7. BÖLÜM/Yeni kız-Yeni çocuk

46 4 4
                                    

      Kızlar hastanenin kapısına vardıklarında Aylin 'nin baş ağrısı daha da şiddetlenmişti.Artık başı da dönmeye başlamıştı.Sanki sallanıyordu ve dengesini sağlayamıyordu.

   İçeriye girdiklerinde klasik serum,D vitamini kokuları kızların burnuna geldi.Elif bu kokuyu garip bir şekil de çok seviyordu ,hastane atmosferi herkez gibi onları kastı.Sonra danışmaya doğru ilerlediler.Oradan bir form verdiler ve minik bir muayene ettiler.Boyunu ölçtüler kilosuna baktılar ateşini ölçtüler.

    Hemşire Aylin'nin kötü olduğunu görünce onun sırasını öne aldırdı.Aylin'nin başı ağrımıyor,dengede durmasına başı izin vermiyordu.

    Doktor Aylin'i odasına çağırınca Sude ile birlikte odaya gittiler.Doktor Aylin'i kontrol ettikten sonra MRA çekilmesini istedi.Kızlar dışarı çıktıktan sonra MRA sırasına girip numara aldılar,Elif numarayı aldı.İki kişiden sonra Aylin içeri girdi,zar zor yatağa yattı.Yarım saatten sonra MRA bitti.Rapor doktorun bilgisayarına yollandı.Kızlar doktorun odasına girdiğin de doktor "Kafasını sert bir cisime veya sert bir yere çarpma sonucu kulak sıvısı oynamış.İlaç veriyorum.İki hafta da rapor yazıyorum.Dinlensin anca geçer.Giderken dikkatli gitsin.İki hafta sonra kontrole gelin.

        Kızlar eczaneye uğradıktan sonra yetimhanelerine gittiler.Hava çok soğuktu ama onların giyecek kalın bir montları olmadığı için donarak gittiler,burunları kıpkırmızı olmuştu.

    -Bence biz okuldan sonra ek iş yapalım harçlıklarımız bize yetmiyor artık.Giyecek botumuz bile yok.Yakında Gökçe bunla dalga geçmeye başlar.(Elif)

   -Bence de çalışalım.Dalga geçerse benim elim de kalır bu sefer.Belki ayrı ev tutarız.Bu en doğrusu olur.(Mervenur)

    -Aynen yaa.Yarın iş bakmaya gidelim. Zaten 4 kişiyiz bizim kazancımız iyi olur.(Sude)

     Kızlar bunları konuşurken Aylin Sude'nin omzunda uyuya kalmıştı.İnme sıraları geldiğinde Sude'nin hafif bir dürtmesi ile yerinden fırlayan Aylin dengesizlik ten bir adamın önüne kapaklandı.Elif ve Mervenur gülmekten ölürken Sude Aylin'nin kolundan tutup kaldırdı.Elif de yerinden kalkarken Merve'nin ayağına ayağı takıldı ve o da bir adamın önüne düştü.Bütün otobüs ahalisine rezil olduklarına göre artık inebilirlerdi.

     Yaptıkları salaklıkları düşünürken odalarına çıkmışlardı bile.Aylin yatağına yavaşça yattı  ve televizyon izlemeye baktı.Mervenur da iş ilanlarına bakıyordu internetten.Sude ise Arka Sokaklar'a dalmıştı yine.Bu gece de izlerse ilk sezonu bitirebilirdi.Akşama doğru gel beraber otururken Sude

     -Acaba polis olmak Zor mudur?(Sude)

   -Sude sen çok incesin ve dayanıksız sın senden olsa olsa k-pop idolü olur.Veya model filan.Mesela sen Rose kadar incesin ve çok uzun da değilsin bence sen idol ol.  (Elif)

     Elif'in o cümlelerinden sonra Sude biraz Blackpink'i araştırdı.VG 'de idol yetiştiriliyormuş.Eğer kız 14 yaş altı ise ailesinden imza alınıyormuş,büyük ise içinde kendi sesiyle ve dans ettiği bir video atıyormuşlar ona göre mesaj yolluyorlarmış.Sude daha sonra daha da ayrıntılı bir araştırma yapıcaktı.

    Akşam yemeğine indiklerinde müdür yardımcısı Sebahat Hanım yanında turuncu saçları olan,Siyah gözlü 1.62 boylarında zayıf bir kız ile yanlarına geldi ve mikrofonla bir sandalyeye çıkıp konuşmaya başladı.

    -Merhaba çocuklar.Bu gün ailemize yeni bir arkadaş katıldı.İsmi Derin.O da artık ailemizde.

     Zilan'nın yanın da 1.70 boylarında sarı saçları olan zayıf bir erkek çocuğu vardı.Sebahat Hanım konuşmaya devam etti.

CİNAYETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin