41.rész

584 31 29
                                    

Pár hónappal később:

A szülőszobába vagyok és fogalmam sincs mi folyik körülöttem. Angel sikoltozik a fájdalomtól, az orvos pedig kiabál vele, hogy maradjon csendbe. Annyira szorítja a kezem, hogy már szinte én is sikoltanák a fajdalomtól, de próbálok erős maradni.

-Most nyomjon – kiált az orvos, mire Angel még jobban szorítja a kezem. Halkan fel szisszenek. – Már látom a fejét, gyerünk anyuka.

-Nagyon ügyes vagy kincsem. Mindjárt kint van – próbálom bíztatni.

-Soha többet nem leszek terhes megértetted? – kiált rám, mire ijedten bólintottan párat.

-Nyomjon – kiált a doki.

Baba sírást hallottam, mire elmosolyodtam. Angel teste ellazult és fáradtan feküdt az ágyba.

-Gyönyörű kis fiú – nyomok egy puszit izzadt arcára, mire fáradtan rám néz és elmosolyodik.

Mikor a nővérek megmosdatták a babát Angel kezébe adták. Jó nagy fiúcska. Most már nem csodálom, hogy ennyit szenvedett vele Angel.

-Melyik szobába találom Hope Millert? – hallok meg egy ismerős hangot.

-Ebbe, itt.

-Mindketten jól vannak?

-Természetesen asszonyom. A szülés sikeres volt – ahogy ez a mondat elhangzott az ajtó kinyitódott.

Lara lépett be az ajtón és rögtön Angel mellé siet.

-Sajnálom, hogy nem tudtam hamarabb jönni. Mikor Rachel felhívott rögtön elindultam, de dugó volt – kapkod levegő után a nő és látszott rajta, hogy tényleg sietett. – De aranyos – néz rögtön a kicsire. – Végül mi lett a neve? – kérdi izgatottan, mire össze néztünk Angellel és szinte egyszere válaszoltunk.

-Mike Miller – a nő szeme könnybe lábadt, majd hangosan felnevet.

-Ha ezt elmesélem neki, hátast fog dobni a vénség – kezd el rögtön telefonjába pötyögni. Az üzenete után szinte pár másodperc után lehetett hallani, hogy hívják.

-Ő az. Biztos akarja látni a kis Miket – annyira izgatottnak tűnt és szinte rögtön fel is vette.

-Szia kis lány, gratulálok – kiált Mike a telefonba. – Nagyon megtisztelő, hogy az én nevemet kapta – mosolyog ránk a képernyőről a férfi.

-Te voltál a legjobb férfi az életembe. Ennyit megérdemelsz hálám jeléül – mondja Angel fáradtan.

Az ajtó újra kinyílt, mire mind odakaptuk a fejünket. Azt hittem rosszul látok.

-Elnézést, de kik maguk? – kérdi Angel.

-Anya, apa... ti mit kerestek itt?

-Oh, elnézést. Nem tudtam, hogy maguk Rachel szülei – szabadkozik rögtön a lány.

Teljesen lefagytam. Mit keresnek itt? Mármint, elmondtam nekik hangpostán, hogy unokájuk lesz, de nem gondoltam volna, hogy meghallgatják azt, hisz soha nem szokták.

-Elnézést, udvariatlan vagyok. Anya, apa... ő itt Lara Jones, Angel anyukája. Ő Angel a feleségem. A pici pedig Mike, az unokátok – hadarom el még most is teljesen hitetlenkedve.

Miután mindenki üdvözölt mindenkit, kínos csend telepedett a szobára.

-Hoztunk ajándékot. Ide nem tudtuk behozni. Ömm egy babaágy. Gondoltuk jól jönne nektek – mondja anya.

Az a hülye végzetDonde viven las historias. Descúbrelo ahora