3 AY SONRA
---
ELİF'İN ANLATIMIYLAHer şey zamanla yerine girdi,düzeldi,biz okulumuza giden,erkek arkadaşları olan,her zaman ki gibi dalga geçtiler.Ama her şeye rağmen mutlu olmayı başarıyorduk.Mervenur Kaan ile sevgiliyi.Evet!Çok zor şekilde Merve'yi Kaan'ı sevdiğini kabullendirdik.Yoksa her gelen kız ona hasta oluyordu.Neyse,şimdi size o anı anlatıcam.İki ay önceydi,3. Dersin sonunda Mervenur içeri çok sinirli bir şekilde girdi.Ben de Yusuf'a matematik sorusunda yardım ediyordum.Mervenur ağzında resmen "Gerizekalı,salak,ben onun gülmesini si...-" derken durdurdum ve "Merve neyin var hayırdır ne küfürü ediyorsun?" Diye sorunca eliyle kolumu tutup sınıfın kapısına götürdü."Ne oldu?" Dedim yine."Şu Kaan salak salak kızlarla takılıyor,takıldığı kızlarda bana bakıp gülüyorlar,ve daha kötüsü bana her Kaan'ın yanından geçtiğim zaman omuz atıyorlar.Bende bu sefer onları tuvalete çıkararak saçlarını yoldum.Şimdi müdürün yanına çıkıcaz." Dedi.Ah bu kız ah...Diye düşündüm."Ah Merve,tamam bende geliyorum." Dedim.Kızlad çok sinirliydiler.Ve o da ne? Bir kadın ve adam orada bekliyorlardı. Niye bekliyorlardı?Derken onların kızların aileleri olduğunu öğrendim.Ve o da ne?Kızlar Türk'müş.Nil ile Ela imiş isimleri,yanlarındaki kokoş kız da İrem'miş,ay şu yetimhanedeki bizim paramızı sömüren İrem geldi aklıma,neyse.Müdür sinirli bir şekilde bizi odasına çağırdı.Yine diyorum,o da ney?Kızım gözü şişmiş! Hemen Merve'ye baktım.Ela denen kızın gözü balon gibi şişmiş ve mosmordu.Ama,bu kadar da mor olmazdı ya?Ama İrem denilen kızın eli de hafif mordu,ve bu morluk onun okul eteğine de gelmişti,etek kendi kendine kaza geçirip morarmayacağı halde ikimizde birbirimize bakıp sırıttık.Bu mor mürekkep veya pastel boyaydı.Biz bu kadar saf mıydık Allah Aşkına yaa...Kadın sinirli bir şekilde "Ne yaptın sen kızıma?!" Dedi Merve'ye."Ben ,evet, saçını yoldum ama gözüne dokunmadım!" Dedi.Nafile "Yalancı!" Diye bağırdı Nil.Bu kız Merve'ye çok benziyordu.Paralel evrendeki ikizi olabi- derken müdür "Bu gün bir disiplin toplantısı yapıcaz,başka şey duymak istemiyorum." Dedi ve bizi oradan kovdu.Ondan sonra disiplin yedik. Evet,biz, dördümüz disiplin yedik ilk defa.Bundan sonra da Merve'ye itiraf etmesi için ısrar ettik.Ve en sonunda etti hanımefendi.İşte böylece sevgili oldular.Bir şey daha söyleyecem!Aylin ile Hasan en baştan beri sevgililermiş.Bunu onları Merve ile basarak öğrendik.Yani öyle düşünmeyin,bizi nasıl ayakta uyuttuklari hakkında konuşuyorlardı.Biz tabii ki uzun bir zamana Aylin ile konuşmadık sonra affettik.
Evet,bundan sonra da böyle yaşayıp giderken bir anda Sude çığlık atarak yatakta kitap okuyan benim yanıma geldi."Josef Honest kaza yapmış,uçağı okyanusa düşmüş!" Dedi.O anda buz kesildim.Bize yardım edenin başına bir şey geliyordu resmen.Sonrs mutfakta bize elma soyan Merve ile Aylin de bunu duydu.Alar topar hastaneye gittik.Ve,ve acı haber geldi,bize yardım eden, hayatımızı kurtaran,bizi sevindiren büyük adam diye size söylediğim ve haykırdığım Josef Honest Öldü! Evet,öldü.O an bize annemiz babamız gibi hissettiren,bize sahip çıkan adam hayata gözlerini yummuştu.Bir defa daha yıkıldık...Bir defa daha kelimeler anlamsız,yetersiz kaldı.O adam yaşamayı hak ediyordu,çok hak ediyordu.Zamanında annesi babası gözlerinde ölen bir çocuktu o,bunca olanlara rağmen o çocuk büyüdü ve yetimlere yardım eden bir iş adamı,sayılı Amerika Zenginleri ve pamuk yürekli insanlardan biriydi. o.Ve artık benim kalbimde ayrı bir yara,ayrı bir acı ve pamuk kalpli insan, olarak kaldı.
