56.BÖLÜM/SİYAH GÜNLÜK...🖤

17 1 0
                                    

    2 AY SONRA

ELİF'İN ANLATIMIYLA

Odamın balkonundan denizi izleyip soğuyan kahvemi içmemek için beynine yalvarıyordum ama kafein manyağı olan kafam sınırları zorluyordu...Gerçekten de bu iki ay içerisinde bol bol kahve tüketimi yapmıştım.Bir anda içeriden gelen Mervenur'un sesini duydum."Elif!Hadi,yat artık saat gecenin biri,yarın operasyonunumuz var." Doğru ya,yarın önemli bir operasyonunun vardı.Neyse aşağı inip kahvemi lavaboya döktüm.Aylin yarın operasyon felan var demeden Dabbe izliyordu.Sude de dayanamayıp bazı yerlerde ona bakıyordu,hem de günlüğünü yazıyordu."İyi geceler gençler!" Dedim."İyi geceler Elif." Diyerek bana karşılık verdiler.O anda kapı çaldı.Gelen Yasin'in adamı Gokhan'dı."Selam kızlar," dediğinde "Merhaba Gökhan abi!" Diye selam verdim." "Yarın sizi 8'de alıcam.Ona göre hazırlanın." Diyecektim." Dedi.Bende klasik konuşmalarla kapıyı kapatıp Aylin ve Sude'ye "Duydunuz dimi?Hadi Aylin Dabbe bekler..." Deyip odama çıktım.

Bu arada her şey çok hızlı gelişti.Bir bir mucize oldu,o gece büyük bir çatışma oldu.Biz kıyafetlerini suya atarken Yasin adamlarıyla yalıyı bastı.Sanırım Muhammed'i öldürmemesi için onu tehdit eden adam bir kalp krizi sonrası vefat etti.Yasin de duramayıp o gece hemen Muhammed'in işini bitirdi.Ve çok şaşırtıcı bir şekilde bize sahip çıktı.Nedeni ise bizim gibi sahipsiz,yetim çocukları ajan vb. görevler verip bizi güçlü filan kılmakmış.Bu arada biz yeniden her şeyin başına Türkiye'ye gelmiştik.İstanbul'a ...

Çok özlemiştik memleketimizi.Merve'nin ilk yaptığı şey dürüm yemekti.Obur arkadaşım beniim...Neyse bu arada Barlas Yasin'in ajanıymış.Bu yüzden bize yalan yanlış şeyler anlatmış aslında Sude'ye anlatmış ve Sude ondan deli gibi hoşlanıyor.(Bence) ama Barlas'ı bilemem.Biz bir evde yaşıyoruz.Barlas genelde odadan çıkmıyor benim odam ile Merve'nin odası yan yana (Tabii ki de) Sude ve Aylin'in odası da yanyana.Biz de bir ajanız.Zaten hep polisiye romanlarına ve Serlock Holmes'e hayrandım.Hayallerim gerçek oldu.Biz de bir ajanız.Bizimle aynı evde kalan dört kişi daha var Burak,Yıldız,Bora ve Derin.Onlara kanım hiç ısınmadı.Sanırım başımıza gelenlerden sonra kimseye rahat güvenmeyecektik.

Odama çıkarken Burak banyodan çıkmış odasına gidiyordu.Açası dağınık biriydi.Hele odası.Gerçi şimdi benim herkese haber vermem gerekiyordu 8'de bizi alıcaklarını.Burak'ı görmüşken söylemeliydim.Onunla çok sohbetimiz yoktu.Sert bir insandı açıkçası.Annesi ve babası gözleri önünde bıçaklanıp öldürmüşler.Bu çok kötü bir şey olmalıydı derken Burak'a seslenemeden odasına girmişti.Şimdi kapıya vurup içeri mi girseydim yoksa mesaj mı yazsaydım?Mesaj yazarsam sanırım benle dalga geçerdi.Bu yüzden bir cesaretle kapıyı çalıp içeri daldım.Bilgisayarına oturmuş kulaklığı kulaklarında oyun oynuyor her dakika da bir "Tamam abi,evet abi" diyordu."Burak!" Dedim ama beni duymadı.Şimdi ne yapacaktım.Buldum! Yatağının yanındaki komodin de postisler ve bir kalem duruyordu.Buraya not yazmak en iyisi olacaktır.Umarım beni görüp yanlış anlamazdı.Hemen "Merhaba Burak ben Elif Gökhan abi yarın bizi 8'de alacakmış." Yazdım ve komodinin yarım kapalı kapağından gözüken siyah defter dikkatimi çekti.Acaba baksamıydım?Ama hayır insanların mahremiyeti beni ilgilendirmez derken elimi defterin ilk sayfasını açarken buldum.Sanırım günlüğüydü.İçinde küçükken çok tipsiz olduğu için onunla dalga geçen çocuklara bela okumasıyla doluydu.Bir anda Burak'ın sesini duydum.Ben bitmiştim!Beni Aylin de kurtaramadı bu saatten sonra! "Ne yapıyorsun Elif?" Dedi bana.Sonra gözleri elimdeki siyah günlüğe kaydı."İnanamıyorum sana!Nasıl böyle bir şey yaparsın?" Dedi.Rezil olmuştum.Hemen kağıdı göstererek "Gökhan abi ya-yarın 8'de o-onun için.." derken çok sert bir biçim de "Odadan çıkar mısın!?" Dedi.Yüzü kızarmıştı.Özür mu dileseydim?

          ~Hayır Elif,hiç bir şey demeden odadan çık!~

İç sesimin beni yanıltmaması için dua ederek odadan sessiz ve üzgün bir biçimde çıktım.Keşke beni dinleseydi.Bu olayı hemen kızlara anlatmam lazımdı.O yüzden koşarak Bora'nın odasına kapıyı çalmadan girdim.O da telefonuna bakıyordu.Açılan kapı sesiyle yüzüme bakmaya başladı."Özür dilerim kapıyı çalmayı unuttum,yarın 8'de..." Deyip kapıyı kapattım.Büyük olasılıkla arkamdan salak diyecekti ama olsun.Sonra hemen Yıldız'ın odasına girdim yine kapıyı çalmadım ve aynı cümleyi söyledim.Bana göz devirip kafa salladı,ben ona bayılıyorum sanki?Neyse hemen Derin'in odasına girdim.Derin ismi ama yetimhanedeki cinayetleri hatırlatıyordu ama olsun.O daha sıcak kanli bir kızdı.İçeri girip yine ona da aynı şeyleri söyledim.Gerçekten yorulmuştum.Şimdi kızları uyandırıp olanları anlatmaktaydı....

İlk önce Merve'nin odasına bir anda daldım ve "Mervee!Uyan çok kötü şeyler oldu!" Dedim."Ne oldu?" Diyerek uyandı.Korkutmamışımdır umarım."Ben çok büyük bir salaklık yaptım!" Dedim.

_______________________________________

Merhaba canlarr, Elif'in minik salaklıkları jxbxjx neyse hepinize iyi akşamlar iyi okumalar dilerim.

YILDIZ☝🏻

DERİN☝🏻

Diğer yeni katılan karakterleri karakterler2 bölümünde göreceksiniz sizi seviyoruumm...❤️


CİNAYETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin