32.rész

265 25 6
                                    

-Lara – hallok meg egy ismerős hangot. – Lara – kezdi el az illető arcomat simogatni, mire rögtön felriadtam és ijedten össze kuporogtam. – Csak én vagyok az kislány, James vagyok – suttogja, mire lassan rá nézek. – Most megfoglak és felviszlek az emeletre jó? – kérdi, mire bólintok egy aprót.

A fiú úgy kapott fel, mintha valami zsák lennék. Mikor felértünk a szobába lassan az ágyra tett.

-Hol van Olivia? – kérdem és próbálok felülni, de mindenem fájt.

-Gondolom alszik.

-És Paul?

-Ő is alszok. Magam takartam be.

-Noah is jól van?

-Elküldtem patikába pár gyógyszerért. Bármelyik percben itt lehet – ahogy kimondta az ajtó elkezdett nyitódni. Jake jött be rajta, mire James feláll, de az ágyam mellett marad. Keze ökölbe szorul.

-Tűnj a szobádba.

-Nem mozdulok Lara mellől.

-James, menj – nézek a fiúra, mire megrázza a fejét. – Kérlek – mérgesen az ajtó felé indult.

Jake elindult felém, majd mikor ott volt az ágyamnál egyik lábával feltérdelt rá. Végig simított arcomon, mire elrántom a fejem. Kezeit hirtelen nyakamra tette és elkezdte azt szorítani. Próbáltam levegőhöz jutni, de annyira szorított, hogy az lehetettlen volt.

-Ha valakinek szólni mersz erről az új iskoládba... visszajövök és nem leszek ilyen kedves – újra kezd minden sötétedni. – Megértetted? – üvölti az arcomra, mire bólintok egy aprót.

Elengedte nyakam, mire rögtön oda kaptam és próbáltam újra levegőhöz jutni. Jake kiment az ajtón, én pedig össze gömbölyödtem és elkezdtem halkan sírdogálni. 

-Jake nagyon nagy fasz volt már bocsánat – Rachel a szőnyegen feküdt már, mivel azt mondta a kanapé kényelmetlen.

-Igen, ő tényleg az volt. Ez után egy hétig nem is mertem sehova menni, mivel az arcom olyan hatalmasra dagadt, hogy még sminkkel sem tudtam elfedni.

-Sajnálom, hogy ennyit kellett szenvednie. El sem tudom képzelni, hogy ez milyen lehetett.

-Minden rosszban van valami jó és ezt soha ne feledd el Rachel. És bizony ebből is kisült egy jó dolog, hogy nem voltam egy hétig suliba.

-És mégis mi?

-Megtudtam, hogy Hope Miller érdeklődött irántam Miketól. Megkérdezte a fiút, hogy tud-e rólam valamit, hogy hol lakom, hogy mit szeretek csinálni, hogy szerinte van-e esélye nálam. Szó szerint mindent ki akart deríteni rólam, amit csak lehetett.

-És Mike nem hazudott neki? Mármint a fiú szerelmes volt magába, ilyenkor teszünk olyant amit nem kéne. Tudom, az én kapcsolataimat is néha szabotálta a mostani barátnőm – nevet fel az emléken. Minél többet mesél erről a lányról annál unszimpatikusabb. Ki az a rohadék, aki direkt szabotál egy kapcsolatot? Nem értem Rachel, hogy tudott bele szeretni egy ilyen emberbe. Picit már várom az ő történtet, hisz lehet csak én ismerem félre a nagy szerelmét.

-Igen, ez igaz, de Mike nem hazudott semmiben sem Hopenak. Mindent elmondott neki, hogy hogyan kell a közelembe viselkedni, hogy ne tegyen felém hirtelen mozdulatot, hogy csak akkor érjen hozzám, ha lássa rajtam, hogy engedélyt kap rá. Mike még azt is elmondta neki, hogy mit szeretek csinálni, hova szeretek járni. A címemen kívül mindent elmondott neki.

Az a hülye végzetحيث تعيش القصص. اكتشف الآن