Mervenur'un anlatımıyla
Rihanna ben ve kızları sahneye çıkarttı.Çok heyecanlıydık.Bacaklarımız titreye titreye piste gittik ve düetimizi yaptık.Sonra Sude ve Aylin gidince Rihanna Elif ile beni çağırdı yanına.Hemen koşa koşa gittik."Sizi bir ara ofisimde görmek isterim." Dedi bize.Şaşırarak kafa salladık."Sude ve Aylin'den gizli mı gitsek?" Diye sordum çünkü darılabilirlerdi ve aramızın bozulmasını istemezdim."Bence de aramız bozulmasın." Dedi Elfi'de.Canım best friendim de benim gibi düşünüyordu.Okulun çıkışında buluşucaz diye anlaşmıştık Sude ve Aylin ile.Justin şarkı söylerken Elif'e bakıyordu.Kimse benim arkadaşıma bakamazdı."Elif,Justin şarkı söylerken sana bakıyordu." Dedim.Haberi olmalıydı yani."Saçmalama Merve,bize neler yaptı ve en kötüsü sevgilisi var." Dedi."Ben de kimse benim arkadaşıma bakamazdı diye elimi omzuna attım o yüzden..." Dedim gülerek.O da güldü ve sarıldık.Sonra da dışarı ilerlemeye başladık.
"Nihayet geldiniz ne konuştu Rihanna sizinle?" Dedi Sude.Ne diyeceğimizi şaşırıp"Tebrik etti!" Dedi Elif."Evet," diyerek ona katıldım."Peki." Dediler pek inanmamış tavırla.Sonra taksiye binip Justin'in arabasını takip ettik."Filmlerde böyle sahneler olur ya," dedi Sude."Aynen öyle hissediyorum." Diyerek devam etti."Bencede." Dedi Elif."Bu zenginlerde bir garip,ne kadar zevksiz giyiniyorlar." Dedi Aylin."Bencede Aylin.Hatırlıyor musun bir dönem sende hep böyle giyiniyordun.Sonra Asya'dan öğrenmiştin giyinmeyi." Deyince Aylin Sude'nin saçlarına yapmıştı.Biz Elif'le ne kadar ayırmaya çalışsak da birbirlerinin saçlarını bırakmıyordu.En sonunda taksici "Yeter be!" Diye bağırdı ve susup yerimize oturduk fakat Aylin çok sınırlıydı ve sınırı geçmeyecek gibi duruyordu.
En sonunda evine gelmiştik."Sağol." Dedik ve ücreti verip çıktık.Lüks bir sitede oturuyorduk.Elif ile aynı anda "Oha!" Dedik.Hemde ne ohaydi.Onun oturduğu daireyi site sakinlerinden öğrenmeyi planladık ve eve nasıl gireceğiz bunu araştırmaya başladık.Evet bulduk.Havalandırma boruları.Bir tanesi Justin'in evine çıkardı herhalde."Ya başka birinin tuvaletine çıkarsa?" Dedi Aylin."Bilmiyorum eğer böyle bir şey olursa biz polislik oluruz ve bizi tanırlarsa?" Dedim.Bu bizim sonumuz olurdu."Kime söyleyebiliriz ki?" Derken Elif fırladı ve "Joseph Honest!" "O bütün haberleri sildirebilir!" Dedi."Evett!" Dedim bende."Güvenebilir miyiz?" Diye soruyordu iç sesim ama başka bir çaremiz yoktu."Şimdi ki rota Joseph Honest!" Dedik ve otobüs durağına doğru ilerlemeye başladık.Acaba adamın tepkisi nasıl olurdu.Bizden daha çok Elif endişeliydi."Ya bizi polise verirse?" Diye sorup duruyordu.Bende onu teselli ediyordum fakat bende kötüydüm.Ofisine varmıştık.
Çok lüks bir oteli,koleji, yaptığı binaları vardı ve bu ofis binası nereden baksan beş yüz katlı filandı.E bu kadar para kolay kolay dönmüyordu tabii.İçeri titreyen ve endişeli bacaklarımızla girdik ve sekreteriyle konuştuk.Adam bize değer veriyordu ki hemen bizi odasına aldı.Acaba duyunca değer verecek miydi?
Sakin bir şekilde odaya gittik.Bu arada adamın ingilizce aksanı harikaydı.Neyse,"Merhaba kızlar!" Dedi Joseph enerjik sesiyle.Bu kadar işle uğraşmasına rağmen nasıl bu kadar hayatı seven bir hali vardı."Merhaba!" Dedik bizde."Sizi buraya atan nedir acaba?" Dedi.Hepimiz Elif'e baktık.Onun söylemesi daha doğru olurdu.Elif endişeli bir şekilde söze başladı.
"Bize yardım edicek tek kişi sizsiniz." Diyerek söze başladı."Tabii ki de yapabileceğim bir şey ise yardım ederim." Dedi."Ama ilk önce bana bir söz vermeniz lazım.Kimse bilmeyecek!" Deyince adamın kasları çatıldı ve sekreterini arayıp "Bize beş tane kahve." Dedikten sonra karşımıza oturdu."Bir söyle bakalım ondan sonra," denince Elif hafiften ağlamaklı oldu ve "İlk önce söz!" Dedi.Adam çaresiz "Peki tamam söz.Hadi anlat bakalım." Dedi.Sonra Elif bir anda "Ben katilim." Dedi.Adamın gözleri parladı ve "Ne?!" Dedi."Merak etmeyin,biz suçsuzus,olması gereken buydu.Elif doğruyu yaptı." Diyerek Elif'e destek oldum."Peki her şeyi anlatın." Dedi adam."...Ve sonra bende çaresiz bir biçimde olduğum için tetiği çektim,ilk önce Barış'i ve diğer adamları,sahte Mahsun'u vurdum.Ve bir kaç hafta hapiste yattım sonra kızlar beni kurtardı ve olay böyle." Dedi Elif.Adam duydukları karşısında buz kesilmişti."Peki benden nasıl bir yardım istiyorsun?" Diye sorunca "Biz hiç rahat haraket edemiyoruz,ve eğer bir gün yolumuz polise düşer bizi tanırlarsa..." Dedi.Sonra "Tamam size yardım edicem." Dedi. "Çok teşekkürler gerçekten size minnettarız." Dedik ve bir kaç cümleden sonra odayı terk ettik."Ben sizi daha sonra ararım." Dedi.
"Ohh," dedik."Benim aklımda hala şüpheler var,adamın nasıl baktığını görmediniz mi?" Dedi Elif."Biraz rahat ol," dedim ve yetimhaneye gidip üstümüzü değiştirip ruh çağırma oyunu için Justin'i arayacaktık."Umarım bu sefer birimizin kolu kesilmez,kaçırılmayız."Umuduyla gardrobu açtık.O anda Elif çığlık attı.Hemen Elif'in yanına gittik."Mervenur ben bir şey buldum!" Dedi.Hemen "Ne buldun?" Dedim.Ve kutunun içinden bizim ortaokul zamanlarında taktığımız best friend kolyesini gösterdi.Bende çığlık attım.İkimiz ağlamaya başladık.Ve kolyelerimizi taktık."Bunları nasıl unuturuz?" Dedik birbirimize."Hatırlıyor musun Mervenur ben bir kere takmayı unutmuştum da bana nasıl vurmuştun!" Dedi.Bende "Hak etmiştin ama." Dedim.Güldük ve giyinmeye devam ettik.Sonra "Bir de müdüre Çakır bize bandana örmüştü,onu takıyorduk.Gel onu da takalım!" Dedik ve onu da taktık.Sonra ben siyah tişört,siyah kot,aynısını Elif giydi ve siyah kot ceketimizi giydik."Mafya gibi dolaşıcaz bugün anlaşıldı." Dedik ve saçımızı arkamızdan salaş bir şekilde örüp bandanalarımızı taktık."Harika olduk bestimm!" Dedim. Ve kavga eden Sude ile Aylin'e baktık."Bizim best kolyelerimizi ne yaptın Aylin Hanım?" Diye bağırıyordu Sude."Bilmiyorum,buralardadır diyorum ya!" Diyordu Aylin kızgın bir şekilde."Senin oreoluydu,benim sütlü Off yaa!!" Dedi Sude."Sen zaten her dakika takmayı unutuyordun sapık herif!" Diye devam etti Sude.En sonunda "Ay yeter!!" Dedik .Sonra kıyafet kavgası başladı."Aylin biz bu gün aynı renk giyicez ve sen benimle pembe elbiseyi giyeceksin!" Diyordu Sude."Kızım ben pembeye alışkan değilim anlamıyor musun!?" Deyince Aylin'e karşı Sude "Ben bilmem valla sen yakın arkadaşınla aynı kıyafet giymek için siyahtan vazgeçemiyordan bu gerçek arkadaşlık değildir!" Derken bir Elif ile müdale edip "Şimdi,lila üst giyip altınıza siyah kot giyeceksiniz,koyu gri kot ceketten sonra hazırsınız işte!" Dedik ve giydikdik.Şimdi de saç kavgası başladı."Aylin o saçlara fon çekilecek!" Diye bağırmaya başladı yine Sude."Kızım anlamıyor musun kabarıyor yine örmemiz lazım!" Diyerek ondan daha kuvvetli bağırmaya başladı Aylin."Bana ne Ayl-" derken yine müdahale ettik ve saçlarını yarım topuz yaptık."İşte bu kadar hadi!" Deyip Justin'e mesaj attık."Elif bu Justin sana aşık sen yaz bence." "Saçmalama!" Dedi Aylin'e karşı Elif."İyi ben yazıyorum," dedi Sude."Yuh!Anında çevrimiçi oldu.Neee!" Diye bağırınca hepimiz deli gibi ona baktık."Bana aramızda kalsın,Elif gelirse gelicem." Yazdı diye bağırdı Sude.Bende "Yaz Elif de geliyor de!" Dedim."Tamam" dedi.
"Şu parkta buluşucaz." Dedi Sude ve güzel bir parka girdik."Bu yakında sana çıkma tek-" derken Elif "Sus Merve yaa!" Dedi gülerek."Tamam tamam!" Dedim kahkaha atarak.
____________________________________
DEVAM EDECEK...
Mervenur (Nil) Elif (İrem) best kolyesi:
Aylin(Aylin) Sude (Ela) best kolyesi:Sizde hangisi daha güzell <33