April PoV
- Undorító vagy! - vágott undorodó fejet a mellettem ülő Kiara, mert vele szemben John éppen a szájában lévő megrágott kaját mutogatta körbe az asztalnál ülőknek.
- Nyá-nyá-nyá. - csámcsogott John válaszul, miközben áthajolt az asztal felett, hogy közelebb kerüljön Kiara-hoz.
Csak a fejemet ráztam a viselkedésükön.
Az iskola kávézójában ültünk éppen, ahogy még sokan mások, kiélvezve hogy hétvége van, és senki nem zaklat házi feladatokkal vagy beadandókkal. Akkora volt a hangzavar, hogy nehéz volt bármit is kivenni a beszélgetésekből, még néha a sajátunkból is. Sokszor csak annyit hallottam, hogy valaki rám köszön, akár a kávézó másik végéből is, ami miatt az arcomra kellett, hogy erőltessek egy mosolyt.
Fogalmam sincs, hogy kik ezek az emberek.
- Min töröd a fejed? - rúgta meg a lábamat gyengéden Emily, a legjobb barátom.
Tekintetemet az asztalról felé fordítottam, majd kérdőn összevontam a szemöldököm: - Mi? - kérdeztem.
- Azt kérdeztem, hogy min töröd a fejed? - nézett rám kíváncsian: - Mintha nem lennél itt.
- Csak gondolkodtam. - vágtam rá rögtön: - Tudod, hogy folyton jár az eszem valamin. - igyekeztem szépíteni a helyzetet.
Felsóhajtott, majd küldött felém egy pillantást, miszerint ennek még nincs vége, végül ennyit szólt: - Ha te mondod...
Tudom, hogy nem fogja annyiban hagyni, de mégis mit mondhatnék neki? Hogy elveszettnek érzem magam a saját életemben? Hogy idegesít, amiért mindenki azt gondolja rólam, hogy tökéletes vagyok annak ellenére, hogy a lehető legtávolabb állok a fogalomtól?
Ezt nem tehetem.
Nem értené meg, csak annyit mondana, hogy túlgondolom a dolgokat és éljek a pillanatnak. Élvezzem ki, hogy ennyien szeretnek és a társaságomat akarják.
Csakhogy én nem ezt akarom.
Gondolataimból Kiara nyers felszólalása szakított ki: - Harris már megint téged bámul.
Az említett fiú irányába fordítottam a fejem, aki pár asztal távolságra ült csak tőlünk és abban a pillanatban, hogy oda néztem visszafordult a haverja felé, mintha semmi sem történt volna.
- Már fel sem tűnik. - feleltem, miközben akaratlanul is végig járta a tekintetem az asztalukat, hátha Riley is ott van. Már előtte is nehezemre esett, viszont a tábortűz óta szinte lehetetlen őt kiverni a fejemből.
- Tényleg? - lepődött meg Emily: - Pedig még engem is idegesít. - tette hozzá.
- Bejössz neki. - folytatta Kiara: - Miért nem mozdulsz rá? Jóképű srác. Még én is benne lennék. - incselkedett.
- Undorító. - rázta meg a fejét Emily, majd így folytatta: - Viszont tényleg jóképű.
- Nem az esetem. - vágtam rá.
- Igen-igen. - sóhajtott fel Kiara: - Tudjuk. - majd mielőtt mondhatott volna bármi mást is, a többiek egységesen belekezdtek.
YOU ARE READING
Aztán jöttél...
Romance-(...)Tudod, amikor ide kerültem, csak az egyetemre való bekerülés lebegett a szemem előtt. Nem akartam barátokat, vagy bármi mást, csak a legjobb akartam lenni abban, amihez értek. - sóhajtottam a hajamba túrva. A szeme távolinak tűnt, mintha elves...