Elif Barış ve adamlarını öldürmekte kendini haklı bulsana şu anda vicdan azabı çekiyordu.Eğer yakalanırlar sadice o ceza çekmeyecekti,arkadaşlarının hayatlarını da mahvedecekti,çok dikkatli olmaları lazımdı fakat Elif yük ile yaşayamazdı,"Kızlar uyanın bir şey konuşmamız lazım!" Kızlar yavaş yavaş doğruldular ve uyku mahmurluğu ile Elif'e baktılar o anda Sude biraz bağırarak "Aylin uçakta iskender yenir mi?İki saat uyuduk iki saat boyunca horladın,ağzın da et koktu!" Elif ve Mervenur o kadar güldüler ki sonunda bir kaç yolcu da gülmeye başladı,o anda Aylin Sude'ye çok sinirli ve pis bir şekilde bakıyordu.Sude sinirini dindirmek için Aylin'i gıdıklamaya çalıştı ama Aylin Sude'nin elini öyle bir tuttu ki kırılacaktı.On beş dakika boyunca uçağı ölüm sessizliği sardıktan sonra Mervenur "Elif sen ne diyecektin?" "Hah,gülmekten unutmuştum,kızlar ben korkuyorum." "Neden?" Dedi Aylin gergin bir sesle. "Ya yakalanırsak?" "Yakalanmazdık ama bu ses tonuyla yakalanıcaz sanırım.Sessiz olsanan Elif!"
"Yakalanmayız merak etme!Düşünme sen böyle şeyler ha ne diyecektim,yarın bir özel lisenin bursluluk sınavı varmış,ona giriyoruz.Yatılıymışda,her gün 50 dolar harçlık veriyorlarmış,on doları kumbaraya atsak bir ayda zengin oluruz!" Deyince Sude "Aylin senin kafan paraya ve dolara çalışıyor biliyorsum dimi?" "Sus sen Sude!Ne dersiniz?" Üçü birbirine baktı ve kafa salladılar."Bence makul."
Mervenur hostese seslendi "Ne kadar kaldı?" "1.40 dk kaldı." "Teşekkürler"
Kızlar telefonlarını yere atmayı unuttular.O anda Aylin fırladı ve "Telefonları bırakın!Takip edebilirler!"
Kızlar hemen uçağın minik ve dar penceresinden telefonları attılar.Umarım birinin kafasına gelmezdi."Biz ne yaşıyoruz yaa,ne zaman bu hale geldik?Biz en büyük sorunu Gökçe'nin bizi eziklemesini sananlardık, şimdi ise..."
"Bir daha bu Türkiye ilgili konuşanın...Bitti artık,unutun.Yoksa özlemden dayanamayıp geri gidicem!" Deyince Sude Aylin'e bakarak "Aylin bense sen Türkiye'yi özledin." Dedi.
***
Saat gündüz 16.50 gibi Amerika California'ya indiler."Merhaba Amerika!Acaba scoo-by do'yu görür müyüz?" "Saçmalama Elif." Dedi Elif'in bu sorusuna Mervenur.Kızlar hızlı bir şekilde hava alanından çıktılar.O anda Aylin kızlara bir uyarı yaptı "Artık Elif,Aylin,Mervenur,Sude yok,artık Helin,Ayla,Melek,Berna var.Sadice evimizde birbirimize öyle seslenicez!" Kızlar biraz duygusallaştılar ve "Tamam Aylin." Dediler."Arkamızda iz bırakmadık ve yeni bir hayata başlıyoruz."
Biraz çevreye baktıklarında her yer tertemizdi.Büyük gökdelenler vardı.Hatta bir gökdelene bakacakken Aylin'in boynu yamuluyordu.Herkes kıyafetlerinden dolayı kızlara bakıyorlardı."Kızlar bence biz bu bursluluk sınavını kazanıp buraya uydum kıyafetler almalıyız yoksa başka bir nedenden dolayı gaztelere çıkıcaz.Ve bir de telefon almamız lazım." Dedi Elif."Bencede,burada yatılı okul filan var mı acaba,"
Kızlar biraz çevreye bakıp dolaştılar.Ve en sonunda merkeze yakın bir yetimhane buldular.Hemen kayıt yaptırdılar.Ama bir kız hiç cana yakın değildi aynı Gökçe'nin vidini veriyordu.
Saat 19.00 gibi yerleştiler ama bursluluk sınavının sonucu gelmeden çok yerleşmediler."Kızlar bursluluk sınavının sonucu yarın akşam çıkıyormuş.Bir kaç test kitabı getirmiştik konuları tekrar edin biraz." "Tamam hadi gelin."
Kızlar o gece çok ders çalıştılar çünkü kaliteli bir başlangıç yapmak istiyorlardı.Sabaha karşı uyandılar.Elif yeşil kısa kazağını altına siyah kotunu,Sude ise mor kısa kollu t-shirt ünün altına mavi kot , Mervenur siyah sweatshirt altına siyah kot şort ve tabii ki de kirotlu çorap,Aylin ise kışlık toz pembe elbise giydiler.O anda Sude çığlık attı."Biz kayıt yaptırmadık ki?Yani başvuru!" "Merak etmeyin ben bu plan aklıma gelir gelmez yaptım.Elif de bu düşüncemi tazeledi uçakta."Hay yasa bee!"
***
Kızlar sınava girmiş ve çıkmışlardı,sorular kaliteli ve biraz zordu ama hiç biri zorlanmadı."Nasıldı?" "İyi.Aylin sen geğirdin sınavda,ağzıma et kokusu geldi." "Yaa kızım sen bana taktın herhalde,ben etin üstüne elli tane yemek yemişimdir." "Peki Aylin.
Kızlar biraz alışveriş yaptılar.(Kumbaralarındaki birikmiş para ile.) O anda Aylin'nin minik telefonuna "Bursluluk sınavını kazandınız." Maili geldi.Dünyalar kızların olmuştu.Buna güvenerek birazcık daha para harcadılar.
_________________________________
DEVAM EDECEK...