28. BÖLÜM/"O BENİM AMCAM!'

43 3 22
                                    

Kızlar sesin geldiği yere yani korku tüneline doğru telefonlarının flaşını tuttu ve içeriden büssürü kuş çıktı.Elif kuşlardan çok korktuğu için hemen çığlığı basan taraf oldu."Aaaaaaaa Merveeğ!" "Tamam Elif sakin ol!Aylin bir şey yapp!" Elif kuşların kanat seslerinden ve kendisinin üstüne gelmelerinden oracıkta bayıldı."Elif!" "Tamam kovdum ben hepsini şu kenara çek!" Mervenur ve Sude Elif'i kenara çektiler,Aylin de bütün alandaki kuşları AVM'nin içine doğru kovdu.

Elif yavaş yavaş ayıldı "Mervenur onlar gitti mi ?" "Gitti gitti,hadi gelin şu korku tüneline girelim belki havalandırma filan buluruz nereden geldiyse onlar?" "Hayır ben oraya gelmem dahası vardır onların." "Yav yok,ben kovarim hadi gel gel."

Kızlar yavaş yavaş Elif'i kaldırdılar ve korku tüneline doğru yol aldılar.Elif Merve'nin kolunu öyle bir tutuyordu ki bıraktığında haraket ettiremeyebilirdi."Elif sakin ol bak kimse yok." "Ne yapıyım Merve ya çıkarsa ben bu sefer panik atakla sinir krizini aynı anda geçiririm."

Kızlar korku tünelinin sonuna yaklaştığında havalandırma borusunun kapısı açıktı."Gelin biz sığariz!" "Aylin biz sığrızda senden emin değilim!" "Sus kız!İlk sen hadi." "Hayır kuş çıkarsa ben orada ölürüm.Aylin lüftenn!" "İyi tamam ben geçiyorum."

"Kuş varsa kovmayi unutma!"

Aylin birazcık daha ilerledi ve şehrin merkezine yakın ama kasaba gibi bir yere indi."Gelin hadi!" Kızlar da Aylin'in sesiyle ilk önce Mervenur sonra Elif sonra Sude geldi.

Sonra hep beraber biraz kasabaya yürüdüler."Aylin daha gitmesek mi?" "Yav gelin ne oluca-" derken Aylin'in ağzını bir adam,Elif Sude ve Mervenur'un ağzına bir kokuyla onları bayılttı.

Kızlar uyandıklarında elleri,ayakları ve ağızları bağlıydı.Kızlar bağırarak seslerini duyurmaya çalışsalar da hiç bir gelişme yoktu.Bir kaç dakika sonra sarı saçlı,kahverengi gözlü,cüce bir adam girdi.Klasik her çocuğu kaçıran zorba herifler gibi oda "Ağzınızı açıcam ve bağırmıyacaksınız!" Kızlar kafalarını salladı ve "Aferin." Dedi pislik adam.Sonra "Muzaffer!" Diye bağırdı ve kas göz işareti yapıp ağızlarının açılmasını istedi.Muzaffer teker teker kızların ağızlarını açtı.Sonra adam teker teker isimlerini sordu."Sanane?" "Akıllı olun kızlar!" Kızlar oflayip "Helin,Ayda,Melek,Berna" "İyi bakalım.Babanız ne işte çalışıyor?" "Bizim babamız yok biz yetimhane çocuklarıyız!" "Yalan söyleme!" "Yalan borcumuz mu var be?"

Sonra adam "Alp bir bak bakalım bunların kayıtlarına!" Kızlar sanıyorlardı ki o Alp denen herif hacerdı."Yok Murat abi,kayıtları yetimhanede gösteriliyor." "Peki,sizin için harika bir planım var." "Bizim için dilencilik yapacaksınız!" "Ya sen salak mısın ne cüretle ya!" "Sus kız!"

Şimdi Muzaffer abiniz sizi ahırınıza götürecek,yarından itibaren mesai başlıyor!"

Muzaffer denen adam kızların kollarından tutup ilerlemeye başladı ki Sude adamın cebinden silahı alıp Muzaffer'e tuttu."Mustafa abi!" "Ne oldu sal-" diyeceği sırada Sude'nin elindeki silahı görüp kendi silahını çıkarttı."İndir o silahı bücür!" Deyince Sude tetiği çekti ve "Profesyonel olduk artık yaa!" Dedi.Sonra Sude adamın topuğuna sıktı ve kaçmaya başladı,silahı da yere bıraktı."Kurtulduk!" Diye bağırmaya başlayıp yetimhaneye gittiler.Kardan zor koşuyorlardı ama olsun.

"Yaşamadığımız şey kalmadı lan!" Dedi Aylin."Evet yaaağ hadi yatalım." "Aynen iyi geceler!"

***

O gün ilk okul günüydü.Kızlar beyaz gömleklerinin üstüne kravat bağlayıp siyah ceketlerini giydiler.Siyah eteklerini giydikten sonra çantalarını hazırladılar.Elif "Acaba bize ezik veya yetim muammelesi yaparlar mı?" Deyince Mervenur "Alıştık alıştık onun da kralını yaşadık!" Dedi.Haklıydı.

CİNAYETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin