April PoV.
- Szóval akkor tényleg? - nézett rám vigyorogva Emily, miközben a szekrényembe pakoltam. Éppen vége lett az utolsó órának is, Emily pedig pletykára éhezve várt a folyosón.
- Igen, tényleg. - nevettem fel.
- Végre. - sóhajtott fel, miközben fejét hátra döntve emelte tekintetét a plafon felé: - Hát igaz, hogy vannak még csodák. - fohászkodott.
- Nem vagy normális. - tekertem a fejemet hitetlenkedve.
- Tudom. - vágta rá azonnal, majd levegővétel nélkül folytatta tovább: - El kell mesélned mindent. Mi történt, hogy történt. El sem hiszem, hogy végre együtt vagytok.
- Ne olyan hangosan. - csitítottam.
- Miért?
Bezártam a szekrényem ajtaját, majd felé fordultam. Várakozva nézett rám, de én csak léptem párat elindulva a folyosón. Amikor utolért, vettem egy mély levegőt, és így feleltem: - Riley pár napig titokban akarja tartani. - mormoltam.
- Ismétlem. Miért? - nézett rám.
- Mert azt akarja, hogy Martin tőle tudja meg. - feleltem egyszerűen.
- Ó. - bólintott: - És te rendben vagy ezzel? - kérdezte.
- Nagyon nincs sok választásom. - kezdtem bele a magyarázatba: - De inkább várok még pár napot, mint hogy végig menjünk újra ezen a néhány hónapon. - tettem hozzá.
- Igazad van. - értett egyet: - Legalább már tiéd a lány. - lökött vállon játékosan.
Nem volt szándékos, de ennek említésére hatalmas vigyor húzódott az arcomra: - Igen, már az enyém.
- Szóval, részleteket kérek! - kezdett el követelőzni, de mielőtt felelhettem volna, dörmögő léptek és egy kiáltás szakított félbe.
- April! - mire hátra fordultam.
Martin arca jelent meg előttem, ahogy felénk sietett. Emily és én is megtoppantunk, hogy bevárjuk. Amikor megállt előttünk, egyik kezével a hajába túrt, ezzel kicsit összekócolva azt, majd így szólt: - Sziasztok.
- Martin. Baj van? - kérdeztem, hiszen úgy sietett felénk, mintha élet halál kérdésben keresne.
- Nincs. - rázta meg a fejét mosolyogva: - Ráérsz most? - kérdezte, hangja és tekintete is teli volt reménnyel.
Emily-re néztem remélve, hogy ad nekem valami kiutat. Féltem, hogy ha kettesben maradok Martinnal, akkor elszólom magamat Riley-val kapcsolatban, viszont úgy tűnt Emily-t nem hatotta meg a dolog, mert vállat vonva így szólt: - Persze, hogy ráér. Nekem úgyis van egy kis dolgom. - majd rám kacsintott és elsétált.
- Úgy tűnik ráérek. - mormoltam végül fáradtan.
Válaszul csak mosolygott, és ezt követően ketten indultunk el a kijárat felé. Végül az udvar egyik fa padjánál kötöttünk ki, Martin intett, hogy foglaljak helyet, én pedig hezitálva pillantottam a padra, majd Martinra is. Volt egy sejtésem arról, hogy miről szeretne beszélni, ezért is igyekeztem minél tovább halasztani, de a sors néha kegyetlen.
Vettem egy mély levegőt, majd helyet foglaltam Martin mellett, aki mostanra már a padon ült.
- Szóval? - néztem a mellettem ülő fiúra, aki kezeivel idegesen dobolt a térdein, miközben csak bámult maga elé, keresve a megfelelő szavakat: - Miről akartál beszélni? - kérdeztem.
YOU ARE READING
Aztán jöttél...
Romance-(...)Tudod, amikor ide kerültem, csak az egyetemre való bekerülés lebegett a szemem előtt. Nem akartam barátokat, vagy bármi mást, csak a legjobb akartam lenni abban, amihez értek. - sóhajtottam a hajamba túrva. A szeme távolinak tűnt, mintha elves...