"Maalesef kaybettik..." Cümlelerinden sonra yoğun bakım üstüne örtü atılırken ki anı izleyerek buz kesildik ve ağlamaya başladık.Mervenur "O da bizi bıraktı..." Dedi.Bende "Hayır,o ebediyete gitti,ama kalbimizde bizim sevgimizle hep yaşayacak." Dedim.Ve hepimiz kalbimizi tuttuk."Görüşürüz pamuk kalpli insan...<3" dedik.Ertesi gün sabah 07.00 civarı evine gittik.Bir kaç sayılı yakını çok ağlıyordu.Cenaze töreninde aklımdan şunlar geçiyordu
'Her mutlu olduğumuzda bir cinayet bizi hep mutsuz etmek zorunda miydi?' diyordu.O an yine iç sesimi duydum.İç sesimi duymam benim çok acı çektiğim anlamına geliyordu.Anlamıştım...Derin nefes al Elif,o senin ve sizin üzülmenizi istemezdi. Dedi.Evet istemezdi.Hemen toparlanıp onun mezarlıktaki törenine koştum.Kaçırıyordum.Biz Türkler herkes gittikden sonra Fatiha okumayı unutmadık.Sonra hayır duası ettik.Eve dönüp yakınlarıyla vedalaşacakken bir avukat ve Josef Honest'in menajeri sandığım kadın bizi bahçeye çağırdı."Josef Honest'in dört villası,Miami' deki üç evi,iki iş binası,700.000.000.000 dolar kasadaki parası,ve 550 kg külçe altını ile 900 elmas size vasiyeti olarak kaldı.Şu imza ile her şeyin sahibi olucaksınız.Josef Honest bu yolculuğa çıkmadan önce vasiyetini sizin üstünüze yaptı,ve ayrıca bir mektup da size vermemizi istedi." Şu mektup kısmını pek duymadık.Duyamadık.O büssürü para bizim miydi? İnanamıyorduk.Titreyen ellerimizle imza attık ve Aylin mektubu aldı.Hemem mektubu açıp okumaya başladık.Merhaba kızlar!
Biliyorsunuz ki ben ünlü iş adamı,herkesin bildiği Josef Honest.Bu mektubu aldığınızda sanırım başıma bir şey gelmiştir,ve yakorkarak söylüyorum ki ölmüşümdür.Size sanırım vasiyetimi bırakmışımdır.Şunu unutmayın ki siz çok güçlüsünüz ve zekisiniz.Minik sırrınızın benim ile ölüme kadar gideceğine yemin etmiştim.Ve gitti...Sizi her zaman sevdim,ne kadar soğuk kanlılığımı korusamda sizinle konuşmaktan zevk alıyordum.İsterdim ki sizin çocuklarınızı görmek.Ne de olsa benim torunlarım olucaklardı.Neyse,Yusuflara selam.Sizi çok seviyorum,her zaman mantığa değil,kalbinizin yönünden gidin,kalbinizin sesini dinleyin,adil olun,insanlara göre değil kendinize göre olun.Unutmayın ki insan oğlu tatmin olmaz hiç bir şekilde.Tekrardan herkese selam, torunlarıma iyi bakın sizi seviyorum...
Ünlü iş adamı, Josef HonestBu mektuptan sonra kimse bizi tutamadı,ağlaya ağlaya bir hale kaldık.En son evden çıkarken bir yabancı numaranın Aylin'i aradığını duydum.Ama kalbimdeki ses artık hiç bir şey eskisi gibi olmayacak... Gibi geliyordu.
____________________________________
HASTANE KISIMLARINI YAZARKEN AĞLAYACAKTIM NEREDEYSE...AH JOSEF HONEST AH,BU ARADA SPOİLER VERMEK İSTEMİYORUM AMA BU TELEFON HER ŞEYİ DEĞİŞTİRECEK,SİZİ SEVİYORUM.İYİ OKUMALAR İYİ AKŞAMLAR CANLAR...
DEVAM EDECEK...<3