Mervenur birazcık daha toparlamıştı.En azından daha az kendini suçlayıp daha az ağlıyordu.Kızlar Yusuf ve Hasan'a bir şey söylemiyeceklerdi çünkü olası bir tehlike karşısında onların hayatlarını mahvetmek istemiyorlardı.
Saat 15.08'di.Dışarıda gök gürültüsü karışık yağmur yağıyordu.Sude "Bu yağmurda nasıl kurtarıcaz onu?" Diye sorunca Aylin "Daha iyi ya işte.Ama bu gece bir şeyler olacağını Elif'e haber vermemiz lazım!" Dedikten sonra Mervenur "O zaman hadi gidelim karakola."
Kızlar hemen bol ve rahat kıyafetlerini giyip Elif'e kaçaklarını haber vermek için karakola yol aldılar.Mervenur "Diyelim kaçırdık,nereye gidicez?" Deyince Aylin "Hatırlıyor musunuz biz bir kere Magnum çekilişinde iki çubuktan ikişer yani dört tane Amerika bileti kazanıp müdürenin izin vermemesi yüzünden gidememiştik.Süresü hâlâ var."
Deyince Mervenur ve Sude sevinç çığlığı atıp otobüsü ayağa kaldırdılar.Bir tane yaşlı dede "Görende piyango çıktı sanar haa!" Deyince Sude sevinçli bir şekilde"Çıktı dedecim çıktı!" Dedi ve sevinçten dedenin elimi öptü.Dede de sevince ortak olup Sude'ye 40 TL verdi.
Otobüsten inip karakola doğru yürürken "Ben ve Mervenur ortaokuldaki tiyatro da giydiğimiz polis kıyafetlerini giyip karakolda çalışıyormuş gibi yapıcaz,Sude de acil çıkış kapısında bizi bekleyecek.Biz de oradan dedenin verdiği 40 TL ile taksiye binip hava limanına gidecez,sonrasına bakarız zaten." Deyince Sude "En son karne günü gizlice arkadaşımız İrem'in evine gittiğimizde ki plandan daha kusursuz gerçekten Aylin,sen de beyin varmış harbiden,hatırlıyor musun Aylin sen yaşlı at gibi anırıp gülersin ilkokulda bu yüzden herkes sana bakardı,ama ortaokulda en çok Emine Hoca'nın dersinde anırırdın." Mervenur gülmekten kıvranırken Aylin sinirle Sude'ye baktı ve "Kızım seni bu gece uçaktan atarım.Haa,sen bunları mı aklında tutuyorsun,söyle bakiyim ikinin kare koku kaç?" "Ne birleyim Aylin yaa!" Deyince Aylin "Kaydımızı da sildirelim ve başka kimlik çıkartalım karakoldan sonra.Tabii bunları gece 4.15'e kadar yapmamız lazım.Sahte pasaport da çıkartıp buradan defolup gidebiliriz!" Deyince Sude "Yes bee!Aynı filmlerde ki gibi,bekle bizi Elif..."
Kızlar Elif'i görüşme odasında beklerken polisin onlara taktığı dinleme cihazlarını çıkarıp telefondan daha önce olan bir konuşmaya inandırma için telefonun hoparlörüne koydu.
Elif içeri girdiğin de saçları omzundaydı.Kızlar şok olmuştu.Yanağı çizilmiş ve morarmıştı.Çok ağlıyordu."Ağlama Elif gel!" Elif ve kızlar birazcık sakinleştikten sonra Aylin Elif'e bu geceki planlarını anlattı.Elif bu işin imkansız olduğunu düşünse de denemenin bedava fakat yanlış yapılan bir hatanın pahalıya patlayacağının korkusu ile kızlara bavulunu toplayacağını söyledi.
Kızlar Elif ile vedalaştıktan sonra hemej nüfus müdürlüğüne gittiler.Orada kayıtlarını sildirip yeni kimlik çıkarttılar.
*Elif'in ismi: Helin Akkaya
*Aylin in ismi:Ayda Güler
*Mervenur'un ismi:Melek Ayla
*Sude'nin ismi:Berna uzundağKızların yeni isim ve kimliklerinden sonra sahte pasaportuda çıkarttılar.Saat 20.02'ydi.Hemen eve gidip bavul yaptılar.
Elif ve Mervenur'a minik bir bavul,Sude ve Aylin'e de minik bir bavul yaptılar.Hazırdılar.Yusuf ve Hasan'a vedalaşma etkisi vermeden bir konuşma yapıp Elif için yola çıktılar.
_______________________________
(DEVAM EDECEK...)
❤️