10.BÖLÜM/MECBURUZ

35 2 1
                                    

Gökçe sirkeli suyu alıp Elif'in kafasına döktü ve sonra pastayı eliyle Elif'in kafasına yedirtti.Elif bir çığlık patlattıktan sonra Gökçe çantasını alıp oradan uzaklaştı ve "Sizinle işim bitmedi hele senle Elif!"sesi işitildi.Elif hala şoktaydı.Herkesin arasında öyle kepazeler gibi kalmıştı.Çok sinirlendi ve bu olayı Mervenur'un çıkarttığı aklına geldi ve Mervenur diye bir çığlık attı.Mervenur Elif'in ona bir şey yapmasından korktuğu için yanına gitmeye cesaret edemedi.Mutfakta kızlar Elif'in saçını temizlerken Mervenur'un söyleyemediği bir şey vardı.Elir bunu anlamıştı ve kaprisli ama cana yakın sesiyle "Merve ne saklıyorsun söyler misin ?"Merve çekine çekine konuşmaya başladı "Ben sirkenin içine yağ da atmıştım pastanın kremasına da yağ atmıştım yani uzun lafın kısası bitlendin Elif!"Elif bu sözleri duyunca güldü ve bir çığlık attı.İnanamadı ilk defa bitlenmişti.Sonra Sude ortamı heyecanlandırmak ve ciddiliği bozmak için "Fazilet abla hamileymiş bu yüzden bize bakmaya gelmiyormuş zaten o iki üç gündür temizliğe gelmiuormuş."Aylin inanamaz bir tavırla "Harbi mi ?"dedi.Elif dayanamayıp bir kahkaha attıktan sonra saçına bone taktı ve üstünü değiştirdi.Çalışma saatleri bittikten sonra otobüse ilerlemeye başladılar.

Elif otobüs beklerken sanki yine barış'ı yakınlarda gördü,o serseri tiplilerle takılıyordu yine.Acaba merhaba desem mi diye düşündü ama bu boneyle anormal gözüküyordu.Şu bitlerden bir arınsın bu konuya da değinicekti.Eve geçmeden önce eczaneye uğrayıp bir ilacı aldılar sonra yetimhanelerine geçtiler.

Sarp ve Derin odada gizli gizli bir şey konuşurken kızlar birden odaya daldılar sinirli ve gergin bir şekilde.Derin'in aklı çıktı ve "Ayıp diye bir şey var gizli bir şey konuşuyoruz burada?!"Deyince atarlı bir şekilde Mervenur "Ne bilelim gizli bir şey konuştuğunuzu hem neymiş bu kadar önemli olan şey?"İkisi de farklı şey deyince Sude artık dayanamadı ve

-Biz her soru sorduğumuzda niye böyle farklı cevaplar veriyorsunuz?Ve hiç kardeş gibi de değilsiniz hiç biriniz çekmemişsiniz birbirinize ve siz gelince bir cinayet işlendi cinayet işlendikten sonra siz odaya girdiniz ve diyelim ki biriniz tuvalete gitti ikimizde mi gittiniz?Her şeye tamam dememiz her şeye inanmamız anlamına gelmiyor!Susuyoruz diye saf sanma!

Deyince Derin atarlandı ve "Ne yani şimdi sen bana katil mı diyorsun?"
"Ben sana katil demiyorum ama bu olanlar bunu gösteriyor katil Sarp da olabilir!" büyük bir kavganın ölüm sessizliği ortamı sarıp sarmalarken müdüre asistanı Sebahat Hanım onları odaya Çakır Hanımım çağırdığını söyledi.

Kaprisli kaprisli en yüksekteki odaya çıkarken Derin ile Sarp gözlerinden birbirlerine garip garip şeyler ima etmeye çalışıyorlardı ve Derin'in elleri titriyordu.Neden bu kadar stres yaptığını anlayamadılar?

Odaya çıktıklarında karşılarında stresten uyuyamamış gözleri şiş 10 yaş yaşlanmış bir müdüre vardı.Nedeni bu cinayetler olabilirdi.Bitmiş şekilde gözüken müdüre konuşmaya başladı:

-Merhaba çocuklar sizi bu saatte buraya getirmemin büyük bir nedeni var.Yetimhabemizde bir cinayet daha işlendi.İrem aramıza yeni katılmıştı dün gece odada göbeğinden bıçaklanmış bir şekilde bulundu.Bu yüzden polisler gizliden gizliye gelip benimle konuştular.Eğer bir cinayet daha olursa yetimhaneye kilit vurulmuş.Benim kalıcak gidicek hiç kimsem yok tek yerim bu yetimhane ve sizin yanınız.Bu yüzden bu cinayetlere boyun eğip sesimizi çıkartmıyıcaz eğer polisi arayan olursa ona hayatı zindan ederim!Şimdi çıkabilirsiniz.Buna MECBURUZ!

Kızlar İrem'in cinayetini duyunca gözleri fal taşı gibi açıldı ve bu cinayetlere göz yumucaklarını duyunca çok sinirlendiler.

-Ama ya bir gün bizde buçaklanırsak veya başka bir şekilde ölürsek daha önceden buna göz yumduğum aklıma gelir ve gözüm açık gider ki size yemin ederim hakkımı helal etmem!(Elif)

Diğer kızlar da onu onaylayınca müdürenin göz altları morardı alnındaki damar ortaya çıktı ve sinirden yarım gözü kapandı :
-Kovuldunuz.Sizi burada yarın akşamdan itibaren görürsem cinayeti üstünüze atarım.

-Bunu yapamazsın!(Mervenur)

-Gücümün nereye kadar varacağını bilmiyorsunuz!

-Madem bu kadar güçlüsünüz,gidin kendinize bir yer ayarlatın.Hem biz bu cinayetlere göz yumucak kadar şerefsiz değiliz!Bizi sen kovmuyucaksın,biz gidicez.(Aylin)

-O zaman yarın sabah hiç birinizi görmeyecem!

Kızlar gururlu bir şekilde odadan çıktılar.Alt kata hamama inip Elif'in bitlerini ayıkladılar.Beraber sohbet edip yıkanırken havalandırma borusundan Sarp ve Derin'in sesleri geliyordu.Hemen suyu kapadılar.Ve dinlemeye başladılar.

-Kızlar anladılar sanırım,daha planlı olmamız lazım.Yakalanırsak Barış'ın babası hepimizi keser!(Derin)

-Dikkat ederiz zaten müdüre kovdu onları artık rahat rahat belirli kişileri öldürebiliriz.(Sarp)

-Bu gece de Mervenur'un işini bitiricez.Yazık iç mimar olamadan tahtalı köyü boylayacak.Bak onu ben öldüremezsem gözüm açık gider.(Derin)

-Tamam sen öldürürsün de kızların sularına uyku hapı atmayı unutmayalım ağır uyusunlar.(Sarp)

-Barış'ın babasının sorunu neymiş?(Derin)

-Babası bütün ülkenin gizli mafya babasıymış.Bunların ailesiyle sorunları varmış.Ülkeyi tanıdığı için herşeye kolu uzanıyor.Her aileyle bir sorunu var,aklı sıra öldürerek intikam aldığını sanıyor.Ama para işlerini iyi biliyor.(Sarp)

Kızlar bu duyduklarına inanamıyorlardı.Mervenur'u öldürecekler di.Kaçsalarda peşlerini bırakmıyıcaklardı.Başların da büyük bela vardı ve bir yerde bu onları sıkıştırıcaktı.Kızların içinde büyük bir sıkıntı vardı...

__________________

DEVAM EDECEK.BEĞENMEYİ UNUTMAYALIM...

CİNAYETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin