9.rész

305 25 3
                                    

Mikor megtalálta a szerinte tökéletes tartalmat, akkor felkapcsolta a tv-t és már indult is a játszma.

Megmondom őszintén engem nem nagyon hoz láza ez az egész pornógráfia szóval nagyon semmi reakcióm nem volt rá. Sőt, mondhatni, hogy kicsit unatkoztam is.

Mikor eltelt már egy bizonyos idő a videóból lassan Angelre néztem. Arca ki volt vörösödve és ajkát harapdálta, miközben kitágult szemekkel meredt a képernyőre. Hmm szóval neki bejön a tartalom. Megnyaltam alsó ajkam és végig néztem raja. Szinte biztos voltam benne, hogy teljesen be van már indulva.

-Ez csalás, te nem is nézed – kiált rám, mikor rajtakap, hogy őt nézem.

-Nem érdekel ez a videó. Te sokkal intenzívebb hatásokat váltasz ki belőlem csupán azzal, hogy itt ülsz mellettem, mint az a két lány – suttogom fülébe, mire halkan felnyög. – Gyerünk baby, csináld csak bátran. Mindketten tudjuk, hogy úgy is te veszítesz és minden bizonnyal erre is ment ki az egész játék. Tudom, hogy szereted az izgalmakat! Nem de Angel? – kérdem vigyorogva, mire ő is felém fordult.

-Csókolj meg – suttogja, mire gondolkodás nélkül teljesítettem a kívánságát. – Vesztettél – mondja diadalittasan, mire nevetve hátra döntöm a fejem. Nem hiszem el, hogy bedőltem ennek a trükknek.

-Ez nagyon csúnya volt tőled – nézek rá nevetve.

-Nos Rachel Darlin, mivel vesztettél, azt teszek veled, amit csak szeretnék – ül a csípőmre. -Az enyém vagy!

Kezemet reflexből derekára teszem, de ő leveszi magáról és fejem fölé fogja azokat. Homlokunkat össze támasztotta és csak néztünk egymás szemébe.

-Azt akarom, hogy hagyd ott a kezeidet – kezdi el nyakam csókolgatni.

Elengedte a kezem, de én ott hagytam, pont ahogy kérte. Lehunytam a szeme és élvesztem a kis előjátékunkat.

Lassan levette rólam a ruhámat, amiben természetesen segíteni akartam, hogy hamarabb lekerüljön rólam, de ő nem hagyta. Minden nagyon lassan csinált ezzel is engem még jobban beindítva.

Magáról is levette a ruháit és vissza ült a helyére, azaz a csípőmre. Szinte rögtön a mellei felé nyúltam, de ő újra lefogta a kezeimet.

-Ahh ez kínzás – mondom, mikor megint vissza nyomja a kezeimet. -Itt vagy az orrom előtt és nem érinthetlek meg! Kérlek Angel – kezdek el mozgolódni alatta.

-Majd talán, ha jó kis lány leszel és itt hagyod a kezeidet – teszi vissza a fejem fölé. – Tudod miért van ez Rachel? – kérdi csábosan, miközben lassan táncol rajtam.

-Mert vesztettem!

-Mert vesztettél – kezdi el mellkasom csókolgatni.

...

-Wao – lihegi mikor mellé feküdtem. – Rég volt ennyire szenvedélyes a szex közöttünk – húz magához és betakarja meztelen testünket.

-Szex? Ez nem szex – rázom a fejem és megsimítom az arcát. – Ez annál sokkal több. Ez szeretkezés, szerelmeskedés – mondom az utolsót egy hatalmas mosollyal.

-Annyira szeretlek. Ha elvesztenélek én nem tudom mi volna velem – arcán végig folyik egy könnycsepp, amit gyorsan letörlök.

-Hey, néz rám. Soha nem fogsz elveszíteni. Amíg azt nem fogod mondani, hogy kopjak le addig mindig melletted leszek. Mert én is szeretlek és szeretni is foglak egész életembe – csókolom meg. – Ki lesz a baba donorja? – hozok fel egy számára kedves témát, hogy ne szomorkodjon.

Az a hülye végzetOù les histoires vivent. Découvrez maintenant