4. BÖLÜM/Kızlar Korkmaya Başlar

63 3 3
                                    

    Elif sınıf başkanı yardımcısı olduğu için çok mutluydu.Kızlar da Elif için çok sevinmişlerdi. Elif en son 5. Sınıfta sınıf başkanı olmuştu.8. sınıfa kadar Eren diye bir çocuk başkan olmuştu.Çünkü onların sınıfta 8 erkek ve 6 kız vardı.Erkekler hep Eren'e oy veriyorlardı.Eren çalışkan bir çocuktu bunun kanıtı da şu an Eren'in Fen lisesinde Elif'in ise normal bir liseye gitmesiydi.Ama Elif Eren'den o kadar da nefret etmezdi hatta ona Eren değilde "BAŞKAN"diye hitap ederdi.Eren ile hep kavga ederlerdi ama Eren de ona başkan diye hitap edilmesini severdi.

    Elif  Yusuf'u da ortaokuldan tanırdı.Elif ile aynı seçmeli derslere girerlerdi Çarşamba günleri.Yusuf ile çok sohbet etmeselerde iyi arkadaşlardı.Artık 1 sene boyunca yan yanalardı.Yusuf biraz küfür eden keko ama iyi kalpli bir çocuktu.Hemde balık burcuydu.Bakmayın duygusal burç olduğuna duygusal pek bir yanı yoktur.Ama bazen duygusallaşıyor hele annesi ile ilgili konularda hep duygusal ve merhametli bir bakış açısından bakardı.Elif hiç aynı sınıfta olacaklarını ummamıştı.Yusuf ilkokul ,ortaokul ve lisede de F şubesine düşmüştü.
 
     Gökçe 2 oy almıştı onlarda kankalarındandı.Bu yüzden sinirliydi.Ders çok sıkıcı geçmişti.Mervenur dersten kaçmak için  tuvalete gidiyordu ama her dk giderse dikkat çekmiş olurdu.40 dk'lık dersin sonunda kızlar teneffüslerine kavuşmuş.Teneffüs zili çaldığı anda herkez kalemlerini bir koşuşturma ile kalem kutularına koyup sınıfı terk etmişti.Sınıfta sadice kızlar ve Gökçe ile arkadaşları kalmıştı.Aylin Gökçe'nin yanına kapıyı kapatıp gitmişti."Yarım kalan bir işimiz vardı seninle Hanımefendi!"Dedi.Sude"Aylin lütfen yapma hadi gel"dedi.Gökçe Aylin'den ciddi ciddi ürktü ve arkadaşlarıyla kapıya doğru ilerledi.Aylin arkasından saçını tuttu ve kulağına"Bir daha bizle uğraşmayacaksın"dedi.Sonra Gökçe Aylin'in elini tutarak aşşağı doğru ittirdi ve "Siz daha Gökçe'yi tanımadınız ben intikamımı çok fena alıcam sizden!"dedi.

   -Aylin bak işte kesin amcasına koşucak bıraksana illa şiddetle çözüceksin dimi işini?(Sude)
   -Merak etmeyin bence ilk önce bizi ürkütüp göz dağı vericek eğer biz onu kızdırmaya devam edersek soluğu amcasın da alır.(Elif)

    Elif'in bu cümlesi kızları okuldan atılmıyıcaklarına olan inançlarını arttırmıştı."Hadi beni zaten derste de sınıf bastı dışarı çıkıp biraz hava alalım 6 dk kaldı."diyen Mervenur'un cümlesini duyan kızlar merdivenlere doğru ilerlemeye başladılar.Meevenur her zaman saatiyle teneffüsü takip eder ve kızlara ona göre haber verirdi.Hatta bir keresinde bu yüzden Elif ile kavga etmişlikleri de vardı.

   Diğer derslerde böyle devam ediyordu.4. dersin sonunda derslerin yarısını bitirmiş olmanın mutluluğu ile tuvalete giderler.Gökçe de onların tuvalete girdiklerini görür ve "Kızlar biraz şu yetimhane Yavrucuklarını korkutsak mı  ? Işık düğmesi dışarda ışıkları kapatıp kilitleriz bu salaklar telefonlarını da çantaların da bıraktılar harika bir intikam olur hemde o notu boşuna çantasına atmamış oluyim"dedi."Ne yani sen gerçekten çantasına not mu atmıştın kızın çantasına,hadi tamam ışığı kapadık da nasıl kapıyı kilitliyicez anahtar yok ki ?" Der Gökçe'nin arkadaşı cadaloz Buğlem.Bunu duyunca yavaşça cebinden kapıların anahtarlarını çıkartır ve "Amcamdan kopyalarını çıkarmıştım bir gün lazım olur diye oğlak burcuyum ben kızım sezgilerim yüksek benim"diyince operasyona koyuldular.

    İlk önce ışıkları kapadılar Elif ve Mervenur tuvalette Aylin ile Sude de ellerini yıkıyordu.Gökçe gizlice "Arızalı" yazısını kapıya asıp sonra ışıkları söndürdü ve kapıyı kilitledi "Şimdi matematik dersi Kaan hocaya dersten kaçtılar diyince intikam alınmış olucak" diyip sınıfa doğru yürüdüler.

   -Kızlar noluyor ışıkları açsanızs?(Elif)
  -Biz kapamadık ki dışardan kapandı.(Aylin)
  -Ben korkuyorum kapıyı açın(Mervenur)
-Kapı kilitlenmiş teneffüste bitti bu katın nöbetçisi de yoktu ilk haftalar diye görevli Suna abla da hastaydı bir ders boyunca buradayız.Kaan hoca da dersten kaçtık sanıcak of yaa!(Aylin)
  -Biraz bağırın hadi!(Mervenur)

   Derse Kaan hoca girer ve "Bu dört arkadaş nerede acaba"diyince "Hocam onlar dersten kaçtılar bana söylemişlerdi"
    -Hayır hocam ben onları görmüştüm Elif'ler lavabodaydılar.(Yusuf)
  -Ama orada arızalı yazıyordu içerde kalmasınlar git bir bak bakalım.

   Yusuf lavabonun önüne gidip
  -Elif burada mısınız?(Yusuf)
-Evet Yusuf (Elif)
-Tamam ben Kaan hocaya haber veriyorum hemen (Yusuf)

  Yusuf Kaan hocaya haber verir ve sonunda kızlar dışarı çıkarlar.Sınıfa vardıklarında korkudan elleri titriyoru.

  Bu günün şokuyla okulu bitirip evlerine yol almaya başlarlar.

  - Bakın net Gökçe yaptı zaten yazdığı notta da size çok kötü şeyler yapıcam diyodu derste de bizim korktuğumuz zaman sırıtıyıp bakıyordu. (Aylin)
-Yusuf ne ara gördü acaba bizi?(Elif)
    -Valla cin gibi her yerden çıkıyo ortaokulda da böyleydi bu (Sude)
 
                    ***************

Kızlar ödevlerini yaptıktan sonra biraz yetimhanenin bahçesine inip dolaşırlar.

   -Mervenur bu gün tuvalette çok korkmuştun sesin çok kötüydü(der Elif sırıtarak)
  -Ha ha ha sen de çıktığımızda ağlamaktan göz altların mosmordu.(der Mervenur göz devirerek)

  Sonra kızlar biraz dışarda dolanırlar.Saat 22.30 gibi yetimhaneye doğru ilerlemeye başladılar geç kalınca müdüre den fırça yiyolardı.Yetimhane duvarının köşesinden dönüp kapıya doğru ilerlerken bir kaç adam görürler o adamlardan bir tanesi Elif'e tanıdık gelmişti hatta Elif onu tanımıştı bu ortaokul da ki Barıştı baya boy atmıştı.Beden derslerinde hep beraber voleybol oynarlardı,ama o Elif'i görmemişti.Diğerleri de 15-16 yaşlarında sokak serserilerine benziyordu nereden bulduysa onları diye düşünüp yetimhanelerinin kapılarından geçer.Odalarına çıkıp
   -Kızlar o kapıda gördüğümüz çocuklardan en kısa olanı Barış'tı tanıdınız mı onu ?(Elif)
  - Ay ne hatırlıyıcaz en çok sen oynardın onla Elif .(Sude)
 
    Kızlar biraz daha oyalanırlar hatta biraz fazla kaçırılar.Tam yatacakken bir kaç silah sesi duyulur ve ışıklar kapanır.Yetimhane çığlık çığlığa gider.Kızlar yere köşeye çömelirler.Sonra yetimhanede ölüm sessizliği olur.Kızların elleri titremeye başlar sonra bir kaç adam sesi duyulur.Canlara kurşun yağmaya başlayınca Sude'nin gözlerinden pul pul göz yaşları akmaya başlar.Yetimhanenin kapısı açılır.Kapıda ki güvenlik Onur Amca bir kaç cümle söylediği duyulur sonra bir kaç kurşun ile onu öldürür bir adam.Binaya bir adam girer bu çok belliydi.Adam bir odaya dalar o odanın Eliflerin odası olduğunu anlayınca sessizce kapıyı kapatıp dışarı çıkar adamın kafasında siyah maske olduğu için yüzünü pek göremezler.

    Bir kaç dakika sonra üst katta bir kız çığlığı kopar.

        _____________________________
DEVAM EDİCEK OYLAMAYI UNUTMAYINIZ :) :)

CİNAYETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin