Yasak İhlali

3.2K 276 168
                                    

"Ne güzel olmuşsun.."diye mırıldandı İlker yanında uzanan oğlanı süzüp göz kırparken.

"T-Teşekkürler."diye heyecanla gülümsedi omzuna dökülen karamel rengi tutamlarını geniş  bir fırçayla taramakta olan Burçak heyecanla. "B-Beğendin mi!"

"Hıı."dedi İlker sırıtıp mavilerini gezdirirken. "O kadar süslenmişsin boşuna gitmesin."

"Anlamadım ?"dedi Burçak gülüşü yüzünde solarken.

"Biz diyorum."dedi İlker dudakları alayla kıvrılırken. "Evleneceğiz ya hani."

"E-Evet."dedi Burçak heyecanla.

"Ne zaman kendini bana sunmayı düşünürsün tam olarak Burçak?"diye mırıldandı İlker. "Ortaokulda değiliz."

"İlker..."dedi Burçak rahatsız bir tavırla kendini geri çekerken. "Bunu..Bunu konuşmuştuk."diye fısıldadı. "Lü-Lütfen bir daha konuşmayalım."

"Konuşmayalım İlker,yapmayalım İlker."diye homurdandı esmer oğlanın üzerindeki ince hırkayla oynarken alayla. "Burçak, bir aydır beraberiz."

"B-Biliyorum."

"Ve sen."dedi İlker alaylı bir sesle. "Küçük çocuklar gibi yan yana uyumamız haricinde hiç bir şeye izin vermiyorsun."

"Z-Zamanı gelince.."dedi Burçak dudaklarını birbirine bastırıp. "Uygun zamanda..Acele etmemize."

"Acele etmemize gerek yok mu?"diye yanıtladı öfkeyle harlanan maviler. "O zaman ne bok yemeye her gün saatlerce süsleniyorsun püsleniyorsun, duvarlar görsün diye mi giyiyorsun o şeyleri. Peşinden koşturup yalvartmaktan başka bir şey değil bu!"

"İlker.."dedi yutkunup surat ekşiten Burçak. "Seni anlamaya çalışıyorum sen de biraz beni anlamaya çalışsan."

"O değilim diye mi?"diye sırıttı İlker. "Onu ben öldürmedim."

"A-Alakası yok. Bu konuları konuşmuştuk,lütfen bana tekrar."dedi Burçak kesikleşen nefesiyle. "Lütfen bir daha anlatma bana onları."

"Ben erkeğim."dedi İlker altına basa basa ve Burçak'ın ince keskin çenesini hafifçe kavrayıp avuçladı. "Bazı ihtiyaçlarım var."

"İ-İlker.."diye fısıldadı Burçak kahvelerinden yaş süzülürken. "Bana karşı anlayışlı olacağını ve ne zaman istersem o zamana kadar bekleyeceğini konuşm.."

"O, o zamandı."dedi İlker sabırsızca. "Seninle yatmak istedikçe bir bahane bulup sıvışıyorsun."

"İlker."dedi Burçak yataktan doğrulurken. "Bu konudan rahatsız oluyorum kapatabilir misin?"

"Sevgiline vermiyorsun."diye mırıldandı İlker parmağıyla 'bir' işareti yaparken.

"Her dokunduğumda ateşe değmiş gibi kaçışıp duruyorsun."diye homurdanmayı sürdürdü İlker 'iki' parmağını kaldırırken.

"Yan yana uyuyup uyanmak haricinde hiç bir şeye izin vermiyorsun." diye mırıldandı İlker parmağıyla 'üç' yaparken.

"Sonra bana kızıp kırılıyorsun."diye derin bir nefes verdi İlker. 

"B-Ben anladığını söylemiştin."

"Tamam işte evlenirim seninle dedim ya."dedi İlker omuz silkip. " Bu kadar meraklıysan evlenmeden önce olmaza,yarın gideriz evleniriz istersen."

"B-ben onu kast etmemiştim ki."diye fısıldadı Burçak kimse duymasın diye kapıya bakarken. "Ben aile kurmak istiyorum. Ben sadece aile kurabileceğimize emin olduğumuz zaman.."

YasaklardaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin