19.BÖLÜM/ÖLEMEZSİN

29 3 1
                                    

Elif ve Sude aynı anda yere yığıldılar.Merve ile Aylin hangisine bakacaklarını şaşırdılar.Aylin'in elleri titreye titreye ambulansı aramaya çalışıyordu.Bir tane kız Instagram'dan canlı yayın açmış her dakka "Arkadaşlar!"deyip bir şeyler söylüyordu.Aylin sinirle telefonu kızdan aldı ve hemen ambulansı aradı.Kız sanki her şey normalde Aylin'nin onun telefonunu alıp ambulansı araması normal değilmiş gibi "Bunun bedelini ödeyeceksin!"diyordu.Aylin ağlayarak ambulansla konuşmasını bitirip kızların yanına doğru koştu.Elif bilincini kaybetmişti.Mervenur elini Elif'in boynuna koydu ve "Atmıyor!"dedi.Hıçkırıklarla ağlamaları daha da arttı.O anda Sude biraz ayıldı "İyi mısın Sude!"diye koşarak onun yanına gittiler.Sude kafa sallamaya çalışıyordu fakat karnındaki kurşun buna izin vermiyordu.Ve oda bir kaç saniye sonra gözlerini yumdu."Elif , Sude uyanın?"diye yalvarıyordu Aylin ve Mervenur.

O anda siren sesleriyle iki tane ambulans ve polisler geldi.Bir kaç görevli hemşire Elif'in yanına eğilip "Nabzı atmıyor."dedi.Sude için üniformalı kadınlar "Nabzı çok yavaş diyordu..."Sonra elektro şoku çalıştırdılar Elif için."Bir,iki,üç,Bir iki üç.Kalbi atmaya başladı hadii!"sesi duyuldu.İkisini de aynı ambulansa koydular.kızlar da arkalarından ambulansa atladılar.

Hemen kızlara damar yolu açtılar.O anda Mervenur'un aklına küçükken grip olduğunda yetimhaneye gelen hemşirelerin ona damar yolu açtığı ve onunda yarım saat ağladığı, Elif'in de onun yanında olduğu aklına geldi.Bunu hatırlayan Mervenur daha da şiddetli ağlamaya başladı.Beş on dk sonra hastaneye ulaştılar.Hemem ameliyata aldılar.Mervenur ve Aylin ameliyathanenin kapısının orada ki koltukta oturmuş kızlar hakkında olumlu haberler bekliyorlardı.

Ameliyathanenin kapısı açıldığın da ikisi hemen doktorun önüne geçtiler."Sude Yılan'nın yakınlarını?"
"Evet!" dediler aynı ağızdan."Ameliyatı bitirdik.Şu anda ne iyi,ne kötü.Hayati tehlikesi yok ama ..."Aylin ağlayarak "Ama ne?"deyince "Kulakları çok basınç almış,işitemeyebilir"deyince Aylin ağlayarak koltuğa oturdu.Merve şok içinde doktora bakıyordu."Bakın,bu dediğim sadice bir olasılık.Biz elimizden geleni yapıcaz."deyip gitti.Yoğun bakımın camından Sude'ye bakıyorlardı.Kabak hiç beklemedikleri yerden patlamıştı.Sonra Aylin "Sude ambulansa binerken kulağını tutuyordu."dedi titreyen sesiyle.

Sonra yine bir doktor ameliyathanenin kapısı açıldı.Kızlar koşarak doktorun önüne ikinci kez geçtiler.Doktor olumsuz bir bakışla "Ameliyat zorlu geçti.Hayati tehlikesi yok diyemeyiz.Yoğun bakımda camdan bakabilirsiniz."dediğin de kızlar kime üzüleceklerini şaşırdılar.Biraz Elif'i izlediler.Ağzına ve burnuna bağlanmış borular ile yüzüne yapıştırılmış bantlar ile çok iç acıtıcı gözüküyordu."YAŞAYACAKSINIZ,HER NE OLUSA OLSUN YAŞAYACAKSINIZ!"Dedi Merve ile Aylin.

Bir kaç dakika sonra Elif'in nabzı durdu.Herkes odaya doğru koşuşturdu.Kızlad cama yapıştılar ve yalvarıyorlardı "Elif yaşa Elif yaşa..."

Elif için ikinci kez elektroşok çalıştılar.Tam beş kere çalıştıktan sonra yoğun bakımın perdesi kapandı ve sonra doktor odadan çıktı.Ve şunları söyledi.

"BÜTÜN UĞRAŞLARA RAĞMEN ELİF'İ KAYBETTİK..."

Kızların o cümleden sonra kulakları işitmez,dilleri konuşamaz olmuştu.O an akıllarında binbir düşünce geçiyordu.Elif olmadan onlar ne yapardı?Bunu Sude'ye nasıl söyleyeceklerdi? Kızlar oracıkta bayıldılar.Bu yükü kaldıramadılar.Mervenur'un gözleri kapanırken odaya Barış'a benzer biriyle bir doktor içeri girdi ama Barış'a benzer olan çocuğun yüzünde cerrahi maske vardı.Ama Merve'nin beyni bunu düşünecek kadar boş değildi.Hemen kızları odaya alıp sakinleştirici verdiler.

Kızlar yaşadıkları şeylerin rüya olmasını istiyorlardı.Uyandıklarında Bir sedye gibi bir yatakta serum yiyorlardı.Aylin konuşmaya başladı "Biz dört kişiydik biz üç olamayız bu olamaz, Sude'ye bir şey olmasa da bu haberden sonra mutlaka bir şey olacaktır."dedi.Mervenur "Barış'a hayatı zindan edicem.Ona nefes aldırmıyıcam!Elif'in intikamını kendi ellerimle alıcam."dedi.

Sonra serumlarını yırttılar ve Sude'ye baktılar.Sonra odadan bir doktor çıktı."Kulakların da hiç bir sorun kalmamış, içeri girip konuşabilirsiniz fakat biraz az duyuyor ama.günden güne iyi olucak."deyince kızlar sevindiler ama gülemediler."Sizde bir acayipsiniz demin ağlıyordunuz şimdi sevinmiuyrsunuz hey Allah'ım..."dedi doktor onları görünce.Kızlar ne diyeceklerini bilemez halde odaya girdiler.Sude'ye sarıldılar,sonra Sude o soruyu sordu. "ELİF NASIL?" Kızlar ne diyeceklerini bilemediler ama en iyisi doğruyu söylemekti.

Aylin gözleri kıpkırmızı "Elif öldü..."deyince Sude kulakları onu yanılttı sandı ve "Bir daha söyle iyi mi ?"deyince Mervenur bağırarak "ELİF ÖLDÜ SUDE ELİF ÖLDÜ!"dedi.Sude hıçkırıklarla ağlıyordu."Hayır Elif bunu bize yapamazsın "diye ağlıyorlardı...

*****************************

BİR HAFTA SONRA

Elif'in ölümünden bir hafta geçmişti.Kızlar her gün Elif'in mezarına gidip gün içinde yaptıklarını anlatıyorlardı.Okula ve işe bir haftadır gitmiyor,ölü gibi yaşıyorlardı,her gün aynı şeyi yapıyorlardı;yemek,dizi,ağlamak, Elif'in mezarına gitmek,uyumak,yemek,dizi ağlamak...O gün cumartesiydi.

-Yine Elif'siz bir gün...(Mervenur)
-Hadi gidelim Elif'in yanına,onsuz nasıl ölü gibi yaşadığımızı anlatalım.(Sude)
-İlk önce dikişlerine pansuman yapalım.Hadi (Aylin)

Sude'ye pansuman yaptıktan sonra Elif'in mezarına doğru yol aldılar.
On,on beş dk sonra mezarlığa ulaştılar.Mezara su döküp dua okudular.Sonra konuşmaya başladılar:

-Elif,bu günde sensiz bir gün.Tam.bir hafta geçti.Çok bir şey olmadı.Yine yemek yedik,yine film izledik,yine ağladık ve yine yanına geldik.Seni asla burada yanlız bırakmıyıcaz.Sen sessiz ortamları sevmezsin... (Mervenur)

-Elif seni çok özledik.Şimdi sen merak etmişsindir,Gökçe'ye filan neler oldu.Sen meraklısındır.(Dedi delirmiş gibi güldü)Gökçe'nin annesi öldü.Gökçe hayata küstü.O da bizim gibi okula gitmiyor, gıcıklık yapmıyor.DNA testinde Merve ve Gökçe kardeş çıktı...
Seni çok seviyoruz... (Aylin)

-Elif seni çok seviyoruz.Hayattan zevk alamıyoruz bizde senin gibiyiz.Ölüyüz.Arka sokakları izlemeye devam ediyorum.Biliyor musun artık ne polis olmak istiyorum ne de idol.Çünkü sen yoksun,bir anlamı yok... (Sude)

________________________________

BİRAZ DUYGUSAL BİR BÖLÜM.DEVAMI GELİCEK.

ELİF'İ ÖZLEYİN...😉😉

♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

CİNAYETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin