAYIN.
-Kenar süsü oldum hayatında
Yani olmasamda olurdu
Kaza süsüde verirdim vefatıma
Yokluğum boşluk yaratmazdı
Seni aramamam sormamam
Bakmadan uzaklaşmam
Eminim çok hora geçti
Hurdaya çıktı içim
Farkettin mi hiçe döndüm
Çürüye çürüye tükendim
Rezil ettim kendimi
Dağıttım içtim düştüm ona buna ağladım
İçimden döküldüm
Gülmeyi unuttum
Kendimi dinlemekten
Hastalık hastası
Oldum senin yüzünden...
Burçak çatal bile değdirmediği tabağa boş bakışlar atarken masadakilere göz gezdirdi. Ceylin karşısında otururken dudaklarını büküp mırıldandı.
"Hasta mısın Burçi?"dedi gülümseyen kız.
"Y-Yok."dedi Burçak korkuyla.
"Hasta gibi görünüyorsun."diye yanıtladı Eflin kikirderken. "Normalde divalar gibi süslenip iniyordun ya şuradan, şimdi böyle.."
Böyle?
Burçak şuan kendi dış görünümünü umursayamayacak kadar telaşlı hissederken Ceylin kardeşi yerine yanıtladı. "Evlenmeden kendini saldın galiba."diye kıkırdadı kız.
"İyi ki doğuramıyorsun demek ki yiğenlerimiz doğsa yüzüne bakılmaz."diye sırıttı Eflin tatlı tatlı. "Alınmıyosun dimi ? Şakacıktan.."
"Uğraşmayın çocukla."diye mırıldandı telefondan kafasını kaldırmadan kahvesini yudumlayan kadın. "Sizi de görürüm yarın."
İlker umursamazca Burçak'ı süzerken mırıldandı dudakları arasından. "Burçak başka şeylerle ilgileniyor asıl ilgilenmesi gerektiğinin ben ve kendisi olduğunu,unutmuş. Ama hatırlatırız dimi kızlar? Uyum sağlamaya çabalıyor."
Burçak zehirli aştan bir lokma almadan kendini sıkarken İlker silahın ucuyla masa örtüsü altından hafifçe okşuyordu dizini.
"Yine de göz zevkimiz için."dedi Ceylin. "Bence en azından saçını toplasaydın be Burçi."
"Abi kredi kartından versene Burçi'yi de götürelim alışverişe..Baksana malzemeleri bitmiş..."
"Bi susun sabah sabah."dedi Nisa Hanım tersçe kızları süzüp. "Kafam almıyor sizi. Oğlum sen de doyduysan al götür sevgilini odaya orada edin sohbetinizi. Başım ağrıyor."
"Ev bizim."dedi İlker kadını tersçe süzüp. "Sonradan gelen sensin, git odanda dinle kafanı?"
Nisa suskunca kahvesine bakınırken Ceylin ile Eflin telefonlarına bakınmayı sürdürüyor sanki "siktir edilen" anneleri değil de bir yabancı gibi umursamazca birbirlerine bir şeyler göstermeyi sürdürüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasaklarda
Romance"Ben seni uzaklarda, ben seni tuzaklarda Ben seni yasaklarda sevdim, ben seni yasaklarda..." Tutulduğum aşkın adı yasak aşk. "Yasaksın..."diye yineledi. "Sen bana yasak elmasın."