8. fejezet

1.1K 64 3
                                    

- Psszt.

- Akkor ez most hogyan van? - fordultam tanácstalanul April felé, nem törődve a minket körülvevő zajokkal.

- Elméletileg... - hajolt egy kicsit közelebb az asztalhoz, hogy szemügyre vegye az állatot: - ...ha itt jól vágjuk be akkor megtudjuk a nemét.

Elfintorodtam: - Ez olyan abszurd.

- Psszt. Riley. - hallatszódott megint a pisszenés, de figyelmen kívül hagytam.

- Miért? - kíváncsiskodott April.

- Hát, miért akarnám tudni egy kismalac tetem nemét? - tettem fel a kérdést.

Felnevetett: - Te tényleg ilyeneken gondolkodsz, miközben fel kellene vágnunk?

- Azt ne mondd, hogy én vagyok az egyetlen, akinek ez eszébe jutott. - pillantottam felé hitetlenkedve.

- Nem mondtam azt. - állította vigyorogva, majd mielőtt reagálhattam volna rá, így folytatta: - Viszont abban biztos vagyok, hogy senki nem közölte ezt ilyen aranyosan.

Sűrűn pislogva, kissé piros arccal fordultam felé: - Én...ebben... - vettem egy mély levegőt: - Mi volt ebben az aranyos? Ez egy halott disznó.

April csak mosolyogva a fejét rázta, majd felém nyújtotta a szikét: - Megpróbálod?

- Nem tudom, hogy ez jó ötlet-e. - mormoltam.

- Ha nem gyakorlod, soha nem fog menni. - érvelt, és azért, mert tudtam hogy igaza van, valamint annak a tudata, hogy valami nem megy felbosszantott, kivettem a szikét a kezéből.

Elvigyorodott, mintha pontosan tudta volna mit kell mondania.

- Megcsinálom. - mondtam.

- Oké. - bólintott, majd várakozva felém nézett.

Kifújtam az eddig bent tartott levegőt, majd a szike élét a kismalac bőréhez érintettem, majd abban a pillanatban elhúztam onnan: - Nem megy. - jelentettem ki.

- Gyere, segítek. - szólt April, majd ahelyett hogy elvette volna a szikét, inkább megragadta a kezemet.

Abban a pillanatban, hogy a kezeink összeértek, mintha lángra lobbant volna a bőröm. Még soha nem éreztem ilyet, nem tudtam a miértjét. Próbáltam rájönni April arckifejezéséből arra, hogy érzi-e azt amit én, de végig semlegesen nézett maga elé.

A gondolataimból akkor szakadtam ki, amikor April a saját kezével irányítani kezdte az enyémet, mutatva a vágás végrehajtását, viszont még ilyenkor sem tudtam másra koncetrálni, csak arra az égető érzésre, ami egészen addig nem múlt el, míg be nem fejeztük és April a kezét elhúzva nem szólt valamit.

- B-bocsi, mit is mondtál? - dadogtam zavartan, amikor arra eszméltem fel, hogy nekem beszél.

- Azt kérdeztem, hogy így érted-e? - ismételte meg kissé aggódó kifejezéssel az arcán.

- Ó, hogy az. - mormoltam. Nem igazán szerettem volna megtudni, hogy mit mondana arra, ha azt mondanám: Bocsi April, tényleg próbáltam figyelni, csak teljesen összezavarnak a saját magamban kavargó érzések, amiknek a létezéséről sem tudtam?

Hát nem.

- Hahó, Riley? - legyingette kezét az arcom előtt: - Itt vagy?

Megráztam a fejem.

- Nem? - vonta össze a szemöldökét.

- De! - szóltam hirtelen: - Csak kicsit elbambultam. Bocsi. - mentegetőztem.

Aztán jöttél...حيث تعيش القصص. اكتشف الآن