29. BÖLÜM/FECİ KAVGA

76 4 10
                                    

Kızlar yetimhaneye vardılar."Yolumuz kısa olsa da kardan zor yürümüyor." Dedi Mervenur."Evet"diye karşılık verdi Sude.O anda Aylin'den ses duyuldu."Kızlar yeni bir korku filmi buldum.Tam bizlik!" "Aaa ismi ney?" Dedi Elif."Korku sokağı..." Dedi Aylin."Üç seriden oluşuyor harika,ben seneryoyu okudum." "Haftasonu izleriz hepsini." "Tamam"

"Uff çok ödev verdiler." "Evet yaa,bu Amerikanlar da bir garip,neyse hadi yapalım yoksa öğlen yemeğini kaçırdığımız gibi akşam yemeğini de kaçırıcaz."Kızlar hemen ödevlerini yapmaya koyuldular."Elif, canım arkadaşım,bir tane-" "Ne oldu Aylin işin mı düştü?" Dedi Elif şımarık bir tavırla."Hani hoca demişti ya iki gün sonra okulda balo olucak diye," "Evet Aylin," "Eee şey ben senin o beyaz mini elbiseni giyebilir miyim?"

4 SAAT ÖNCE

Kızların okulun ilk gününde ki 3. Dersiydi.Ve teneffüstelerdi."Selam!" "Selam! Ders nasıldı?" "İyi senin nasıldı?" "Benim de iyi!"

10. Sınıflardan bir kız açıkça Elif ile arkadaş olmak istiyordu.Elif o kızı tanımıyordu.Tanışma ve garip bir şekilde dersi sorma Faslı bittikten sonra Elif'in gözleri Mervenur'un ateş püsküren gözlerine baktı.

Elif ile Mervenur, Sude ile Aylin çok yakınlardı.Bilirsiniz zaten.Elif Merve'yi başka kızdan Merve de Elif'i başka kızdan kıskanırdı.Hep birbirlerini korurlardı.Bu Sude ve Aylin içinde geçerliydi.Tek dostları birbirleri olduğu için birbirlerini kaybetmek istemiyorlardı.

Elif Merve'ye 5-6 saniye baktıktan sonra "Kimsiniz?" Dedi Elif.Kızlar birbirlerini kıskanma konusunda bazen ileri gidebiliyorlardı.Ama biri bir şeye darıldı mı "Biz kardeşiz,kardeşler arasında böyle şeyler olur deyip barışıyorlardı."

"Şey ben seninle arkadaş olmak istiyorum da,ismim Heidi.Senin ki ney?"Elif ne diyeceğini şaşırmıştı.Kızı kıramazdı."Tabii olabiliriz!" Dedi Elif.Merve ona daha da sert bakmaya başladığında Elif "Biz iki dakika konuşup geliyoruz!" Dedi.Sude ve Aylin Elif ve Merve'nin bu hallerine alıştığı için bir şey demeyip bahçeye indiler.

Elif Merve'yi koridorun biraz gerisine çektikten sonra konuşmaya başladı "Ne deseydim Merve?Kızma!" "Hep yumuşak gönüllülük yaptığın için böyle oluyor,diyemiyorsunki 'Hayır!' diye.Ağzından çıkan her şeyi düşünüyorsun,'Acaba kalp kırdım mı diye!' Şimdi arkadaşın ile takılabilirsin kardeşim!" Dedi ve oradan uzaklaştı.

"Niye bu bu kadar tepki verdi ki yaa!" Diyerek kızın yanına gitti Elif.O anda kız "Biz doğruluk mu cesaretlilik ki oynuyorduk da bana bir kişiyle arkadaş olma görevi geldi,bende seni seçtim ama sanırım arkadaşınla aranı bozdum.Ne zaman takılmak istersen yanındayım." Deyip gitti.Elif yine şok geçirdi.Üfleyerek bahçeye kızları bulmaya indi.Üçü bahçede bir bankta oturuyordu.

Hızlıca yanlarına gidip "Selam!" Dedi."Ne oldu arkadaşın seni sattı mı?" "Yaa Merve yapma!" Bir anda Aylin ayaklandı ve "Ya tamam çok iyi arkadaşınız birbirinizi de kardeş gibi seviyorsunuz ve kardeşiz de!Ama kardeş veya arkadaş olmamız başkalarıyla da arkadaş olmamızı engellemek değil,medeni olalım!" Merve ve Elif birbirine bakıp "Kardeşim!" Deyip sarıldılar.

Sude Aylin'e sinirle bakıp "Aylin senin geçen sene değil ondan önceki sene hoca beni bir kızla yan yana oturttu diye benim yüzüme bakmayıp iki hafta boyunca nutella kaşıklamıştın.62 kiloya çıkıp zayıflamak için Fazilet ablaya diyetisyen sormuştun.Ama artık 37 kilogram olmayı becerdin." "Yaa bana bak sen onu mu hatırladın!" Deyip birbirlerine girdiler.Mervenur ile Elif ise kolkola girip dolaştılar.Elif de o kızın dediklerini Merve'ye anlattı.

İki-üç dk sonra anons edildi."Sayın öğrenciler lütfen konferan salonuna..." Kızlar hemen konferans salonuna doğru yol aldılar."Acaba ne diyecekler?" "Bilmiyorum,"

CİNAYETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin