-Én... én meleg vagyok – mondom és elfordítom a fejem. Annyira féltem a reakciójától. Féltem, hogy undorodni fog tőlem, hogy minden megváltozik ez miatta a kijelentésem miatt. Viszont legjobban attól rettegtem, hogy ő is bántani fog ez miatt.
Halkan felnevet, mire lassan felé fordultam. Mosolyogva rázza a fejét és úgy néz, mintha büszke volna a kijelentésemre.
-Tudom Rachel – vonja meg a vállát. – Mióta is ismerlek? Tizenegy éve? Hidd el, nekem is feltűnt, de ez nem számít. Azt szeretsz akit csak akarsz.
-Akkor...akkor nem utálsz? – kérdem szipogva, mire halkan felnevet és szorosan megölel.
-Dehogy utállak te lüke – nyom egy puszit a homlokomra, majd gyorsan meg is törli azt, mivel gondolom szájfényes maradt. – Viszont, most hogy ezt megtudtam – mutat idézőjeleket – mond el! Mi bánt igazán? Mi történt?
-Én csak... nem is tudom. A szekrényemhez mentem és... és Bruce éppen firkált rá, aztán megláttam, hogy mit írt és... és mindenki elkezdett nevetni – Angel szinte rögtön felállt és felém nyújtja a kezét, amit el is fogadok.
Kézen fogva mentünk végig a folyosón, amit elég sokan észre is vettek és szinte rögtön össze súgtak mögöttünk. Nem értettem őket. Nem most először megyünk, így végig a folyosón. Viszont most, hogy a legtöbben látták a firkát a szekrényemen, rögtön rosszre gondolnak.
Bementünk az osztályba. Bruce a hátsó padba ült. Mikor meglátott hangosan felnevetett. Angel elengedte a kezem és a fiújához sietett, Tomhoz. Valamit súg a fülébe, majd idegesen Brucera néz, mire Tom rögtön felállt és Bruce felé indult.
-Hé haver? Neked mi bajod a melegekkel? – Tom teljesen fel volt háborodva és ezt a hangján is lehetett hallani.
-Röhejesek és undorítóak – mondja a fiú egyszerűen, mire páran egyetértően bólintanak.
-Szerinted ez undorító? – fogja meg a kezem Tom és maga elé állít. – Hülye vagy haver? Nézz már rá Rachelre... dögös – szinte mindenki végig mért, mire érzem, hogy arcom kivörösödik. – Gondolj csak bele, ha fele ilyen dögös csajjal csinálná Rachel. Nem tudom ti hogy vagytok vele, de szerintem az kurva szexi volna – kissé maga mögé húz védelmezően, majd halkan felnevet. – Oh, azt hiszem tudom mi a te bajod haver. Bele vagy zúgva Rachelbe!
Bruce felállt, feje elvörösödik. Nem szólt semmi csak sietősen távozott az osztályból. Angel szinte rögtön Tomhoz szaladt és egy puszit nyomott az ajkára, majd mindketten felém fordultak.
-Köszönöm – mosolygok rájuk.
-Igazán nincs mit. Nagyon utálom a homofóbokat és a rasszistákat – forgatja meg idegesen a szemét Tom. – Mit szólnál ha este átugranák hozzád? – suttogja Angel fülébe, mire elmentem onnan.
Ezután nem volt semmi extra dolog a suliba, minden ment a megszokott dolgok szerint. Suli után elmentünk Angellel kávézni, azután az utunk ketté vált. Én visszamentem a kollégiumba tanulni, még ő Tomhoz ment, aki a városba lakott.
Este elmentem zuhanyozni. A víz éppen kellemes hőmérsékleten volt. Léptek hangját hallottam, de nem törődtem vele. A zuhany függöny hirtelen elhúzódott. Angel állt ott meztelenül. Belépett mellém a zuhany alá és visszahúzta a függönyt.
-Te... te mit csinálsz? – fordulok a fal felé.
-Mindig együtt zuhanyozunk – fogja meg a derekam és lassan maga felé fordít.
YOU ARE READING
Az a hülye végzet
RomanceNégy különböző ember. Talán a sors akarta, hogy találkozzanak vagy talán véletlen volt. Egy biztos, ami összehozta őket, az csúnya, kegyetlen játékot játszik. Ha kíváncsi vagy Rachel és Angel, illetve Lara és Hope történetére tarts velem. (Ez a tör...